Dankjequote:Op maandag 31 december 2012 00:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad het artikel dat je nodig hebt. Je moet eerst een aangetekende brief sturen met daarin de boodschap dat je ze in gebreke stelt (kan vrij simpel, op internet staan een aantal voorbeeldbrieven) en over 2 weken kan je een dwangsom incasseren. Ik zou daarnaast ook even bellen nadat je de brief verstuurd hebt met de mededeling dat je op een antwoord wacht. In dit geval gaat het er namelijk om dat je a.s.a.p een beslissing op bezwaar krijgt (namelijk dat de waarschuwing ingetrokken wordt). De dwangsom is enkel een pressiemiddel, dat bedrag is minder belangrijk dan het resultaat.
Het is niet ongebruikelijk voor gemeentes om pas te reageren wanneer ze aan het einde van de termijn zitten en gebeld worden. Veel gemeentes hebben dit officieus zelfs als beleid ingevoerd om administratieve last in bedwang te houden.
Jij ook. De beste wensen alvastquote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Tchock het volgende:
Goedendag allen. Fijne laatste dag van het jaar.
quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Tchock het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Tchock het volgende:
Jij ook!quote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Tchock het volgende:
zie het als de ultieme poging om op een lieve manier iets stoms te brengen, dat is wel tofquote:Op maandag 31 december 2012 13:28 schreef Tchock het volgende:
Ik zit in de stiltecoupé en voor me zit een vader met zijn twee Engelstalige kindjes lawaai te maken, maar ze zijn veel te jong en schattig om iets te gaan zeggen
Neem een sim-onlyquote:Op maandag 31 december 2012 14:28 schreef Boterbartje het volgende:
ik twijfel of ik een abo van 90 of 140 minuten neem
neem nokia lumia 920, anders moet ik 600 euro ophoestenquote:
Zelf ook een Sim-only abbo.quote:Op maandag 31 december 2012 16:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Neem een sim-only
Volgens mij ben je vrijwel altijd goedkoper uit met simlockvrije telefoon icm. sim only.
Oja, en ditquote:Op maandag 31 december 2012 13:14 schreef Tchock het volgende:
Daar moet je wel mee oppassen volgens mij, want voor je het weet gaan andere apps ook ongemerkt en automatisch data ophalen en kom je op veel meer uit.quote:Op maandag 31 december 2012 16:48 schreef Giku het volgende:
[..]
Zelf ook een Sim-only abbo.
Kost me ¤10 per maand voor 300 belminuten/sms (gebaseerd op gebruik afgelopen 2 jaar klopt dat wel per maand) en zonder internet.
Ik doe alles via Wifi (whatsapp voornamelijk, niet zo de behoefte om constant aan de facebook te gaan), kost niets aan data dus.
Mocht ik een keer ergens zijn waar geen wifi is(voornamelijk tijdens uitgaan, verder is overal wel wifi) dan kan je altijd 3G aanzetten voor het Whatsappen, dan ben je keer 100kb/avond kwijt, omgerekend 10 cent, nog steeds goedkoper dan SMS'en
tenzij je windows phone hebt. data verbinding uit is ook uitquote:Op maandag 31 december 2012 16:52 schreef Paxcon het volgende:
kwijt, omgerekend 10 cent, nog steeds goedkoper dan SMS'en
Daar moet je wel mee oppassen volgens mij, want voor je het weet gaan andere apps ook ongemerkt en automatisch data ophalen en kom je op veel meer uit.
Hetzelfde en ik sluit me hier bij aan. Iedereen fijne jaarwisseling.quote:Op maandag 31 december 2012 16:54 schreef eriksd het volgende:
Allemaal de beste wensen en een mooie 2013 met uitmuntende resultaten op prive-, studie & zakelijk gebied toegewenst, trouwe postertjes van me.
Jezus... hoe kun je zoveel gebruiken?quote:Op maandag 31 december 2012 17:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tenzij je windows phone hebt. data verbinding uit is ook uit
microsoft superioriteit he![]()
Maar ik heb gewoon het sommetje gemaakt; toestel + simonly of abo en dan komt abo goedkoper uit de bus
maar ik neem dan ook het abo van 90 bel minuten, onbeperkt sms, onbeperkt vodafone klanten bellen en 10gb internet
de man bij vodafone schrok dat ik gemiddeld 1,5gb gebruik met uitschieters naar 4gb per maand
poweruserquote:Op maandag 31 december 2012 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jezus... hoe kun je zoveel gebruiken?
precies!quote:Op maandag 31 december 2012 17:08 schreef Tchock het volgende:
Die MB's gaan sneller dan je denkt. Ik heb een bundel van 1Gb, met het idee van 'Man, hoe ga ik dat ooit opmaken' maar vorige maand heb ik de laatste dagen mijn internet uit moeten zetten omdat ik op 980 Mb zat
Kun je films op je mobiel downloaden?quote:Op maandag 31 december 2012 17:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
precies!
en als ik een film wil downloaden.. dan download ik lekker een film. heb niets voor niets FUP dus. maar nu ga ik dus wel naar een limiet, maar 10gb lijkt me ruim genoeg
windows phone natuurlijk wel, uberphone.quote:Op maandag 31 december 2012 17:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Kun je films op je mobiel downloaden?
Jij ook! En de rerst ook alvast een gelukkig nieuwjaar! :-)quote:Op maandag 31 december 2012 17:43 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Iedereen alvast het allerbeste voor 2013 gewenst. Veel plezier vanavond en let een beetje op jezelf.
quote:
Nu weer veel beter, dank je wel. Gisteren had ze het echt erg slecht. Ik geloof dat er op enig moment wel drie kalmerende pilletjes tegelijk in zatenquote:
Trekken beesten en met name honden en katten het echt zo slecht? Zielig hoor. Wel nog uitgelaten of gewoon binnen gehouden gisteren?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nu weer veel beter, dank je wel. Gisteren had ze het echt erg slecht. Ik geloof dat er op enig moment wel drie kalmerende pilletjes tegelijk in zaten![]()
Vanmorgen was ze alweer helemaal vrolijk
Onze hond is wel wat sneller van haar stuk dan andere honden ('t is gewoon een beetje een watje) maar ik hoor van veel mensen dat de hond van slag is. Wel uitgelaten maar creatief zeg maar. Dus meenemen naar een natuurgebied buiten de stad waar je weinig of geen knallen hoort. Verder heeft ze veel in haar bench gezeten; dat is 'haar' plekje en dat geeft rust. Ze is nu weer de oudequote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Trekken beesten en met name honden en katten het echt zo slecht? Zielig hoor. Wel nog uitgelaten of gewoon binnen gehouden gisteren?
Tis wel een lieve hond he
Dat is wel naar dat je hond er zo slecht tegen kan. Onze hond is 9 maanden maar die geeft geen kickquote:Op dinsdag 1 januari 2013 13:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Onze hond is wel wat sneller van haar stuk dan andere honden ('t is gewoon een beetje een watje) maar ik hoor van veel mensen dat de hond van slag is. Wel uitgelaten maar creatief zeg maar. Dus meenemen naar een natuurgebied buiten de stad waar je weinig of geen knallen hoort. Verder heeft ze veel in haar bench gezeten; dat is 'haar' plekje en dat geeft rust. Ze is nu weer de oude
Klopt, het wisselt ook wel per hond. Het is gelukkig weer goedquote:Op dinsdag 1 januari 2013 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is wel naar dat je hond er zo slecht tegen kan. Onze hond is 9 maanden maar die geeft geen kickgisteren was ik bij het carbidschieten aan het kijken en hij keek er alleen maar wat naar, toen mijn pa thuiskwam om half 1 lag hij ook rustig te slapen (op zijn rug
) Onze vorige hond kon er niet zo goed over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |