Het ging om de tijdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:39 schreef Tankiej het volgende:
Ik zag net heel even een bericht van bramskiej met 'zondag 26 februari', maar 26 februari valt dit jaar op een dinsdag?
Ja dat snap ik, maar omdat er een verkeerde datum staat dacht ik dat die ook van een ander jaar wasquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Het ging om de tijd, dus de datum heb ik maar even genegeerd.
Anyway, twee goede antwoorden dus! Het was inderdaad op zondag vanaf 14.00 uur.
Het antwoord was hier te vinden: http://www.motorbeursutre(...)-2012/cartagena.aspx
Gefeliciteerd bramskiej en tuut-chips, jullie ontvangen zo meteen een PM.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar omdat er een verkeerde datum staat dacht ik dat die ook van een ander jaar was
Eej, zelfde verhaal als vorig jaar, elke keer een andere tijd, dat houdt het leuk. Niet iedereen kan elke dag op dezelfde tijd, en dus kun je de vragen 24/7 verwachten; ook midden in de nacht, dus houd het topic in de gaten en het komt goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:43 schreef theKiD het volgende:
Geef op zijn minst een richttijd door, wanneer de vraag te verwachten is. Zit hier heel de dag met naast mij de laptop op fok. continu kijken of dit topic al omhoog gaat. Ben ik een half uurtje koken, komt die vraag
Dat houdt het wel leuk inderdaad, ik zit de hele dag al te f5-enquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eej, zelfde verhaal als vorig jaar, elke keer een andere tijd, dat houdt het leuk. Niet iedereen kan elke dag op dezelfde tijd, en dus kun je de vragen 24/7 verwachten; ook midden in de nacht, dus houd het topic in de gaten en het komt goed
Daar verschillen de meningen blijkbaar over..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:47 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dat houdt het wel leuk inderdaad, ik zit de hele dag al te f5-en
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |