SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende BN'ers kwamen een nachtje (niet) slapen in het Glazen Huis:
› Dinsdag: Frans BauerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Woensdag: Gers PardoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Donderdag: VanVelzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Vrijdag: Miss MontrealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zaterdag: Johnny de MolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.› Zondag: Ilse DeLangeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Top Serious Request is een lijstje met de meest aangevraagde platen.
Ga naar de site voor de volledige lijst.
Uitzendschema:
06.00 - 10.00: Klaas van Kruistum
10.00 - 14.00: Domien Verschuuren
14.00 - 18.00: Bart Arens
18.00 - 22.00: Barend van Deelen
22.00 - 02.00: Wijnand Speelman
02.00 - 06.00: Jim Vorwald
Eric Corton is dit jaar afgereisd naar Malawi. Bekijk hier zijn reportages terug.
Webcamstreams
› Webcam + FOK!
› MP4 (werkt alleen in nieuwe VLC Nightly, dus werking niet gegarandeerd. Werkt perfect op iPhone en iPad!)
› Windows Media/VLC: 101TV
› Windows Media/VLC:3FM
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Serious Request Enschede - Site met allerlei informatie over het programma in de binnenstad van Enschede.
› FOK!3FM Requestlogboek - Hier kun je je requests invoeren. Als hij gedraaid wordt, krijg je een e-mail.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. De OP is te vinden op deze plek. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken bijgehouden!
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Yo Whatapp Aaaiim w.i.ll.l..aai..em. en i wanna see. g.oo.d. g.oan.n.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Angie
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Trusten
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wie klikte mijn plaatje als gedraaid aan? Dacht dat ie op een ander tijdstip werd gedraaid
I reject reality and substitute my own![]()
Ik heb alle gedraaide platen als gedraaid gedaanquote:Op maandag 31 december 2012 02:14 schreef CindieY het volgende:
Wie klikte mijn plaatje als gedraaid aan? Dacht dat ie op een ander tijdstip werd gedraaidNiet de tijden veranderd, sorry
Alleen Elbow & Fake Blood moeten nog worden gedraaid, de rest van aangevraagde platen staan niet in de lijst.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die Floris liep wel aardig te kutten het laatste uur.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Hoezo?quote:Op maandag 31 december 2012 06:08 schreef heloef het volgende:
Die Floris liep wel aardig te kutten het laatste uur.
Mogguh btw![]()
![]()
Jaa een van mijn favoriete U2 nummers. Staat 'stuck in a momen't er nog in?
Ohja
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
JONGENS JONGENS! Ik heb een vuurwerkje afgestoken! Straks ontploft hij misschien wel!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 10:45 schreef MarijeH het volgende:
Jaa een van mijn favoriete U2 nummers. Staat 'stuck in a momen't er nog in?
Ohja.
![]()
Tel je vingers!!!11!!!quote:Op maandag 31 december 2012 10:46 schreef Dagoduck het volgende:
JONGENS JONGENS! Ik heb een vuurwerkje afgestoken! Straks ontploft hij misschien wel!![]()
Hier wel, er liggen 3 knallende melkbussen naast m'n huis en werd daardoor m'n nest uit gedreund vanochtend.quote:
Heerlijk, die voorspelbaarheid
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Foo Fighterstwee keer in één uur!
Sowieso Pinkpop 2011quote:
Wat een saaie kutplaat.quote:
Vandaag ben ik van de emo-kutplaten, wen er maar aanquote:
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Ik ga maar lijstjes van 's nachts terugluisteren, er zit nu teveel kaf tussen het koren.know'm sayin?
word? word.![]()
Van Mr. Brightsidequote:Op maandag 31 december 2012 11:31 schreef alors het volgende:
Ik ga maar lijstjes van 's nachts terugluisteren, er zit nu teveel kaf tussen het koren.naar die Sandra snol
Wanneer krijgt die eens een enkeltje Siberië![]()
![]()
Goed, dit is dan toch weer een beetje jammer... Dat gekweel van Sandra weer...
Gelukkig Foo Fighters over een paar minuten.![]()
![]()
Een BEETJE jammer?quote:Op maandag 31 december 2012 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Dat wijf moeten ze de mond dichtnaaien.
Afgrijselijke kutmuzieklekker faxen heel de dag echt genot![]()
quote:Op maandag 31 december 2012 11:38 schreef Sirolf het volgende:
Gelukkig Foo Fighters over een paar minuten.Ik vond het anders wel een mooie cover.quote:Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Een BEETJE jammer?
Dat wijf moeten ze de mond dichtnaaien.
Afgrijselijke kutmuziek|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Nu Beneath your beautiful. Dit vind ik wel een leuk nummer.
Dat nummer van Sandra vind ik ook niet echt mooi.Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.![]()
hihi leuk garpjequote:Op maandag 31 december 2012 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het anders wel een mooie cover.
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Je schrok!quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Meezingen!!
Keep you in the dark
You know they all pretend
Keep you in the dark
And so it all began
Send in your skeletons
Sing as their bones go marching in... again
The need you buried deep
The secrets that you keep are ever ready
Are you ready?
I'm finished making sense
Done pleading ignorance
That whole defense
Spinning infinity, boy
The wheel is spinning me
It's never-ending, never-ending
Same old story
[Chorus (x2):]
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
In time or so I'm told
I'm just another soul for sale... oh, well
The page is out of print
We are not permanent
We're temporary, temporary
Same old story
[Chorus x2]
I'm the voice inside your head
You refuse to hear
I'm the face that you have to face
Mirrored in your stare
I'm what's left, I'm what's right
I'm the enemy
I'm the hand that will take you down
Bring you to your knees
So who are you?
Yeah, who are you?
Yeah, who are you?
Yeah, who are you?
Keep you in the dark
You know they all pretend
[Chorus x2]
[x2]
What if I say I'm not like the others?
(Keep you in the dark)
What if I say I'm not just another one of your plays?
(You know they all... pretend)
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
So who are you?
Yeah, who are you?
Yeah, who are you?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Probleem is dat veel van die talentenjacht-zangeresjes last hebben van het Glennis Grace-complex (lees: overdreven uithalen in de categorie 'kijk eens wat ik kan met m'n stem, dat kan jij lekker niet!'). Vreselijk...quote:Op maandag 31 december 2012 11:42 schreef MarijeH het volgende:
Nu Beneath your beautiful. Dit vind ik wel een leuk nummer.
Dat nummer van Sandra vind ik ook niet echt mooi.![]()
Yeah, The Pretender awesome.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Lieve 3FM'ers, geniet van de laatste dag van het jaar en have fun tonight! Ik verwacht dat jullie de komende dagen gewoon nog met 10 vingers typen
I reject reality and substitute my own![]()
Ja, jij ook hequote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef CindieY het volgende:
Lieve 3FM'ers, geniet van de laatste dag van het jaar en have fun tonight! Ik verwacht dat jullie de komende dagen gewoon nog met 10 vingers typen
Tot volgend jaar![]()
![]()
De hoeveelheid Coldplayazijnzeikers is in het Top 2000-topic nog groter dan hier.
Triestigheid ten top![]()
![]()
Insgelijks!quote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef CindieY het volgende:
Lieve 3FM'ers, geniet van de laatste dag van het jaar en have fun tonight! Ik verwacht dat jullie de komende dagen gewoon nog met 10 vingers typenknow'm sayin?
word? word.![]()
Even zap momentje naar 3fm (vanaf radio 2) om ff 2 nummers mee te pakken
(en straks weer vluchten voor Blof)![]()
have fun en maak er een spetterend nieuw jaar vanquote:Op maandag 31 december 2012 11:56 schreef CindieY het volgende:
FM'ers, geniet van de laatste dag van het jaar en have fun tonight! Ik verwacht dat jullie de komende dagen gewoon nog met 10 vingers typen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: