Dat is wel naar dat je hond er zo slecht tegen kan. Onze hond is 9 maanden maar die geeft geen kickquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Onze hond is wel wat sneller van haar stuk dan andere honden ('t is gewoon een beetje een watje) maar ik hoor van veel mensen dat de hond van slag is. Wel uitgelaten maar creatief zeg maar. Dus meenemen naar een natuurgebied buiten de stad waar je weinig of geen knallen hoort. Verder heeft ze veel in haar bench gezeten; dat is 'haar' plekje en dat geeft rust. Ze is nu weer de oude
Klopt, het wisselt ook wel per hond. Het is gelukkig weer goedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel naar dat je hond er zo slecht tegen kan. Onze hond is 9 maanden maar die geeft geen kickgisteren was ik bij het carbidschieten aan het kijken en hij keek er alleen maar wat naar, toen mijn pa thuiskwam om half 1 lag hij ook rustig te slapen (op zijn rug
) Onze vorige hond kon er niet zo goed over.
Ja, al die meuk is dicht. Welke is open?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:02 schreef Ryon het volgende:
Dat was weer een waardeloze jaarwisseling. Tot overmaat van ramp zijn de lokale supermarkten ook nog eens dicht. Degene die het dichtstbij is, is toch weer 20 minuten lopen.
Traditiegetrouw zijn alleen de Lindeman Albert Heijns open. Dus die op de Elandsgracht en in de Kleine Wittenburgerstraat. Volgens mij is zelfs de AH op de Dam vandaag ook dicht.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, al die meuk is dicht. Welke is open?
De Dam is dicht inderdaad.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Traditiegetrouw zijn alleen de Lindeman Albert Heijns open. Dus die op de Elandsgracht en in de Kleine Wittenburgerstraat. Volgens mij is zelfs de AH op de Dam vandaag ook dicht.
O ja, dat is ook nog eens een XL.Maar inderdaad een pokke eind de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
De Dam is dicht inderdaad.
AH op het Gelderlandplein is wel open. Ook weer zo'n grafeind weg.
Ga wel pizza halen vanavond.
Jij ook de beste wensenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:29 schreef Speedy_T het volgende:
Beste wensen allen!
Heb zelf echt een geweldig feest gehad met een prachtig uitzicht over de stad
Ze zeggen juist dat je niet moet kalmeren hequote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nu weer veel beter, dank je wel. Gisteren had ze het echt erg slecht. Ik geloof dat er op enig moment wel drie kalmerende pilletjes tegelijk in zaten![]()
Vanmorgen was ze alweer helemaal vrolijk
ik had wel verwacht dat jij als plaatjes gek wel een betere geluidsinstallatie had staan dan een iPod dockquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:55 schreef eriksd het volgende:
Overigens weer audiokabel gevonden waarmee ik mijn laptop op de iPod dock aan kan sluiten. Arme buren
Ik weet hetquote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ze zeggen juist dat je niet moet kalmeren he
Pap was zo bang omdat wij dus nieuwe katjes hebben van zo'n 4 maand oud nu, alle gordijnen dicht en helemaal bang.. maar de katten kon het niets schelen, eentje ging zelf achter gordijn zitten om naar de mooie kleurtjes te kijkenoverdag zijn ze zelfs nog achter het huis geweest.. en hier zit je nogal tussen de weilanden dus overal carbit, deed ze niets
Nouja, de boxsets zijn voor de heb. Muziek doe ik gewoon met de shure in-ears.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik had wel verwacht dat jij als plaatjes gek wel een betere geluidsinstallatie had staan dan een iPod dock
Ik heb trouwens laatst Margin Call gezien omdat die hier werd genoemd. Aardige film al had ik de hele tijd de neiging om Paul Bettany en Kevin Spacey voor hun bek te slaan. Erg irritante karakters zetten die neer.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, de boxsets zijn voor de heb. Muziek doe ik gewoon met de shure in-ears.
Die ene recente met Richard Gere is ook oke.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens laatst Margin Call gezien omdat die hier werd genoemd. Aardige film al had ik de hele tijd de neiging om Paul Bethany en Kevin Spacey voor hun bek te slaan. Erg irritante karakters zetten die neer.
Arbitrage? Die wil ik ook nog wel zien.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die ene recente met Richard Gere is ook oke.
Ja, die. Goed geacteerd ook. Beetje vreemd einde, maar verder prima.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Arbitrage? Die wil ik ook nog wel zien.
Ik ga zo naar de snackbar.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 16:56 schreef Ryon het volgende:
Drukte bij bezorgrestaurants
Toen ik net in AH stond (diegene die dus wel open was) zat ik er ook sterk aan te denken om toch maar wat af te halen. Een bak Chinees of iets dergelijks. Uiteindelijk toch maar een diepvriesmaaltijd meegenomen. Je moet toch wat,
Fuck, dat was inderdaad wel een goed plan geweest.quote:
Er gaat niks boven vitamine "V" na een avond drinken.quote:
Dat is een stoer dingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:21 schreef eriksd het volgende:
Overigens is dit de dock Boterbartje:
[ afbeelding ]
Het valt nog mee
Ik luisterde net Jump ermee.quote:
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik luisterde net Jump ermee.
Dit tafereel kwam mij bekend voor:
mooi dingetjequote:Op dinsdag 1 januari 2013 17:21 schreef eriksd het volgende:
Overigens is dit de dock Boterbartje:
[ afbeelding ]
Het valt nog mee
Welk boek heb je?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:01 schreef solo020 het volgende:
Beste wensen iedereen!
Ik kan in het nieuwe jaar gelijk weer aan de studie, het boek van rechtsgeschiedenis is nog lang niet uit, volgende week tentamen.
Het is natuurlijk nooit vervelend om te leren voor een fantastisch vak als rechtsgeschiedenis.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:01 schreef solo020 het volgende:
Beste wensen iedereen!
Ik kan in het nieuwe jaar gelijk weer aan de studie, het boek van rechtsgeschiedenis is nog lang niet uit, volgende week tentamen.
Nog steeds bezopen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit vervelend om te leren voor een fantastisch vak als rechtsgeschiedenis.
Hoofdstukken uit de Europese codificatie geschiedenis.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Welk boek heb je?
Ik heb vandaag ook alweer een paar uurtjes gewerkt aan de studie.
Haha, zo ervaar ik het helemaal niet, vind er echt helemaal niks aan!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit vervelend om te leren voor een fantastisch vak als rechtsgeschiedenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |