Dat ik hem niet zie betekend niet dat andere hem ook niet zienquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, hij was weer te makkelijk blijkbaar![]()
Sorry voor de valse start, wist niet dat Tinypic hier ook gezeur gaf
Nieuwe vraag? Beetje oneerlijk ditquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
Hmm, hij was weer te makkelijk blijkbaar![]()
Sorry voor de valse start, wist niet dat Tinypic hier ook gezeur gaf
Overmorgen, ben je de eerstequote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:01 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Nieuwe vraag? Beetje oneerlijk dit
De eerste keer had ik kaarten gewonnen maar ben ik ze misgelopen door een klein detail (24 februari viel niet op een zondag). Beetje jammer ditquote:
Jeej, al jaren op rij geweest en voor het eerste iets gewonnen. Mijn dag is weer goedquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
leeell en DjimmyP hebben zometeen een PM; gefelicidingest !
Als jouw antwoord wel was goedkeurd, waren die van Tankiej en bramskiej ook goedgekeurd en had je sowieso geen kaarten gewonnen bij die vraagquote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:03 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
De eerste keer had ik kaarten gewonnen maar ben ik ze misgelopen door een klein detail (24 februari viel niet op een zondag). Beetje jammer dit.
Het antwoord van Tankiej was gewoon fout, hij zei donderdag 16:00 en zondag 15:00 omdat hij bij het programma van 2011 had gekeken. Deze editie was het zondag om 14:00.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jouw antwoord wel was goedkeurd, waren die van Tankiej en bramskiej ook goedgekeurd en had je sowieso geen kaarten gewonnen bij die vraag.
Je hebt toen ook nog de kans gehad om de nieuwe vraag die gesteld was te beantwoorden, want ik heb je zelfs nog een DM gestuurd dat er een nieuwe vraag aan zou komen.
In dit geval is er gewoon een foutief plaatje gepost, verwijderd en opnieuw gepost. Ik mis de oneerlijkheid?
Jouw antwoord was volgens mij toch echt over editie 2012:quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het antwoord van Tankiej was gewoon fout, hij zei donderdag 16:00 en zondag 15:00 omdat hij bij het programma van 2011 had gekeken. Deze editie was het zondag om 14:00.
Vervolgens krijg ik bericht dat ik gewonnen heb, loop ik naar beneden, bel mijn vader op om te vragen of hij mee wil naar de Motorbeurs, plannen gemaakt daarvoor. Een uurtje later kijk ik op mijn telefoon. Blijkt dat er opeens een nieuwe vraag is geweest en ik dus helemaal niks heb gewonnen.
In dit geval krijgen een aantal users de foto te zien, foto wordt meteen weer weggehaald maar degenen die de foto al hebben gezien krijgen tien minuten extra om te zoeken. Dat is wmb oneerlijker dan "ik wist dat 26 februari geen zondag was dus dat kón niet goed zijn" terwijl er alleen om een dag en tijd wordt gevraagd en de informatie op de pagina "programma motorbeurs 2013" stond.
Ik begrijp wel dat jullie niet iedereen blij kunnen maken, maar dit is natuurlijk wel zuur.
when life gives you lemons make lemonade..quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Het antwoord van Tankiej was gewoon fout, hij zei donderdag 16:00 en zondag 15:00 omdat hij bij het programma van 2011 had gekeken. Deze editie was het zondag om 14:00.
Vervolgens krijg ik bericht dat ik gewonnen heb, loop ik naar beneden, bel mijn vader op om te vragen of hij mee wil naar de Motorbeurs, plannen gemaakt daarvoor. Een uurtje later kijk ik op mijn telefoon. Blijkt dat er opeens een nieuwe vraag is geweest en ik dus helemaal niks heb gewonnen.
In dit geval krijgen een aantal users de foto te zien, foto wordt meteen weer weggehaald maar degenen die de foto al hebben gezien krijgen tien minuten extra om te zoeken. Dat is wmb oneerlijker dan "ik wist dat 26 februari geen zondag was dus dat kón niet goed zijn" terwijl er alleen om een dag en tijd wordt gevraagd en de informatie op de pagina "programma motorbeurs 2013" stond.
Ik begrijp wel dat jullie niet iedereen blij kunnen maken, maar dit is natuurlijk wel zuur.
Typo, mijn antwoord was inderdaad over editie 2012. Dit neemt niet weg dat Tankiej bij de verkeerde editie had gekeken.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:27 schreef Anne het volgende:
[..]
Jouw antwoord was volgens mij toch echt over editie 2012:
http://www.motorbeursutre(...)n-2012/trefpunt.aspx
Over editie 2013 is over een meet en greet nog helemaal niks bekend. Dus daarom zeg ik; Als ik jouw antwoord goed had moeten keuren, dan die van Tankiej en bramskiej ook en zij waren veel eerder. Zij hebben het geluk gehad de vraag daarna wel goed te beantwoorden.
Anyway; Als je mij een link kunt geven naar de pagina programma motorbeurs 2013 waarin staat dat je Frans Verhoeven een handje kunt geven om 14.00 uur, krijg jij van mij alsnog 1 kaartje voor de motorbeurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
Dat is is vreemd als je uiteindelijk geen kaarten krijgt.quote:Op dinsdag 15 januari 2013 13:20 schreef tuut-chips het volgende:
Vervolgens krijg ik bericht dat ik gewonnen heb.
Iedereen had bij de verkeerde editie gekeken. De vraag ging namelijk over dit jaar, 2013. De antwoorden die gegeven waren, zijn van 2011 en 2012quote:Op dinsdag 15 januari 2013 15:08 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Typo, mijn antwoord was inderdaad over editie 2012. Dit neemt niet weg dat Tankiej bij de verkeerde editie had gekeken.
Maar goed, ik snap dat jullie ook je best doen om zoveel mogelijk mensen blij te maken. Met zeuren schiet niemand iets op. Ik zal overmorgen nog een poging doen en anders jammer danNog wel bedankt voor je reactie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:17 schreef Joooo-pi het volgende:
VRAAG:
De hoeveelste editie is de komende editie van de motorbeurs?2013eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Duurde toch wel vrij lang vondtd ik..quote:
Volgens mij niet...quote:
Ik kon 'm niet op de site van de motorbeurs zelf vinden, via Bing stond pas iets nuttigs op de tweede pagina.quote:
Bull, via de zoekfunktie was hij niet te vinden, hebben we uiteraard geprobeerd; je móest op dat stemformulier klikken, daar stond het.quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Volgens mij niet...
Zoekfunctie en dan was je er wel snel. Alleen stond het niet op de pagina over Marleen zelf.
Ja, dat klopt, maar via de zoekfunctie kwam je wel in de buurt van het stemformulierquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bull, via de zoekfunktie was hij niet te vinden, hebben we uiteraard geprobeerd; je móest op dat stemformulier klikken, daar stond het.
True, vanaf de homepage ook, heel simpel eigenlijk, maar je moest wel effe op dat formulier klikkenquote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar via de zoekfunctie kwam je wel in de buurt van het stemformulier
quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:40 schreef Sloggi het volgende:
In ieder geval bedankt voor de kaarten!
5!!quote:Op donderdag 17 januari 2013 19:36 schreef Anne het volgende:
Voor de rest; Helaas, pindakaasTot volgend jaar
!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |