geniet ervan, meid!quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Effe snel 6K kcal wegwerken in 8 uur!!
Taarten, cake's, chips, shitloads cola!! Het mag allemaal!
Ah, de Men's Health rip off van Lean Gains (maar dan gesimplificeerd). Jammer dat het AD het blind plaatst, maar enig journalistiek onderzoek is natuurlijk teveel gevraagd.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:12 schreef stinkie het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)en-9-en-17-uur.dhtml
IF voor de massa. Iemand nog snel even geld verdienen, dit is je kans.
easyquote:Op donderdag 3 januari 2013 11:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat sommige mensen dit nog werkelijk gaan doen ook.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:27 schreef Snakey het volgende:
[..]
Foei, t is dat ik een hekel heb aan lezen van een beeldscherm, anders had ik het ook gedaan :pquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Netjes. Heb hem net via andere wegen binnengehengeld
Zodra er gezegd wordt dat je alles mag eten dan geloof ik direct dat zoiets met twee handen wordt aangegrepen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:45 schreef seto het volgende:
[..]
Ik wil wedden dat sommige mensen dit nog werkelijk gaan doen ook.
Wow, hoe krijg je het binnen. Ik vind soms het al lastig om mijn 3500 te halen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 11:44 schreef RaymondK het volgende:
[..]
easy
lol.
Last week daily average volgens m'n MyfitnessPal was 4450kcal
Totall amount of calories yesterday was 5714kcal. En nog honger 's avonds![]()
zat alleen geen taarten cake en chips bij lol. 't ergste was een halve kg kippenfleugels.
Die gaan hard in kcal's
Is ie er al als epub?quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Netjes. Heb hem net via andere wegen binnengehengeld
lol.quote:Op donderdag 3 januari 2013 12:53 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Wow, hoe krijg je het binnen. Ik vind soms het al lastig om mijn 3500 te halen.
Waarom neem je je shakie voor je workout en dextrose daarna? Zou andersom niet logischer zijn?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:01 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
gewoon oefenen![]()
Typische dag
ontbijt 150gram droog afgewogen brinta, 3 eieren, omega 3,6,9, adam multivit
Tussen 9:30 en 12:30 over 2 eetmomenten verdeeld
200gram bruine rijst, 200gram kipfilet, ca 80gram boontjes, banaan, liter volle melk
Om 15:00 banaan, handje amandelen, handje walnoten, liga
Om 16:30 shake
17:00 pompen
daarna direct dextrose
Om ca 18:30 200gram bruine rijst, 150gram biefstuk, spinazie, 1 liter volle melk, 500gram kwark
Om 21:00 half zakje cashews, groot glas appelsap zonder suiker, sap van 1 citroen, eetlepel lijnzaadolie, omega 3,6,9 + adam multivit, en naar bed.
Ook nog ca 3L water/thee over de dag heen.
(Op die 5700 dag had ik d'r nog een halve kg kippenvleugels bij dan.)
dextrose om direct na je training je glycogeenlevels weer aan te vullen toch?quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:12 schreef Poppiholla het volgende:
[..]
Waarom neem je je shakie voor je workout en dextrose daarna? Zou andersom niet logischer zijn?
Ik gebruik naast dextrose helemaal geen voedingssupplementen maar neem dat altijd als PWO.
Met zoveel eten op die dag zal het met je levels wel goed zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dextrose om direct na je training je glycogeenlevels weer aan te vullen toch?
fantastisch.quote:
Haha mooi dat herkenbare!quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
fantastisch.
vooral dat moedertje met dat boekje op de legg curl.
doet me denken aan die mensen die zitten te "hijen" op de ab rotation machine.
Je kent ze wel, i.p.v. eerst de linker kant en dan de rechter kant doen ze van links naar rechts, en halverwege knallen dan de gewichten op elkaar. Met een pokerface uiteraard.
Zie het regelmatig, maar dan een smartphone ipv het boek. Vooral vrouwen trainen op die manier hier.quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
fantastisch.
vooral dat moedertje met dat boekje op de legg curl.
doet me denken aan die mensen die zitten te "hijen" op de ab rotation machine.
Je kent ze wel, i.p.v. eerst de linker kant en dan de rechter kant doen ze van links naar rechts, en halverwege knallen dan de gewichten op elkaar. Met een pokerface uiteraard.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 13:49 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zie het regelmatig, maar dan een smartphone ipv het boek. Vooral vrouwen trainen op die manier hier.
Heb ik vorig jaar al eens gedaan toen ik hier m'n eerste post maakte over m'n deadlift form .quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:11 schreef seto het volgende:
Nu moet je jezelf wel even introduceren he sneez.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |