35kW* vergeet dat enorme verschil in vermogen nietquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:22 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je bij het stoplicht steeds verliest met je 25 kw.
quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:24 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Gooi die vraag er dan eens in, dan is het over vijf minuten stil.
Verstandig, zie er elke zomer weer genoeg uit de bochten vliegen die denken op hun 18e wel een R1 / ZX10R oid. te kunnen hebbenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
35kW* vergeet dat enorme verschil in vermogen niet
Ding staat op kenteken beperkt dus daar hoef ik me niet aan te houden. Het is meer een stukje zelfbescherming zodat ik fatsoenlijk rijervaring op kan doen
Oh, en dit:
[..]
Ik snap niet dat men denkt dat er 'nauwelijks verschil' zit tussen een 34 PK naked lesmotor of een 150+ pk supersportquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:26 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Verstandig, zie er elke zomer weer genoeg uit de bochten vliegen die denken op hun 18e wel een R1 / ZX10R oid. te kunnen hebben.
Ik heb de eerste maanden ook op een 400CC 25KW gereden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:26 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Verstandig, zie er elke zomer weer genoeg uit de bochten vliegen die denken hun 18e wel een R1 / ZX10R oid. te kunnen hebben.
Ik heb een R6quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb de eerste maanden ook op een 400CC 25KW gereden.
Nu heb ik 59KW, meer dan zat voor de komende jaren denk ik zo.
Of ik moet uitgekeken raken op deze
Maar sowieso R1/R6
Wel mooiquote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik heb de eerste maanden ook op een 400CC 25KW gereden.
Nu heb ik 59KW, meer dan zat voor de komende jaren denk ik zo.
Of ik moet uitgekeken raken op deze
Maar sowieso R1/R6
Komt denk ik door het meeste volk wat ik erop zie rijden.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 12:47 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ik heb een R6.
Niks mis mee en zowat het dubbele KW van jou, leuk speelgoed en rijd prima.
Mwa, niet mijn motor.....quote:
Ieder ze smaak, mijn droommotor is nog steeds;quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Komt denk ik door het meeste volk wat ik erop zie rijden.
Na elke bocht zie ik voor me hoe ze daar liggen te creperen tegen een boom......
[..]
Mwa, niet mijn motor.....
een vraag krijgt ons hier zeker weg...quote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
het motortopic is ook gewoon open hoor
Ik heb geen droommotorquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:25 schreef DjimmyR het volgende:
[..]
Ieder ze smaak, mijn droommotor is nog steeds;
[ afbeelding ]
Maar daar is t zo stilquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:27 schreef Sounddragon het volgende:
het motortopic is ook gewoon open hoor
Neh, de beurs is pas eind Februariquote:Op vrijdag 11 januari 2013 13:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
een vraag krijgt ons hier zeker weg...
Precies op het moment als jij even 5 minuten wat anders doet zoals koffie zetten of naar de wc gaan.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 20:57 schreef Joooo-pi het volgende:
jammer dat er vandaag geen kaarten worden weggegeven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |