SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende BN'ers kwamen een nachtje (niet) slapen in het Glazen Huis:
› Dinsdag: Frans BauerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Woensdag: Gers PardoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Donderdag: VanVelzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Vrijdag: Miss MontrealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zaterdag: Johnny de MolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zondag: Ilse DeLangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Top Serious Request is een lijstje met de meest aangevraagde platen.
Ga naar de site voor de volledige lijst.
Uitzendschema:
06.00 - 10.00: Klaas van Kruistum
10.00 - 14.00: Domien Verschuuren
14.00 - 18.00: Bart Arens
18.00 - 22.00: Barend van Deelen
22.00 - 02.00: Wijnand Speelman
02.00 - 06.00: Jim Vorwald
Eric Corton is dit jaar afgereisd naar Malawi. Bekijk hier zijn reportages terug.
Webcamstreams
› Webcam + FOK!
› MP4 (werkt alleen in nieuwe VLC Nightly, dus werking niet gegarandeerd. Werkt perfect op iPhone en iPad!)
› Windows Media/VLC: 101TV
› Windows Media/VLC:3FM
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Serious Request Enschede - Site met allerlei informatie over het programma in de binnenstad van Enschede.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Yo Whatapp Aaaiim w.i.ll.l..aai..em. en i wanna see. g.oo.d. g.oan.n.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Angie
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Trusten
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wie klikte mijn plaatje als gedraaid aan? Dacht dat ie op een ander tijdstip werd gedraaid
I reject reality and substitute my own![]()
Ik heb alle gedraaide platen als gedraaid gedaanquote:Op maandag 31 december 2012 02:14 schreef CindieY het volgende:
Wie klikte mijn plaatje als gedraaid aan? Dacht dat ie op een ander tijdstip werd gedraaidNiet de tijden veranderd, sorry
Alleen Elbow & Fake Blood moeten nog worden gedraaid, de rest van aangevraagde platen staan niet in de lijst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die Floris liep wel aardig te kutten het laatste uur.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Hoezo?quote:Op maandag 31 december 2012 06:08 schreef heloef het volgende:
Die Floris liep wel aardig te kutten het laatste uur.
Mogguh btw![]()
![]()
Jaa een van mijn favoriete U2 nummers. Staat 'stuck in a momen't er nog in?
Ohja
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
JONGENS JONGENS! Ik heb een vuurwerkje afgestoken! Straks ontploft hij misschien wel!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 10:45 schreef MarijeH het volgende:
Jaa een van mijn favoriete U2 nummers. Staat 'stuck in a momen't er nog in?
Ohja.
![]()
Tel je vingers!!!11!!!quote:Op maandag 31 december 2012 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
JONGENS JONGENS! Ik heb een vuurwerkje afgestoken! Straks ontploft hij misschien wel!![]()
Hier wel, er liggen 3 knallende melkbussen naast m'n huis en werd daardoor m'n nest uit gedreund vanochtend.quote:
Heerlijk, die voorspelbaarheid
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Foo Fighterstwee keer in één uur!
Sowieso Pinkpop 2011quote:
Wat een saaie kutplaat.quote:
Vandaag ben ik van de emo-kutplaten, wen er maar aanquote:
Tante minthy!! O+
Ik ga maar lijstjes van 's nachts terugluisteren, er zit nu teveel kaf tussen het koren.know'm sayin?
word? word.![]()
Van Mr. Brightsidequote:Op maandag 31 december 2012 11:31 schreef alors het volgende:
Ik ga maar lijstjes van 's nachts terugluisteren, er zit nu teveel kaf tussen het koren.naar die Sandra snol
Wanneer krijgt die eens een enkeltje Siberië![]()
![]()
Goed, dit is dan toch weer een beetje jammer... Dat gekweel van Sandra weer...
Gelukkig Foo Fighters over een paar minuten.![]()
![]()
Een BEETJE jammer?quote:Op maandag 31 december 2012 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Dat wijf moeten ze de mond dichtnaaien.
Afgrijselijke kutmuzieklekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Gelukkig Foo Fighters over een paar minuten.Ik vond het anders wel een mooie cover.quote:Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een BEETJE jammer?
Dat wijf moeten ze de mond dichtnaaien.
Afgrijselijke kutmuziek|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nu Beneath your beautiful. Dit vind ik wel een leuk nummer.
Dat nummer van Sandra vind ik ook niet echt mooi.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
hihi leuk garpjequote:Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het anders wel een mooie cover.
Je schrok!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Meezingen!!
Keep you in the dark
You know they all pretend
Keep you in the dark
And so it all began
Send in your skeletons
Sing as their bones go marching in... again
The need you buried deep
The secrets that you keep are ever ready
Are you ready?
I'm finished making sense
Done pleading ignorance
That whole defense
Spinning infinity, boy
The wheel is spinning me
It's never-ending, never-ending
Same old story
[Chorus (x2):]
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
In time or so I'm told
I'm just another soul for sale... oh, well
The page is out of print
We are not permanent
We're temporary, temporary
Same old story
[Chorus x2]
I'm the voice inside your head
You refuse to hear
I'm the face that you have to face
Mirrored in your stare
I'm what's left, I'm what's right
I'm the enemy
I'm the hand that will take you down
Bring you to your knees
So who are you?
Yeah, who are you?
Yeah, who are you?
Yeah, who are you?
Keep you in the dark
You know they all pretend
[Chorus x2]
[x2]
What if I say I'm not like the others?
(Keep you in the dark)
What if I say I'm not just another one of your plays?
(You know they all... pretend)
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
So who are you?
Yeah, who are you?
Yeah, who are you?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Probleem is dat veel van die talentenjacht-zangeresjes last hebben van het Glennis Grace-complex (lees: overdreven uithalen in de categorie 'kijk eens wat ik kan met m'n stem, dat kan jij lekker niet!'). Vreselijk...quote:Op maandag 31 december 2012 11:42 schreef MarijeH het volgende:
Nu Beneath your beautiful. Dit vind ik wel een leuk nummer.
Dat nummer van Sandra vind ik ook niet echt mooi.![]()
Yeah, The Pretender awesome.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lieve 3FM'ers, geniet van de laatste dag van het jaar en have fun tonight! Ik verwacht dat jullie de komende dagen gewoon nog met 10 vingers typen
I reject reality and substitute my own![]()
Ja, jij ook hequote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef CindieY het volgende:
Lieve 3FM'ers, geniet van de laatste dag van het jaar en have fun tonight! Ik verwacht dat jullie de komende dagen gewoon nog met 10 vingers typen
Tot volgend jaar![]()
![]()
De hoeveelheid Coldplayazijnzeikers is in het Top 2000-topic nog groter dan hier.
Triestigheid ten top![]()
![]()
Insgelijks!quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef CindieY het volgende:
Lieve 3FM'ers, geniet van de laatste dag van het jaar en have fun tonight! Ik verwacht dat jullie de komende dagen gewoon nog met 10 vingers typenknow'm sayin?
word? word.![]()
Even zap momentje naar 3fm (vanaf radio 2) om ff 2 nummers mee te pakken
(en straks weer vluchten voor Blof)![]()
have fun en maak er een spetterend nieuw jaar vanquote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef CindieY het volgende:
FM'ers, geniet van de laatste dag van het jaar en have fun tonight! Ik verwacht dat jullie de komende dagen gewoon nog met 10 vingers typen![]()
![]()
Hetzelfde. Een goed uiteinde toegewenst. Met 10 vingers typen moet volgend jaar wel lukken, want we hebben geen vuurwerk gekocht.quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef CindieY het volgende:
Lieve 3FM'ers, geniet van de laatste dag van het jaar en have fun tonight! Ik verwacht dat jullie de komende dagen gewoon nog met 10 vingers typenBeter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Er gebeuren zat ongelukken waarbij de kijkers letsel hebben.quote:Op maandag 31 december 2012 12:34 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hetzelfde. Een goed uiteinde toegewenst. Met 10 vingers typen moet volgend jaar wel lukken, want we hebben geen vuurwerk gekocht.![]()
Jij/jullie ook!quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef CindieY het volgende:
Tante minthy!! O+
Ik ga dit voor het eerst zelf oliebollen bakken wens me sterkte!If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef themauster het volgende:
Ik ga dit voor het eerst zelf oliebollen bakken wens me sterkte!Succes en dan ook maar sterkte
![]()
![]()
Ik ga het voor het eerst in jaren niet zelf doen, vergeten mix te halen en het is in een wijde straal rondom het dorp niet meer te krijgenquote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef themauster het volgende:
Ik ga dit voor het eerst zelf oliebollen bakken wens me sterkte!
En sterkte, al is het niet moeilijk
Tante minthy!! O+
1 goede tip doe het buiten en niet binnen!!quote:Op maandag 31 december 2012 12:50 schreef themauster het volgende:
Ik ga dit voor het eerst zelf oliebollen bakken wens me sterkte!![]()
ik heb hier nog een wel een schaaltje staan gratis op te halenquote:Op maandag 31 december 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga het voor het eerst in jaren niet zelf doen, vergeten mix te halen en het is in een wijde straal rondom het dorp niet meer te krijgenMijn moeder is weer doorgeslagen met bakken
![]()
Normaal doet mijn schoonvader het maar mijn schoonouders hebben besloten oud en nieuw in Oostenrijk te vieren dit jaar.quote:Op maandag 31 december 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga het voor het eerst in jaren niet zelf doen, vergeten mix te halen en het is in een wijde straal rondom het dorp niet meer te krijgen
En sterkte, al is het niet moeilijk
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
Hier nog welquote:Op maandag 31 december 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga het voor het eerst in jaren niet zelf doen, vergeten mix te halen en het is in een wijde straal rondom het dorp niet meer te krijgen
En sterkte, al is het niet moeilijk![]()
.
![]()
Lief aanbod, maar m'n broer neemt als het goed is een zak mee, die is onderwegquote:Op maandag 31 december 2012 12:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik heb hier nog een wel een schaaltje staan gratis op te halenMijn moeder is weer doorgeslagen met bakken
Tante minthy!! O+
In de garage met de garagedeur open komt wel goed dus.quote:Op maandag 31 december 2012 12:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1 goede tip doe het buiten en niet binnen!!If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
nog beter sta je niet in de regen te bakkenquote:Op maandag 31 december 2012 12:54 schreef themauster het volgende:
[..]
In de garage met de garagedeur open komt wel goed dus.![]()
![]()
Hoe is het eigenlijk met je vrouw? Vergeet ik haastquote:Op maandag 31 december 2012 12:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Normaal doet mijn schoonvader het maar mijn schoonouders hebben besloten oud en nieuw in Oostenrijk te vieren dit jaar.
Tante minthy!! O+
nog makkelijker, mijn moeder denkt geloof ik dat ze voor de hele buurt moet bakkenquote:Op maandag 31 december 2012 12:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Lief aanbod, maar m'n broer neemt als het goed is een zak mee, die is onderweg![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 31 december 2012 12:55 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nog makkelijker, mijn moeder denkt geloof ik dat ze voor de hele buurt moet bakken
Tante minthy!! O+
Wel goed,zwangerschap loopt zoals het hoortquote:Op maandag 31 december 2012 12:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je vrouw? Vergeet ik haast.
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
Dat gaat het waarschijnlijk ook worden, maar de opzet was dat we ze zelf gingen bakken. Jammer, volgend jaar maar weerquote:
Tante minthy!! O+
Fijn!quote:Op maandag 31 december 2012 12:56 schreef themauster het volgende:
[..]
Wel goed,zwangerschap loopt zoals het hoort.
Tante minthy!! O+
quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het lijkt wel een stripfiguur, die Jim.![]()
![]()
ik zat 2 uur geleden mee te zingen met Paradisequote:Op maandag 31 december 2012 11:58 schreef Pino112 het volgende:
De hoeveelheid Coldplayazijnzeikers is in het Top 2000-topic nog groter dan hier.
Triestigheid ten top
de lul!quote:Op maandag 31 december 2012 12:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Normaal doet mijn schoonvader het maar mijn schoonouders hebben besloten oud en nieuw in Oostenrijk te vieren dit jaar.
hier geen oliebollen, maar alleen appelbeignets van de Appie. ik vind het wel best. beetje voor de buis hangen vanavond en wellicht weer pogen de 1e Fok!post van 't nieuwe jaar te plaatsen. lukte dit jaar bijna...And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 13:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de lul!
hier geen oliebollen, maar alleen appelbeignets van de Appie. ik vind het wel best. beetje voor de buis hangen vanavond en wellicht weer pogen de 1e Fok!post van 't nieuwe jaar te plaatsen. lukte dit jaar bijna...Gezellig
![]()
![]()
kunnen die ook zingen dan?quote:
sorry, slecht grapje. ik ga me wel in een hoekje zitten schamen
And if you think that I've been loosing my way
ik vind het wel prima zo. ik kan best gezelligheid opzoeken, maar nu kan ik lekker mijn zonden overdenken en proberen met een betere film het jaar af te sluiten dan de film waarmee het jaar begon...http://www.moviemeter.nl/film/1933quote:And if you think that I've been loosing my way
ik vind het buiten meer op herfst lijken als ik eerlijk moet zijn...quote:And if you think that I've been loosing my way
Gelukkig oudjaar allemaal!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Windkracht 7 hierquote:Op maandag 31 december 2012 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind het buiten meer op herfst lijken als ik eerlijk moet zijn...Wel een mooi nummer dit.
je liet een windje?quote:Op maandag 31 december 2012 13:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Windkracht 7 hierWel een mooi nummer dit.
And if you think that I've been loosing my way
Pleh, pleh..quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
BlackLive gezien
Iedereen zingen: Too doo doo too, too doo doo, too doo doo too, too doo dooquote:
Wat blijft hij toch vernieuwen hé, die Bart Arens.
Met z'n gitaar/piano fuck upsOp donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
hee henkiequote:Op maandag 31 december 2012 14:46 schreef henkde_j het volgende:
Wat blijft hij toch vernieuwen hé, die Bart Arens.
Met z'n gitaar/piano fuck ups
Gefeliciteerd he met je badkamerradio!lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ik ben hier de eend verdomme! Die radio hoort bij mij!quote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee henkie
Gefeliciteerd he met je badkamerradio!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Yo bedankt.quote:Op maandag 31 december 2012 14:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hee henkie
Gefeliciteerd he met je badkamerradio!
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Kijk eens wat ik net toevallig tegenkwam in de archieven, de legendarische Domien-is-stomdronken-op-de-radio uitzending van nieuwjaarsnacht 2008.
http://content.omroep.nl/radio3/nps/bartarchief/20080101-04.mp3![]()
Had ie dat ene champagnetje nou maar niet moeten drinken.quote:Op maandag 31 december 2012 15:47 schreef Sirolf het volgende:
Kijk eens wat ik net toevallig tegenkwam in de archieven, de legendarische Domien-is-stomdronken-op-de-radio uitzending van nieuwjaarsnacht 2008.
http://content.omroep.nl/radio3/nps/bartarchief/20080101-04.mp3![]()
Die blijft wel ff staan hoop ik? Kan nu niet luisteren maar wil dat dolgraag binnenkort wel doen!!quote:Op maandag 31 december 2012 15:47 schreef Sirolf het volgende:
http://content.omroep.nl/radio3/nps/bartarchief/20080101-04.mp3
Sla hem gewoon opquote:Op maandag 31 december 2012 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die blijft wel ff staan hoop ik? Kan nu niet luisteren maar wil dat dolgraag binnenkort wel doen!!![]()
![]()
Triggerfinger - I Follow Rivers hoogste nieuwe binnenkomer top 2000 op nummer 79
Met applaus werd deze plaat ingestart. Doe mij nog maar een Coldplay plaatje dan.
... foute topic? Wat?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
alles beter dan Adele moeten ze gedacht hebbenquote:Op maandag 31 december 2012 16:08 schreef wolfrolf het volgende:
Triggerfinger - I Follow Rivers hoogste nieuwe binnenkomer top 2000 op nummer 79
Met applaus werd deze plaat ingestart. Doe mij nog maar een Coldplay plaatje dan.
... foute topic? Wat?![]()
Het was zo'n goeie cover. Totdat 3FM het kapot ging draaien en daarna ook nog een de 100%NL's van deze wereld.quote:Op maandag 31 december 2012 16:08 schreef wolfrolf het volgende:
... foute topic? Wat?![]()
![]()
Top SR luisteren tot het AnthemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Laatste uur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 17:02 schreef Pino112 het volgende:
Laatste uur:gaan we ook samen aftellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Programmering van vanavond, morgen en daarna:EO-blokje morgenavondquote:NOS op 3 Jaaroverzicht
Als we de meest aangevraagde plaat van de week in Enschede hebben gehad, is het inmiddels oudjaarsavond. Vanaf 18.00 uur op 31 december hoor je het meest opvallende nieuws van het afgelopen jaar.
>> Meer over het NOS op 3 Jaaroverzicht
Muzikaal het nieuwe jaar in
Vanaf 20.00 uur draait DJ Sandstorm zoals elk jaar in één uur de beste platen van 2012 in de 3FM Jaarmix. Daarna nemen Michiel een Roosmarijn het stokje over met de beste concerten van het jaar.
Gelukkig nieuwjaar!
Na de champoepel om twaalf uur, is het nog lang niet uit met de pret. Jim is de eerste die de zender op mag na de jaarwisseling. We hebben de hele dag even voor je op een rijtje gezet.
01.00 - 04.00 uur: Jim - Presentatie: Jim Vorwald
04.00 - 06.00 uur: Vroeg of laat Perez - Presentatie: Ingrid Perez
06.00 - 10.00 uur: CroisSanderShow- Presentatie: Lieke Veld
10.00 - 18.00 uur: Mega Top 50 Jaaroverzicht - Presentatie: Bart Arens
18.00 - 20.00 uur: Barend en Wijnand - Presentatie: Barend van Deelen en Wijnand Speelman
20.00 - 22.00 uur: PS Radio - Presentatie: Paul Rabbering en Sofie van den Enk
22.00 - 00.00 uur: Jouw Weekend Finale - Presentatie: Klaas van Kruistum
00.00 - 02.00 uur: X-Noizz - Presentatie: Miranda van Holland
2 januari: we're back
Geen paniek! We zijn op 2 januari weer terug met de 'gewone' programmering. Giel slaapt nog even bij maar verder is het gewoon weer aan de bak 's ochtends met Timur, door met Domien en ga zo maar door. Happy new year!![]()
En Timur ipv Giel 's ochtends.![]()
daar zullen wel een paar voicetrackjes tussen zittenquote:10.00 - 18.00 uur: Mega Top 50 Jaaroverzicht - Presentatie: Bart Arens![]()
![]()
Ik heb net m'n laatste blokjes voor dit jaar eruit geperstquote:
Tante minthy!! O+
Godsamme man, waar maak jij je zo jezusdruk omquote:Op maandag 31 december 2012 17:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ook op nieuwjaarsdag zal je vol van de Heer zijn jij heiden
u poept blokjes?quote:Op maandag 31 december 2012 17:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb net m'n laatste blokjes voor dit jaar eruit geperst![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 17:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb net m'n laatste blokjes voor dit jaar eruit geperst
vrouwen poepen niet
tweet van de daggr grtwitter:robinvanarkel twitterde op maandag 31-12-2012 om 17:14:53Hoeveel mensen zouden Niels ON naar 3333 gesmst hebben? #3FM reageer retweet
![]()
quote:![]()
Stukje ananas erop, prikkertje met een vlaggetje erdoor, het staat zo sfeervol
Tante minthy!! O+
hahahahahahahahahaa hilarisch grapjen veeg me op rofl lol omg wegeheheheheheeequote:Op maandag 31 december 2012 17:16 schreef Evertjan het volgende:
tweet van de daggr grtwitter:robinvanarkel twitterde op maandag 31-12-2012 om 17:14:53Hoeveel mensen zouden Niels ON naar 3333 gesmst hebben? #3FM reageer retweet
hihihiquote:Op maandag 31 december 2012 17:16 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Stukje ananas erop, prikkertje met een vlaggetje erdoor, het staat zo sfeervol![]()
haha ik snap m Nielson > Niels ONquote:Op maandag 31 december 2012 17:16 schreef Evertjan het volgende:
![]()
stomme zweefteven
quote:Kijk niet om in spijt naar 2012; blik niet vooruit in angst naar 2013, maar zie bewust om je heen in het HIER en NU.![]()
ik heb even gereplyed op deze bazentweetquote:Op maandag 31 december 2012 17:16 schreef Evertjan het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 17:20 schreef Evertjan het volgende:
de hoogste nieuwe binnenkomer van de Top 2000 mensen jajajaja!!!!APPLAUSJE WAARD!!!
quote:Op maandag 31 december 2012 17:21 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb even gereplyed op deze bazentweet
"Yup."![]()
![]()
Is met Nothing Else Matters toch ook een beetje?quote:Op maandag 31 december 2012 17:23 schreef Evertjan het volgende:
ook wel erg dat je grootste hit als rockband een rustig akoestisch nummer is![]()
![]()
Ja en Extreme met More Than Words, en nog wel meer voorbeelden zijn er.quote:Op maandag 31 december 2012 17:23 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Is met Nothing Else Matters toch ook een beetje?know'm sayin?
word? word.![]()
Alles werd toen gehaat... ALLES zeg ik je!!111quote:Op maandag 31 december 2012 17:27 schreef Mr.Houdoe het volgende:
O tijdens SR werd er hier nogal gehaat als dit nummer kwam
Tante minthy!! O+
Meteen een antwoordquote:Op maandag 31 december 2012 17:28 schreef Evertjan het volgende:
waarom dit nummer zo hoog staat is mij een raadsel![]()
![]()
Misschien weet die kerel met zijn tweet van de dag hetquote:Op maandag 31 december 2012 17:28 schreef Evertjan het volgende:
waarom dit nummer zo hoog staat is mij een raadsellekker faxen heel de dag echt genot![]()
Heee....quote:Op maandag 31 december 2012 17:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles werd toen gehaat... ALLES zeg ik je!!111Gaat het weer een beetje?
![]()
![]()
hey rustig aan denk aan je hardt!quote:Op maandag 31 december 2012 17:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Alles werd toen gehaat... ALLES zeg ik je!!111![]()
Zegquote:Op maandag 31 december 2012 17:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Heee....Gaat het weer een beetje?
Tuurlijk, met mij gaat het helemaal primaquote:Op maandag 31 december 2012 17:28 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Heee....Gaat het weer een beetje?
Tante minthy!! O+
het is 7e kerstdag dat maakt speciale gevoelens los bij onsquote:Op maandag 31 december 2012 17:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat een lief topic is dit eigenlijk!![]()
Where is the love in dit topic gebleven?quote:Op maandag 31 december 2012 17:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je bek, lambal...
Ik haat van je!
Isn't it ironic, don't you think
Je mag nu ook wel gaan hoorquote:Op maandag 31 december 2012 17:36 schreef Evertjan het volgende:
is het al 01.00 dan kan ik naar bed toe.
![]()
Het was best liefdevol bedoeldquote:Op maandag 31 december 2012 17:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Where is the love in dit topic gebleven?
Tante minthy!! O+
Aangezien ik hier niet meer ga komen voor 2 januari:
Iedereen de allerbeste wensen en dat al jullie dromen maar waar mogen worden in 2013
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...![]()
Je moet het snappenquote:Op maandag 31 december 2012 17:36 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Where is the love in dit topic gebleven?
Tot volgend jaar SC!quote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen de allerbeste wensen en dat al jullie dromen maar waar mogen worden in 2013![]()
![]()
Oh, was zeker een typfout.quote:Op maandag 31 december 2012 17:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je bek, lambal...
Ik haat van je!
En Gangam Style
jij ook een yolo 2013quote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen de allerbeste wensen en dat al jullie dromen maar waar mogen worden in 2013![]()
SC!!quote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen de allerbeste wensen en dat al jullie dromen maar waar mogen worden in 2013
Jij ook, geniet van je avond, niet teveel zuipen en let op je vingers...
Goede jaarwisseling![]()
Tante minthy!! O+
quote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef SilentChaos het volgende:
Hetzelfde toegewenst. Tot volgend jaar.quote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen de allerbeste wensen en dat al jullie dromen maar waar mogen worden in 2013Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
Nee hoor, geen typfout. Rolf en ik zijn matties, we haten van elkaar. Puur platonischquote:Op maandag 31 december 2012 17:38 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Oh, was zeker een typfout.
En Gangam Style
Tante minthy!! O+
quote:Op maandag 31 december 2012 17:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, geen typfout. Rolf en ik zijn matties, we haten van elkaar. Puur platonisch![]()
fijne jaarwisseling kloontjequote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef SilentChaos het volgende:
Goed doorzuipen he!!!!11lekker faxen heel de dag echt genot![]()
tweet van het jaar mensen!!gr grtwitter:robinvanarkel twitterde op maandag 31-12-2012 om 17:41:13Behangnam Style!#3FM #TopSR12 http://t.co/6vhXaXuK reageer retweet
![]()
Jij ook!quote:Op maandag 31 december 2012 17:37 schreef SilentChaos het volgende:
know'm sayin?
word? word.![]()
Mensen begrijpen soms mijn zeer slechte vormen van humor nietquote:
Tante minthy!! O+
Ik begrijp je wel hoorquote:Op maandag 31 december 2012 17:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen begrijpen soms mijn zéér slechte vormen van humor niet![]()
Zo slecht, dat het goed is.
Tineke Schouten is maar een kleine vergeleken bij jouw grappen en grollenquote:Op maandag 31 december 2012 17:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen begrijpen soms mijn zéér slechte vormen van humor niet![]()
even een complimenterende reply gestuurdquote:Op maandag 31 december 2012 17:42 schreef Evertjan het volgende:
tweet van het jaar mensen!!gr grtwitter:robinvanarkel twitterde op maandag 31-12-2012 om 17:41:13Behangnam Style!#3FM #TopSR12 http://t.co/6vhXaXuK reageer retweet
Yay!quote:Op maandag 31 december 2012 17:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel hoor![]()
Zo slecht, dat het goed is.
Tante minthy!! O+
quote:Op maandag 31 december 2012 17:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
even een complimenterende reply gestuurd![]()
![]()
Ik volg hem niet...quote:Op maandag 31 december 2012 17:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
even een complimenterende reply gestuurdTante minthy!! O+
En deze dan:quote:Op maandag 31 december 2012 17:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
even een complimenterende reply gestuurdtwitter:JerVoo twitterde op maandag 31-12-2012 om 17:40:12@robinvanarkel hoor ik nou net dat jij je vrijwillig aanbiedt om mijn keuken te laten shinen? reageer retweet
twitter:robinvanarkel twitterde op maandag 31-12-2012 om 17:40:57@JerVoo Nee, maar misschien moet je Handsome Poets even bellen. #inkoppertje reageer retweet
![]()
dei spanning!!!!!!!!11111111quote:Op maandag 31 december 2012 17:51 schreef Mr.Houdoe het volgende:
DE NUMMER 1 KOMT ERAAN MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111lekker faxen heel de dag echt genot![]()
je avatar ( jokertje) danst mee met britney bitchquote:Op maandag 31 december 2012 17:53 schreef Mr.Houdoe het volgende:
hihi hun zo allemaal roepen SKRIEM EN SJOUT!!
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
Zal wel als SER dicht gaat.quote:Op maandag 31 december 2012 17:53 schreef Evertjan het volgende:
SR is nu echt ten einde kunnen we weer terug naar TV?![]()
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 28-12-2012 om 18:09:00Oei, dank je! Slordig. RT @stiro536: met het #sr12 xijden jullie steets: britney bitch maar het was gwn britney spieres (ofzo) reageer retweet
![]()
![]()
oudquote:Op maandag 31 december 2012 17:54 schreef Mr.Houdoe het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 28-12-2012 om 18:09:00Oei, dank je! Slordig. RT @stiro536: met het #sr12 xijden jullie steets: britney bitch maar het was gwn britney spieres (ofzo) reageer retweet
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 17:56 schreef ddx het volgende:
En na het nieuws 2 uurtjes radio 1 op 3fm.![]()
Goede jaarwisseling en het beste voor 2013!
quote:Op maandag 31 december 2012 17:53 schreef Evertjan het volgende:
SR is nu echt ten einde kunnen we weer terug naar TV?tijd om terug te brengen!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Spannond!!quote:Op maandag 31 december 2012 17:57 schreef Mr.Houdoe het volgende:
De volgende TS moet de tag veranderen enzo!!! OMG dit is wel weer een momentje hoor❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Hou je vast, jullie gaan zo naar TVDeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
* DeLuna grijpt zich vast aan de TTquote:Op maandag 31 december 2012 17:59 schreef rubbereend het volgende:
Hou je vast, jullie gaan zo naar TV❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 17:59 schreef rubbereend het volgende:
Hou je vast, jullie gaan zo naar TV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tataaaaaaaaaaaDeLuna vindt me dik ;(
Ja dat vind ik niet kunnen he, een SR-topic in TV...quote:Op maandag 31 december 2012 17:59 schreef rubbereend het volgende:
Whoaaaaaaaaa wereld op zijn kopquote:Op maandag 31 december 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niet kunnen he, een SR-topic in TV...lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Nee top2Kquote:Op maandag 31 december 2012 18:01 schreef ddx het volgende:
En gaan er nu echt mensen luisteren naar 2 uur radio 1 op 3 ?lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Alle 50 Goud maar even kijken op TV Noord. Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!![]()
Alle 50 Goud?quote:Op maandag 31 december 2012 18:04 schreef themauster het volgende:
Alle 50 Goud maar even kijken op TV Noord. Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst.
twitter:giel3fm twitterde op maandag 31-12-2012 om 18:04:19Hier in Thailand is 2013 net begonnen en t voelt fantastisch!! Een heel gelukkig gezond en radioactief nieuw jaar #3FM http://t.co/R3XJAwwn reageer retweet
![]()
![]()
![]()
Fijne jaarwisseling Maus!quote:Op maandag 31 december 2012 18:04 schreef themauster het volgende:
Alle 50 Goud maar even kijken op TV Noord. Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst.![]()
![]()
Worden we weer naar huis geschopt? Tof, eindelijk geen heimwee meerquote:Op maandag 31 december 2012 17:59 schreef rubbereend het volgende:
En dank voor je mod-werk hier, don't be a stranger
Tante minthy!! O+
Beste hitlijst van NL. Ede Staal op nr.1quote:
Jullie ook!quote:Op maandag 31 december 2012 18:04 schreef themauster het volgende:
Alle 50 Goud maar even kijken op TV Noord. Iedereen een fijne jaarwisseling toegewenst.
Tante minthy!! O+
het was ook nog een gewoon 3fm topic wat in Ser binnenkwam, cirkel is nu rondquote:Op maandag 31 december 2012 18:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik niet kunnen he, een SR-topic in TV...
DeLuna vindt me dik ;(
Bedankt voor het puike modwark.quote:Op maandag 31 december 2012 18:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het was ook nog een gewoon 3fm topic wat in Ser binnenkwam, cirkel is nu rond
En wat minthy zegt: Blijf! Gezelligheid en zulkslekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ja, dat. Ik krijg het toch niet voor elkaar om de tags goed te krijgenquote:Op maandag 31 december 2012 18:09 schreef wolfrolf het volgende:
Pino kaap jij t topic straks? Ivm met juiste OP enzo
Tante minthy!! O+
Mjah, moet het wel vrij snel gebeuren.quote:Op maandag 31 december 2012 18:09 schreef wolfrolf het volgende:
Pino kaap jij t topic straks? Ivm met juiste OP enzo
Zal de OP meteen maar weer updaten, oude info en streams weghalen.![]()
Vanacht ook, werd hij eindelijk gedraaid!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ik vond het een mooi posttempoquote:Op maandag 31 december 2012 18:39 schreef borisz het volgende:
We zijn slechts 205 delen weggeweest in TV..
![]()
ja ik zal weer eens wat meer komen, toffe reeksquote:Op maandag 31 december 2012 18:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bedankt voor het puike modwark.
En wat minthy zegt: Blijf! Gezelligheid en zulks
DeLuna vindt me dik ;(
was hard genoeg ja om bij te houden als modquote:
DeLuna vindt me dik ;(
quote:Op maandag 31 december 2012 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was hard genoeg ja om bij te houden als mod. Vooral dinsdagavond met de VBL SC-invasie
.
![]()
precies de avond dat ik er niet wasquote:Op maandag 31 december 2012 18:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]. Vooral dinsdagavond met de VBL SC-invasie
.
DeLuna vindt me dik ;(
Daarom liep het dus uit de handquote:Op maandag 31 december 2012 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
precies de avond dat ik er niet was![]()
![]()
En topicnummer 5000. Of is dat iets te optimistisch?quote:Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
vorig jaar zaten we op topic nummer 3328quote:Op maandag 31 december 2012 18:52 schreef MarijeH het volgende:
[..]
En topic 5000. Of is dat iets te optimistisch?
SER / [TOPSR @ 3FM #3328] Dancing Hans![]()
dan is 5000 misschien wat optimistischquote:Op maandag 31 december 2012 18:53 schreef Evertjan het volgende:
[..]
vorig jaar zaten we op topic nummer 3328
SER / [TOPSR @ 3FM #3328] Dancing Hans
DeLuna vindt me dik ;(
maar 4000 moet lukkenquote:Op maandag 31 december 2012 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is 5000 misschien wat optimistisch![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op maandag 31 december 2012 18:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is 5000 misschien wat optimistischBeter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
![]()
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: