quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
same here, die vriend had een lekke hartklep door de roids gekregen, zijn bijnaam is nu ook "klep"
Je kunt ook een dumbbell tussen je benen klemmen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag rugtas mee de gym in gesleept en een 5 roze 1 kg dumbbels erin gegooid voor weighted chinups.Lekker gevoel, te bedenken dat ik ooit met een halve assisted pullup begon en die niet eens afmaakte.
In de gym is er ook een weight belt, maar 't is makkelijker om dumbbells in een rugtas te gooien, denk ik.
Dat heb ik al helemaal een houtje-touwtje oplossing gevonden in vergelijking met rugtassen of dipping beltsquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:33 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je kunt ook een dumbbell tussen je benen klemmen.
Waarom 5 roze dumbells en niet 1 kleine 5kg plaat?quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:30 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag rugtas mee de gym in gesleept en een 5 roze 1 kg dumbbels erin gegooid voor weighted chinups.Lekker gevoel, te bedenken dat ik ooit met een halve assisted pullup begon en die niet eens afmaakte.
In de gym is er ook een weight belt, maar 't is makkelijker om dumbbells in een rugtas te gooien, denk ik.
Waren wat wijven bezig met bodypump die ik wilde pestenquote:Op woensdag 2 januari 2013 22:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Waarom 5 roze dumbells en niet 1 kleine 5kg plaat?
Klem ze zelf gewoon tussen m'n benen. Eerste keer ff lastig, daarna net zo simpel als met een rugtas o.i.d., en dan hoef je dat ding ook niet meer te nemen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb ik al helemaal een houtje-touwtje oplossing gevonden in vergelijking met rugtassen of dipping belts
Iemand anders hier die ook een rugtas voor chinups gebruikt?
Krijg m toevallig morgen in huis, bol.com 14,99 voor de engelse paperback, ben benieuwd heb genoten van zn andere autobiografiequote:Op woensdag 2 januari 2013 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
Subvraag, iemand deze al gelezen, en zo ja, is het wat?
[ afbeelding ]
http://www.amazon.com/Tot(...)Story/dp/1451662432/
Netjes. Heb hem net via andere wegen binnengehengeldquote:Op donderdag 3 januari 2013 00:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Krijg m toevallig morgen in huis, bol.com 14,99 voor de engelse paperback, ben benieuwd heb genoten van zn andere autobiografie
Long time lurker hier. Ergens gelezen dat een belt toch beter is, ivm stress op je bovenrug en schouders bij gebruik van een rugtas. Wat je misschien wel kan proberen is de rugtas aan de voorkant ipv. de achterkant te dragen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb ik al helemaal een houtje-touwtje oplossing gevonden in vergelijking met rugtassen of dipping belts
Iemand anders hier die ook een rugtas voor chinups gebruikt?
Thanks, ik zou mezelf ook nog moeten inlezen wat biomechanisch het beste is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 01:09 schreef sneez het volgende:
[..]
Long time lurker hier. Ergens gelezen dat een belt toch beter is, ivm stress op je bovenrug en schouders bij gebruik van een rugtas. Wat je misschien wel kan proberen is de rugtas aan de voorkant ipv. de achterkant te dragen.
quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:15 schreef DeBassist het volgende:
ik heb een vraagje betreft creatine gebruik(als dat ook in dit topic thuishoort)
Ik weet van mezelf dat ik op een dag hooguit 1.5L water drink,
is het dan wel aan te raden 5g/creatine per dag te gebruiken i.v.m. uitdroging of mogelijk krampen
quote:
kort en krachtig antwoordquote:
Dat inderdaad. Ik moet er nog steeds aan denken om genoeg te drinken, daarom heb ik overal sixpacks flesjes staan. Kantoor, huiskamer, auto, slaapkamer.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:56 schreef seto het volgende:
Je kan beter iets meer drinken. Gewoon overal waar je heen gaat een flesje water meenemen, zo raak je er langzaam aan gewend om meer te drinken, niet steeds wachten tot je dorst krijgt.
bedankt voor de tipsquote:Op donderdag 3 januari 2013 10:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik moet er nog steeds aan denken om genoeg te drinken, daarom heb ik overal sixpacks flesjes staan. Kantoor, huiskamer, auto, slaapkamer.
Als ik dat niet doe vergeet ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |