abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137243114
Soms is het leuker om naar een nummer te kijken en te luisteren dat wordt gecoverd door een onbekend talent dan naar de orginele uitvoering. Ik vraag me dan altijd af: zou dit onbekende talent ooit doorbreken of niet ?

Bijvoorbeeld luister eens naar deze Coldplay Clocks

Dit topic is bedoeld om dit soort talent alvast te spotten, meteen vast te leggen op dit topic en zodoende te bewaren voor volgende generaties. Het zou natuurlijk heel leuk zijn: “Kijk, deze bekende popster was ooit al eens geplaatst op Fokforum in 2014”.

Kortom, spot ze ook en plaats ze op dit topic.

Ik heb nog even naar het topic uit 2013 gekeken: MUZ / Covers door onbekend talent 2013

Ik heb even gecheckt wie er alweer actief zijn geweest in 2014 om het topic mee te openen. Oftewel een knipoog naar 2013 omdat ik van deze onbekende talenten in 2013 al eens iets geplaatst had, maar hier is een nieuwe cover door ze geplaatst in 2014:

John Hiatt Cry Love cover

Love don’t die

Summertime sadness

Ik hoop op weer vele covers van nieuw onbekend talent in 2014, op hoog niveau natuurlijk
pi_137243382
Esmee Denters heeft er ook al één geplaatst in 2014, ze is natuurlijk best wel bekend, maar omdat ie zo ontzettend goed is.....

pi_137244283
Twee onbekende Amerikanen die de country klassieker "Old Joe Clark" spelen. De oudere man op banjo en de jongeman op mondharp.
Het is trouwens een upload uit 2009 maar ik denk niet dat veel mensen hier het filmpje kennen!

pi_137246109
Dit is een versie 2014 cover, goeie kwaliteit

Moderator vrijdag 28 februari 2014 @ 19:19:52 #5
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_137247322
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')