Jep! Er hangt geen specifieke dag aan vastquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:51 schreef lipjes het volgende:
Btw, zijn die vrijkaartjes voor alle dagen/avonden geldig?
Hoefde geen dag oid aan te geven
Hendig!quote:Op donderdag 10 januari 2013 14:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Jep! Er hangt geen specifieke dag aan vast.
Ja?quote:
Ik ging er vanuit dat het goed was en toen ging ik niet kijkenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik had de vorige keer geluk dat de vorige het fout hadden.
Ik zat toen nog in de auto namelijk
Doe ik eigenlijk automatisch welquote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat het goed was en toen ging ik niet kijken![]()
Ik niet, maar ik ben er dan ook gewoon voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:51 schreef Anne het volgende:
Jullie weten dat Sounddragon en ik de gehele dag online zijn?
Heb je echt geen leven dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:51 schreef Anne het volgende:
Plemp de vraag dan op het forum!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 11:51 schreef Anne het volgende:
Nope!quote:
Zit ook op m'n werkquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope!
Ik zit op mijn werk, waar ik gewoon online kan zijn! Jullie zitten hier te F5'en. Wie heeft er nou geen leven
?
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope!
Ik zit op mijn werk, waar ik gewoon online kan zijn! Jullie zitten hier te F5'en. Wie heeft er nou geen leven
?
Onze werkgevers zullen niet blij zijn als jullie te lang wachtenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Nope!
?
Ik heb al bijna 4 maanden vakantie, nog 3 weken te gaanquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
Mensen die niet 6,5 week kerstvakantie hebben![]()
Sukkeltjes
Als ik zo lang vrij had, zat ik echt niet thuis. Waarschijnlijk zou ik dan wel een paar maanden VS doenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:06 schreef Danger.Mouse het volgende:
Mensen die niet 6,5 week kerstvakantie hebben![]()
Sukkeltjes
Als 19-jarige student een 2005 ZX-6R kopen wil niet zeggen dat de rekening geen bodem heeftquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als ik zo lang vrij had, zat ik echt niet thuis. Waarschijnlijk zou ik dan wel een paar maanden VS doen
Als student heb je de tijd, maar geen geld en later als je werkt heb je het geld (als je het goed doet) en geen tijdquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:14 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Als 19-jarige student een 2005 ZX-6R kopen wil niet zeggen dat de rekening geen bodem heeft
Life's a bitch huh. Gelukkig heb ik wat meer geld dan de gemiddelde student. Ik werk meer dan parttime per maand maar dat is het waard. Want wie heeft er op mijn leeftijd nou zo'n geile motorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:17 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Als student heb je de tijd, maar geen geld en later als je werkt heb je het geld (als je het goed doet) en geen tijd
Alleen jammer dat je bij het stoplicht steeds verliest met je 25 kwquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:21 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Life's a bitch huh. Gelukkig heb ik wat meer geld dan de gemiddelde student. Ik werk meer dan parttime per maand maar dat is het waard. Want wie heeft er op mijn leeftijd nou zo'n geile motor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |