Welk boek heb je?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:01 schreef solo020 het volgende:
Beste wensen iedereen!
Ik kan in het nieuwe jaar gelijk weer aan de studie, het boek van rechtsgeschiedenis is nog lang niet uit, volgende week tentamen.
Het is natuurlijk nooit vervelend om te leren voor een fantastisch vak als rechtsgeschiedenis.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:01 schreef solo020 het volgende:
Beste wensen iedereen!
Ik kan in het nieuwe jaar gelijk weer aan de studie, het boek van rechtsgeschiedenis is nog lang niet uit, volgende week tentamen.
Nog steeds bezopen?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit vervelend om te leren voor een fantastisch vak als rechtsgeschiedenis.
Hoofdstukken uit de Europese codificatie geschiedenis.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 19:08 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Welk boek heb je?
Ik heb vandaag ook alweer een paar uurtjes gewerkt aan de studie.
Haha, zo ervaar ik het helemaal niet, vind er echt helemaal niks aan!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 20:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk nooit vervelend om te leren voor een fantastisch vak als rechtsgeschiedenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel mensen vinden dat. Het is ook meer iets voor de liefhebbers. Maar I'll take rechtsgeschiedenis any day boven de meeste positiefrechtelijke vakken.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:53 schreef solo020 het volgende:
[..]
Hoofdstukken uit de Europese codificatie geschiedenis.
[..]
Haha, zo ervaar ik het helemaal niet, vind er echt helemaal niks aan!Studiegenoten van mij vinden het ook verschrikkelijk. Vanavond ben ik tijdens het lezen ook in slaap gevallen, toen ik wakker werd dacht ik eerst dat het al woensdag ochtend was.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:23 schreef Tchock het volgende:
KLB / MBO :')
Pareltje dit. Vol respect.Ik zag de TS en de OP. En toen vond ik het wel genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal mijn mening maar niet weer uittypen. Dan krijgen we dat weer en de mensen hier weten volgens mij toch wel hoe ik er over denk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik zag de TS en de OP. En toen vond ik het wel genoeg.
Inderdaad. My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zal mijn mening maar niet weer uittypen. Dan krijgen we dat weer en de mensen hier weten volgens mij toch wel hoe ik er over denk.
* blik van verstandhoudingquote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:29 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad. My thoughts exactlydenk dat bijna iedereen hier ook wel weet hoe ik in deze discussie sta.
En wat ik van de mening van o.a. de TS van dat topic vind.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 23:23 schreef Tchock het volgende:
KLB / MBO :')
Pareltje dit. Vol respect.wat een kuttopic, heb niet eens gelezen maar TT zegt genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
gewoon veel champagne drinken en overal B aankruizenquote:Op woensdag 2 januari 2013 01:27 schreef Bruce_Cutler het volgende:
Degene die het systeem met tentamens vlak na de jaarwisseling heeft uitgevonden mogen ze van mij ook opknopen aan de hoogste boom op het dorpsplein.
ty for tip m8.quote:Op woensdag 2 januari 2013 01:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
gewoon veel champagne drinken en overal B aankruizen
Nee maar ben het wel eens hoor. Zag zelfs dat mensen tentamens op 2 januari hadden? wat is this shit?quote:
Dat boek heb ik ook jaquote:Op dinsdag 1 januari 2013 21:53 schreef solo020 het volgende:
[..]
Hoofdstukken uit de Europese codificatie geschiedenis.
[..]
Haha, zo ervaar ik het helemaal niet, vind er echt helemaal niks aan!Studiegenoten van mij vinden het ook verschrikkelijk. Vanavond ben ik tijdens het lezen ook in slaap gevallen, toen ik wakker werd dacht ik eerst dat het al woensdag ochtend was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |