Ja en maakt mij niks uitquote:
Is eerder opgenomen volgens mijquote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef Gehenna het volgende:
Is de agogo trouwens live? want dan moet zo het glas voor de DJ's omgezet worden tot beamer-scherm toch?
Niet live, is anderhalve week geleden al opgenomen...quote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef Gehenna het volgende:
Is de agogo trouwens live? want dan moet zo het glas voor de DJ's omgezet worden tot beamer-scherm toch?
quote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga je weer verder hosselen jochie?
True!quote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het echt wat toevoegen aan de top 2000 om hier te posten, je leert iets nieuws bij en kunt lekker slap ouwehoeren over muziekIk luister niet meer naar de top 2000 dan anders want dat is onmogelijk
Nou Fritsie, overdrijven is ook een vak...Pink Floyd mag nog...pas bij Muse wordt je vermoord. Maar daar moet je doorheen kijken. Zijn een aantal mensen heel fanatiek daar, en ik geef toe: t vergt enig inmengingsvermogen, maar dan is t prima t edoen. Zeker omdat Orinoco veel muziek draait die eigenlijk in de T2000 hoort maar er niet instaatquote:Op zondag 30 december 2012 19:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je moet een keer zeggen dat je niet van Pink Floyd houdt. Dan word je vermoord
Jochiequote:Op zondag 30 december 2012 19:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ga je weer verder hosselen jochie?
Ik probeer daar nu wat verder in te komen omdat ik al behoorlijk wat ervaring heb in de muziek journalistiek maar vrijwel uitsluitend vrijwilligerswerk. Dus daar wil ik nu in verderquote:Op zondag 30 december 2012 19:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]![]()
Blijven schrijven is sowieso belangrijk en zorgen dat je wat naam maakt. Als ik de tijd had ging ik ook voor een muziekwebsite/medium schrijven, lijkt me supertof om te doen uiteindelijk.
Ach af en toe mag ook welquote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat maakt het juist leuker lijkt meBeetje plagen
Zit jij daar ook weleens op de chat?quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou Fritsie, overdrijven is ook een vak...Pink Floyd mag nog...pas bij Muse wordt je vermoord. Maar daar moet je doorheen kijken. Zijn een aantal mensen heel fanatiek daar, en ik geef toe: t vergt enig inmengingsvermogen, maar dan is t prima t edoen. Zeker omdat Orinoco veel muziek draait die eigenlijk in de T2000 hoort maar er niet instaat
Ik was 2 jaar terug weer lid geworden van hun website. Had toen de eerste 2 weken nog niet gepost omdat ik er niet aan toe kwam. Hadden ze me er weer uit gegooid. Dan toch niet.quote:Op zondag 30 december 2012 19:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Nou Fritsie, overdrijven is ook een vak...Pink Floyd mag nog...pas bij Muse wordt je vermoord. Maar daar moet je doorheen kijken. Zijn een aantal mensen heel fanatiek daar, en ik geef toe: t vergt enig inmengingsvermogen, maar dan is t prima t edoen. Zeker omdat Orinoco veel muziek draait die eigenlijk in de T2000 hoort maar er niet instaat
Utregquote:Op zondag 30 december 2012 19:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Na 20 jaar ben ik aardig in Utereg geïntegreerd, dan krijg je dat
Bontkraagjes-Central... (Overvecht-Zuid)quote:Op zondag 30 december 2012 19:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
UtregWelke wijk woon je? Ik in Pijlsweerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |