ik ben daar ook wel eens geweest, maar dat is echt een drama.. daar is de snelheid nog 10 keer zo hoog als hier. en dat stemmen gaat ook nergens over.quote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ze gaven daar ook punten aan de nummers...
quote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, die chat. Ik ben in 2003 of 2004 begonnen daar. Uiteindelijk ook een club bij MSN of zo. Maar dat is een grote sekte geworden. Echt een enge boel.
Ik zou wel luisteren, maar minder GOED luisteren, gewoon op de achtergrond aan.quote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ik zou zonder dit topic waarschijnlijk de helft minder top 2000 luisteren
Een klein gedeelte daarvan zijn wel leuk... daar chat ik af en toe mee als Orinoco uitzendt.quote:
1972 3 septemberquote:
Douze points?quote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ze gaven daar ook punten aan de nummers...
Ik zou zonder de top 2000 niet eens in dit topic postenquote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Neu, ik zat er toen vanaf het begin bij.quote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Valt reuze mee als je jezelf een beetje mengt..
Gohquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou zonder de top 2000 niet eens in dit topic posten
Dat is ook nog wel een optie inderdaad, maar mijn ideaal is om het werk dat ik nu doe wat te gaan freelancen zodat ik naast vastigheid ook gewoon journalistiek bezig kan blijven. Ik schrijf nu weer vrijwillig voor 3voor12 zodat ik in ieder geval wel iets journalistieks doe maar het zou ook fijn zijn om er weer wat mee te gaan verdienenquote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah cool! En in de commerciële journalistiek is ook nog wel wat werk te vinden, al is t de vraag of je daar je naam aan wilt verbinden..
Ik ook ja, dan luisterde ik nu de Top Serious Request. Gedeeltelijk komen beide lijsten wel overeen, alleen de TSR dus meer nieuwe muziek.quote:Op zondag 30 december 2012 19:20 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Je moet een keer zeggen dat je niet van Pink Floyd houdt. Dan word je vermoordquote:Op zondag 30 december 2012 19:21 schreef laxus13 het volgende:
Lol ik zit daar ook nu, alleen om cijfers te geven![]()
Gaat idd wel heel snel daar
Mooi dat je hier zitquote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef glittertje39 het volgende:
De cijfers waren niet reëel dus daar ging ik mij op een gegeven moment aan irriteren
Oh maar daar geef ik niks om, als ik iets niet goed vind zeg ik dat gewoon.quote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je moet een keer zeggen dat je niet van Pink Floyd houdt. Dan word je vermoord
quote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is ook nog wel een optie inderdaad, maar mijn ideaal is om het werk dat ik nu doe wat te gaan freelancen zodat ik naast vastigheid ook gewoon journalistiek bezig kan blijven. Ik schrijf nu weer vrijwillig voor 3voor12 zodat ik in ieder geval wel iets journalistieks doe maar het zou ook fijn zijn om er weer wat mee te gaan verdienen
Maar die kliek nietquote:Op zondag 30 december 2012 19:23 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Oh maar daar geef ik niks om, als ik iets niet goed vind zeg ik dat gewoon.
oeh!quote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja en maakt mij niks uitquote:
Is eerder opgenomen volgens mijquote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef Gehenna het volgende:
Is de agogo trouwens live? want dan moet zo het glas voor de DJ's omgezet worden tot beamer-scherm toch?
Niet live, is anderhalve week geleden al opgenomen...quote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef Gehenna het volgende:
Is de agogo trouwens live? want dan moet zo het glas voor de DJ's omgezet worden tot beamer-scherm toch?
quote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga je weer verder hosselen jochie?
True!quote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het echt wat toevoegen aan de top 2000 om hier te posten, je leert iets nieuws bij en kunt lekker slap ouwehoeren over muziekIk luister niet meer naar de top 2000 dan anders want dat is onmogelijk
Nou Fritsie, overdrijven is ook een vak...Pink Floyd mag nog...pas bij Muse wordt je vermoord. Maar daar moet je doorheen kijken. Zijn een aantal mensen heel fanatiek daar, en ik geef toe: t vergt enig inmengingsvermogen, maar dan is t prima t edoen. Zeker omdat Orinoco veel muziek draait die eigenlijk in de T2000 hoort maar er niet instaatquote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jochiequote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga je weer verder hosselen jochie?
Ik probeer daar nu wat verder in te komen omdat ik al behoorlijk wat ervaring heb in de muziek journalistiek maar vrijwel uitsluitend vrijwilligerswerk. Dus daar wil ik nu in verderquote:Op zondag 30 december 2012 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]![]()
Blijven schrijven is sowieso belangrijk en zorgen dat je wat naam maakt. Als ik de tijd had ging ik ook voor een muziekwebsite/medium schrijven, lijkt me supertof om te doen uiteindelijk.
Ach af en toe mag ook welquote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuker lijkt meBeetje plagen
Zit jij daar ook weleens op de chat?quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou Fritsie, overdrijven is ook een vak...Pink Floyd mag nog...pas bij Muse wordt je vermoord. Maar daar moet je doorheen kijken. Zijn een aantal mensen heel fanatiek daar, en ik geef toe: t vergt enig inmengingsvermogen, maar dan is t prima t edoen. Zeker omdat Orinoco veel muziek draait die eigenlijk in de T2000 hoort maar er niet instaat
Ik was 2 jaar terug weer lid geworden van hun website. Had toen de eerste 2 weken nog niet gepost omdat ik er niet aan toe kwam. Hadden ze me er weer uit gegooid. Dan toch niet.quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou Fritsie, overdrijven is ook een vak...Pink Floyd mag nog...pas bij Muse wordt je vermoord. Maar daar moet je doorheen kijken. Zijn een aantal mensen heel fanatiek daar, en ik geef toe: t vergt enig inmengingsvermogen, maar dan is t prima t edoen. Zeker omdat Orinoco veel muziek draait die eigenlijk in de T2000 hoort maar er niet instaat
Utregquote:Op zondag 30 december 2012 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Na 20 jaar ben ik aardig in Utereg geïntegreerd, dan krijg je dat
Bontkraagjes-Central... (Overvecht-Zuid)quote:Op zondag 30 december 2012 19:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
UtregWelke wijk woon je? Ik in Pijlsweerd
Ik moest lachen.quote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef Jareth het volgende:
Duur uurtje. In elk geval niet Costelloos.
Ik studeer ook alleen maar politicologie om straks vast in dienst te kunnen treden bij de kwaliteitsmedia. Nu doe ik t vooral als freelancer, maar bijv bij NRC loopt 99 procent met een universitair diploma rond. T gaat er bijna niet om wát je hebt gestudeerd, maar dat je een masterdiploma hebt. Desalniettemin: door de master leer ik nu ook op een wat hoger niveau na te denken dan ik op de journalistiekopleiding gewend was (klinkt wat arrogant, maar wat was dat achteraf een slechte opleiding zég) en gewoon mn algemene theoretische kennis te ontwikkelen. Erg nuttigquote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik probeer daar nu wat verder in te komen omdat ik al behoorlijk wat ervaring heb in de muziek journalistiek maar vrijwel uitsluitend vrijwilligerswerk. Dus daar wil ik nu in verderPolitiek kan later wel weer
Ik vind ze allebei net nietquote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Mooi, al vind ik die van Charles Aznavour ook niet slecht
Dat is niet zo gek ver hiervandaanquote:Op zondag 30 december 2012 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Bontkraagjes-Central... (Overvecht-Zuid)
Die vind ik veel beter. Maar het blijft een mooi nummerquote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef Karina het volgende:
Mooi, al vind ik die van Charles Aznavour ook niet slecht
Ja want roken is zo ... weet ik veel iets uit die "reclame"quote:Op zondag 30 december 2012 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tegenwoordig doen ze dat met mobieltjes
Rookverbod, he...quote:Op zondag 30 december 2012 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 december 2012 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wauw, hoe zie je dat?quote:Op zondag 30 december 2012 19:27 schreef laxus13 het volgende:
@Scorpion_17 ik zie net dat je ook op Musicmeter zit.
Scorpion _21 toch?
Haha okquote:Op zondag 30 december 2012 19:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wauw, hoe zie je dat?En ja klopt wel, Elke leeftijd een ander forum
Mee eensquote:Op zondag 30 december 2012 19:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik studeer ook alleen maar politicologie om straks vast in dienst te kunnen treden bij de kwaliteitsmedia. Nu doe ik t vooral als freelancer, maar bijv bij NRC loopt 99 procent met een universitair diploma rond. T gaat er bijna niet om wát je hebt gestudeerd, maar dat je een masterdiploma hebt. Desalniettemin: door de master leer ik nu ook op een wat hoger niveau na te denken dan ik op de journalistiekopleiding gewend was (klinkt wat arrogant, maar wat was dat achteraf een slechte opleiding zég) en gewoon mn algemene theoretische kennis te ontwikkelen. Erg nuttig
quote:Op zondag 30 december 2012 19:31 schreef glittertje39 het volgende:
Nu is die Stefan heb gezien heb ik toch een ander idee over hem ontwikkelt![]()
vind hem een beetje een creepy guy
gewoon voelenquote:Op zondag 30 december 2012 19:31 schreef laxus13 het volgende:
Gaat een beetje moeilijk, dan zie je toch niks![]()
327 Dancing In The Dark Bruce Springsteen 1984quote:
Dat mag hierquote:Op zondag 30 december 2012 19:31 schreef Eska het volgende:
Hm, over dit nummer heb ik wel iets te zeggen. Maar dan ga ik misschien een beetje in herhaling vallen.
niet als hij er isquote:Op zondag 30 december 2012 19:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]Nu wil niet meer naar het cafe?
Hoezo? Het is pas de eerste keer dat-ie wordt gedraaid, deze editiequote:Op zondag 30 december 2012 19:31 schreef Eska het volgende:
Hm, over dit nummer heb ik wel iets te zeggen. Maar dan ga ik misschien een beetje in herhaling vallen.
Ja dat kan ookquote:
Ik had het geluid al uit vandaarquote:Op zondag 30 december 2012 19:32 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
327 Dancing In The Dark Bruce Springsteen 1984
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |