Als je op SD hebt gestemd is het ook goed hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 18:48 schreef Salatrel het volgende:
Toch maar ff informeren of ik mijn stem nog aan kan passen naar Anne
hij noemde mij trut dan ga ik toch niet op hem stemmenquote:Op zondag 30 december 2012 18:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je op SD hebt gestemd is het ook goed hoor.
Ik zal het niet meer doen, kutwijfquote:Op zondag 30 december 2012 19:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hij noemde mij trut dan ga ik toch niet op hem stemmen
quote:Op zondag 30 december 2012 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zal het niet meer doen, kutwijf
quote:Op maandag 31 december 2012 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
Nog 3 nachtjes slapen, en dan gaat het feest weer beginnen
quote:Op maandag 31 december 2012 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
Nog 1 nachtje slapen, en dan gaat het feest weer beginnen
ik wachtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
Vandaag dus de eerste vraag, en de eerste kaarten
Het ging om de tijdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef Tankiej het volgende:
Ik zag net heel even een bericht van bramskiej met 'zondag 26 februari', maar 26 februari valt dit jaar op een dinsdag?
Ja dat snap ik, maar omdat er een verkeerde datum staat dacht ik dat die ook van een ander jaar wasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ging om de tijd, dus de datum heb ik maar even genegeerd.
Anyway, twee goede antwoorden dus! Het was inderdaad op zondag vanaf 14.00 uur.
Het antwoord was hier te vinden: http://www.motorbeursutre(...)-2012/cartagena.aspx
Gefeliciteerd bramskiej en tuut-chips, jullie ontvangen zo meteen een PM.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar omdat er een verkeerde datum staat dacht ik dat die ook van een ander jaar was
Eej, zelfde verhaal als vorig jaar, elke keer een andere tijd, dat houdt het leuk. Niet iedereen kan elke dag op dezelfde tijd, en dus kun je de vragen 24/7 verwachten; ook midden in de nacht, dus houd het topic in de gaten en het komt goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:43 schreef theKiD het volgende:
Geef op zijn minst een richttijd door, wanneer de vraag te verwachten is. Zit hier heel de dag met naast mij de laptop op fok. continu kijken of dit topic al omhoog gaat. Ben ik een half uurtje koken, komt die vraag
Dat houdt het wel leuk inderdaad, ik zit de hele dag al te f5-enquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eej, zelfde verhaal als vorig jaar, elke keer een andere tijd, dat houdt het leuk. Niet iedereen kan elke dag op dezelfde tijd, en dus kun je de vragen 24/7 verwachten; ook midden in de nacht, dus houd het topic in de gaten en het komt goed
Daar verschillen de meningen blijkbaar over..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat houdt het wel leuk inderdaad, ik zit de hele dag al te f5-en
quote:
Allebei goedgekeurdquote:
Je weet dat er een auto-refresh is?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:00 schreef Tankiej het volgende:
Yes
Heeft dat F5-en de hele dag toch nog nut gehad
Dat vind ik nog steeds F5-en, maar dan de 'cruise control' variant daarvanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Je weet dat er een auto-refresh is?
Ik had het hier gevonden: http://www.motorbeursutre(...)ezoekersprofiel.aspxquote:
Same herequote:Op maandag 7 januari 2013 09:30 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik had het hier gevonden: http://www.motorbeursutre(...)ezoekersprofiel.aspx
We zitten hier in NL, en ik (of eigenlijk jullie zochten deze exposant: http://expomatch.motorbeursutrecht.nl/exhibitor/39764quote:Op woensdag 9 januari 2013 12:15 schreef Mirgeam het volgende:
yeuy
down-loader ook trouwens, maar da's belgisch
Ja hoor, vast wel, alleen doen we dat nietquote:Op woensdag 9 januari 2013 13:10 schreef Danger.Mouse het volgende:
Kun er geen RSS ingesteld worden zodat ik meteen een melding krijg als hier iets gepost word?
Fair enough. Ik ben vrijdag weervan de partij om deze topique in der gäten zu halten.quote:Op woensdag 9 januari 2013 13:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja hoor, vast wel, alleen doen we dat niet
Jep! Er hangt geen specifieke dag aan vastquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:51 schreef lipjes het volgende:
Btw, zijn die vrijkaartjes voor alle dagen/avonden geldig?
Hoefde geen dag oid aan te geven
Hendig!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Jep! Er hangt geen specifieke dag aan vast.
Ja?quote:
Ik ging er vanuit dat het goed was en toen ging ik niet kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik had de vorige keer geluk dat de vorige het fout hadden.
Ik zat toen nog in de auto namelijk
Doe ik eigenlijk automatisch welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat het goed was en toen ging ik niet kijken![]()
Ik niet, maar ik ben er dan ook gewoon voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:51 schreef Anne het volgende:
Jullie weten dat Sounddragon en ik de gehele dag online zijn?
Heb je echt geen leven dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:51 schreef Anne het volgende:
Plemp de vraag dan op het forum!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:51 schreef Anne het volgende:
Nope!quote:
Zit ook op m'n werkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope!
Ik zit op mijn werk, waar ik gewoon online kan zijn! Jullie zitten hier te F5'en. Wie heeft er nou geen leven
?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope!
Ik zit op mijn werk, waar ik gewoon online kan zijn! Jullie zitten hier te F5'en. Wie heeft er nou geen leven
?
Onze werkgevers zullen niet blij zijn als jullie te lang wachtenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope!
?
Ik heb al bijna 4 maanden vakantie, nog 3 weken te gaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
Mensen die niet 6,5 week kerstvakantie hebben![]()
Sukkeltjes
Als ik zo lang vrij had, zat ik echt niet thuis. Waarschijnlijk zou ik dan wel een paar maanden VS doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
Mensen die niet 6,5 week kerstvakantie hebben![]()
Sukkeltjes
Als 19-jarige student een 2005 ZX-6R kopen wil niet zeggen dat de rekening geen bodem heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als ik zo lang vrij had, zat ik echt niet thuis. Waarschijnlijk zou ik dan wel een paar maanden VS doen
Als student heb je de tijd, maar geen geld en later als je werkt heb je het geld (als je het goed doet) en geen tijdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Als 19-jarige student een 2005 ZX-6R kopen wil niet zeggen dat de rekening geen bodem heeft
Life's a bitch huh. Gelukkig heb ik wat meer geld dan de gemiddelde student. Ik werk meer dan parttime per maand maar dat is het waard. Want wie heeft er op mijn leeftijd nou zo'n geile motorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als student heb je de tijd, maar geen geld en later als je werkt heb je het geld (als je het goed doet) en geen tijd
Alleen jammer dat je bij het stoplicht steeds verliest met je 25 kwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Life's a bitch huh. Gelukkig heb ik wat meer geld dan de gemiddelde student. Ik werk meer dan parttime per maand maar dat is het waard. Want wie heeft er op mijn leeftijd nou zo'n geile motor
35kW* vergeet dat enorme verschil in vermogen nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:22 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je bij het stoplicht steeds verliest met je 25 kw.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:24 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Gooi die vraag er dan eens in, dan is het over vijf minuten stil.
Verstandig, zie er elke zomer weer genoeg uit de bochten vliegen die denken op hun 18e wel een R1 / ZX10R oid. te kunnen hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
35kW* vergeet dat enorme verschil in vermogen niet
Ding staat op kenteken beperkt dus daar hoef ik me niet aan te houden. Het is meer een stukje zelfbescherming zodat ik fatsoenlijk rijervaring op kan doen
Oh, en dit:
[..]
Ik snap niet dat men denkt dat er 'nauwelijks verschil' zit tussen een 34 PK naked lesmotor of een 150+ pk supersportquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:26 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Verstandig, zie er elke zomer weer genoeg uit de bochten vliegen die denken op hun 18e wel een R1 / ZX10R oid. te kunnen hebben.
Ik heb de eerste maanden ook op een 400CC 25KW gereden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:26 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Verstandig, zie er elke zomer weer genoeg uit de bochten vliegen die denken hun 18e wel een R1 / ZX10R oid. te kunnen hebben.
Ik heb een R6quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb de eerste maanden ook op een 400CC 25KW gereden.
Nu heb ik 59KW, meer dan zat voor de komende jaren denk ik zo.
Of ik moet uitgekeken raken op deze
Maar sowieso R1/R6
Wel mooiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb de eerste maanden ook op een 400CC 25KW gereden.
Nu heb ik 59KW, meer dan zat voor de komende jaren denk ik zo.
Of ik moet uitgekeken raken op deze
Maar sowieso R1/R6
Komt denk ik door het meeste volk wat ik erop zie rijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik heb een R6.
Niks mis mee en zowat het dubbele KW van jou, leuk speelgoed en rijd prima.
Mwa, niet mijn motor.....quote:
Ieder ze smaak, mijn droommotor is nog steeds;quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Komt denk ik door het meeste volk wat ik erop zie rijden.
Na elke bocht zie ik voor me hoe ze daar liggen te creperen tegen een boom......
[..]
Mwa, niet mijn motor.....
een vraag krijgt ons hier zeker weg...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
het motortopic is ook gewoon open hoor
Ik heb geen droommotorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ieder ze smaak, mijn droommotor is nog steeds;
[ afbeelding ]
Maar daar is t zo stilquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
het motortopic is ook gewoon open hoor
Neh, de beurs is pas eind Februariquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
een vraag krijgt ons hier zeker weg...
Precies op het moment als jij even 5 minuten wat anders doet zoals koffie zetten of naar de wc gaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef Joooo-pi het volgende:
jammer dat er vandaag geen kaarten worden weggegeven
Jeh, gewoon bij het nieuws, inkoppertje; als je je had geabonneerd op de nieuwsbrief had je het antwoord van de week al in je mailbox gehadquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Nu pas gevonden
het staat hier:
http://www.motorbeursutre(...)drie-start-door.aspx
Ik abonneer me echt nooit op nieuwbrieven. Geeft zo'n rotzooi in de mailboxquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, gewoon bij het nieuws, inkoppertje; als je je had geabonneerd op de nieuwsbrief had je het antwoord van de week al in je mailbox gehad
Ja ik kon niet om sommige woorden heen typen, had al best moeilijk zitten doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef Salatrel het volgende:
Ik tikte gewoon motor beurs lederen accessoires in op google dan is het hit nummer 4 of zo
Waarom geloof ik daar geen woord van?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:41 schreef Juicyhil het volgende:
Tuurlijk had ik het allang in de nieuwsbrief gelezen....
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom geloof ik daar geen woord van?
Ah, vandaar dat je je PM nog niet hebt geopendquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:42 schreef Salatrel het volgende:
Maar ja ik zit mobiel dus dat is weer een nadeel
klopt als een busquote:Op vrijdag 11 januari 2013 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat je je PM nog niet hebt geopend
Nu dus welquote:
quote:Het onderstaande bericht is door Salatrel geopend op vr 11-01 om 21:45u
Vanmiddag alquote:Op zondag 13 januari 2013 00:02 schreef Salatrel het volgende:
en de post van drinky is ook weer terug
thanks! Zag het eerst op mobiel, en kon het echt niet vinden.quote:
Eigenlijk nietquote:
die rijd niet op een Tenere... niet in de dakar iigquote:Op zondag 13 januari 2013 11:47 schreef Beach het volgende:
dank je
Tja ik dacht eerst dat het Frans Verhoeven was door het Yamaha merkteken plus zand maar voor de zekerheid toch maar even gezocht
Bejje kippig, of gaat er bij mij iets niet goed?quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:47 schreef lipjes het volgende:
en daar issie dan
Alleen de vraag ontbreekt SD
Denk omdat je tinypic gebruiktquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bejje kippig, of gaat er bij mij iets niet goed?
De foto waarop gekalkt is!quote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:49 schreef daNpy het volgende:
Gaat het om de onderste foto of de achtergrond?
n00bquote:Op dinsdag 15 januari 2013 12:50 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb hem effe verwijderd, effe aanpassen, excuse me!
Dat ik hem niet zie betekend niet dat andere hem ook niet zienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, hij was weer te makkelijk blijkbaar![]()
Sorry voor de valse start, wist niet dat Tinypic hier ook gezeur gaf
Nieuwe vraag? Beetje oneerlijk ditquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, hij was weer te makkelijk blijkbaar![]()
Sorry voor de valse start, wist niet dat Tinypic hier ook gezeur gaf
Overmorgen, ben je de eerstequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:01 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nieuwe vraag? Beetje oneerlijk dit
De eerste keer had ik kaarten gewonnen maar ben ik ze misgelopen door een klein detail (24 februari viel niet op een zondag). Beetje jammer ditquote:
Jeej, al jaren op rij geweest en voor het eerste iets gewonnen. Mijn dag is weer goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
leeell en DjimmyP hebben zometeen een PM; gefelicidingest !
Als jouw antwoord wel was goedkeurd, waren die van Tankiej en bramskiej ook goedgekeurd en had je sowieso geen kaarten gewonnen bij die vraagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:03 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
De eerste keer had ik kaarten gewonnen maar ben ik ze misgelopen door een klein detail (24 februari viel niet op een zondag). Beetje jammer dit.
Het antwoord van Tankiej was gewoon fout, hij zei donderdag 16:00 en zondag 15:00 omdat hij bij het programma van 2011 had gekeken. Deze editie was het zondag om 14:00.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jouw antwoord wel was goedkeurd, waren die van Tankiej en bramskiej ook goedgekeurd en had je sowieso geen kaarten gewonnen bij die vraag.
Je hebt toen ook nog de kans gehad om de nieuwe vraag die gesteld was te beantwoorden, want ik heb je zelfs nog een DM gestuurd dat er een nieuwe vraag aan zou komen.
In dit geval is er gewoon een foutief plaatje gepost, verwijderd en opnieuw gepost. Ik mis de oneerlijkheid?
Jouw antwoord was volgens mij toch echt over editie 2012:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het antwoord van Tankiej was gewoon fout, hij zei donderdag 16:00 en zondag 15:00 omdat hij bij het programma van 2011 had gekeken. Deze editie was het zondag om 14:00.
Vervolgens krijg ik bericht dat ik gewonnen heb, loop ik naar beneden, bel mijn vader op om te vragen of hij mee wil naar de Motorbeurs, plannen gemaakt daarvoor. Een uurtje later kijk ik op mijn telefoon. Blijkt dat er opeens een nieuwe vraag is geweest en ik dus helemaal niks heb gewonnen.
In dit geval krijgen een aantal users de foto te zien, foto wordt meteen weer weggehaald maar degenen die de foto al hebben gezien krijgen tien minuten extra om te zoeken. Dat is wmb oneerlijker dan "ik wist dat 26 februari geen zondag was dus dat kón niet goed zijn" terwijl er alleen om een dag en tijd wordt gevraagd en de informatie op de pagina "programma motorbeurs 2013" stond.
Ik begrijp wel dat jullie niet iedereen blij kunnen maken, maar dit is natuurlijk wel zuur.
when life gives you lemons make lemonade..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het antwoord van Tankiej was gewoon fout, hij zei donderdag 16:00 en zondag 15:00 omdat hij bij het programma van 2011 had gekeken. Deze editie was het zondag om 14:00.
Vervolgens krijg ik bericht dat ik gewonnen heb, loop ik naar beneden, bel mijn vader op om te vragen of hij mee wil naar de Motorbeurs, plannen gemaakt daarvoor. Een uurtje later kijk ik op mijn telefoon. Blijkt dat er opeens een nieuwe vraag is geweest en ik dus helemaal niks heb gewonnen.
In dit geval krijgen een aantal users de foto te zien, foto wordt meteen weer weggehaald maar degenen die de foto al hebben gezien krijgen tien minuten extra om te zoeken. Dat is wmb oneerlijker dan "ik wist dat 26 februari geen zondag was dus dat kón niet goed zijn" terwijl er alleen om een dag en tijd wordt gevraagd en de informatie op de pagina "programma motorbeurs 2013" stond.
Ik begrijp wel dat jullie niet iedereen blij kunnen maken, maar dit is natuurlijk wel zuur.
Typo, mijn antwoord was inderdaad over editie 2012. Dit neemt niet weg dat Tankiej bij de verkeerde editie had gekeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Jouw antwoord was volgens mij toch echt over editie 2012:
http://www.motorbeursutre(...)n-2012/trefpunt.aspx
Over editie 2013 is over een meet en greet nog helemaal niks bekend. Dus daarom zeg ik; Als ik jouw antwoord goed had moeten keuren, dan die van Tankiej en bramskiej ook en zij waren veel eerder. Zij hebben het geluk gehad de vraag daarna wel goed te beantwoorden.
Anyway; Als je mij een link kunt geven naar de pagina programma motorbeurs 2013 waarin staat dat je Frans Verhoeven een handje kunt geven om 14.00 uur, krijg jij van mij alsnog 1 kaartje voor de motorbeurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Dat is is vreemd als je uiteindelijk geen kaarten krijgt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef tuut-chips het volgende:
Vervolgens krijg ik bericht dat ik gewonnen heb.
Iedereen had bij de verkeerde editie gekeken. De vraag ging namelijk over dit jaar, 2013. De antwoorden die gegeven waren, zijn van 2011 en 2012quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:08 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Typo, mijn antwoord was inderdaad over editie 2012. Dit neemt niet weg dat Tankiej bij de verkeerde editie had gekeken.
Maar goed, ik snap dat jullie ook je best doen om zoveel mogelijk mensen blij te maken. Met zeuren schiet niemand iets op. Ik zal overmorgen nog een poging doen en anders jammer danNog wel bedankt voor je reactie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:17 schreef Joooo-pi het volgende:
VRAAG:
De hoeveelste editie is de komende editie van de motorbeurs?2013eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duurde toch wel vrij lang vondtd ik..quote:
Volgens mij niet...quote:
Ik kon 'm niet op de site van de motorbeurs zelf vinden, via Bing stond pas iets nuttigs op de tweede pagina.quote:
Bull, via de zoekfunktie was hij niet te vinden, hebben we uiteraard geprobeerd; je móest op dat stemformulier klikken, daar stond het.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
Zoekfunctie en dan was je er wel snel. Alleen stond het niet op de pagina over Marleen zelf.
Ja, dat klopt, maar via de zoekfunctie kwam je wel in de buurt van het stemformulierquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bull, via de zoekfunktie was hij niet te vinden, hebben we uiteraard geprobeerd; je móest op dat stemformulier klikken, daar stond het.
True, vanaf de homepage ook, heel simpel eigenlijk, maar je moest wel effe op dat formulier klikkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar via de zoekfunctie kwam je wel in de buurt van het stemformulier
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef Sloggi het volgende:
In ieder geval bedankt voor de kaarten!
5!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Anne het volgende:
Voor de rest; Helaas, pindakaasTot volgend jaar
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |