Morricone is sowieso briljant. Muziek van The Mission ook zooooo mooi.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef FritsFlits het volgende:
Een van de mooiste soundtracks ooit
Intro The West, Lennox?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt hoog tijd dat de LotR muziek ook in de Top 2000 komt
Hier ook. Toen ik mijn nieuwe geluidsinstallatie had aangesloten heb ik 'm meteen gedraaidquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef FritsFlits het volgende:
De vinyl van Once Apon a Time in the West is heilig![]()
![]()
De intro van de film is echt geniaal. Ook qua opbouw in geluid. Zo vreselijk geniaal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef Berkery het volgende:
De muziek is bekender dan de film lijkt het wel
Wat ik van de film gezien heb, vond ik maar saaiquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef Berkery het volgende:
De muziek is bekender dan de film lijkt het wel
Trage filmsquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
De film is helemaal geniaal, zo fijn traag
Er zitten laaaaaange shots in, dat wel. Maar de film is wel een klassieker. En CC isquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wat ik van de film gezien heb, vond ik maar saai
Wat heeft die negert van Natasja Froger er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef FritsFlits het volgende:
Deze soundtrack is echt van een andere planeet. John Williams en de rest meegerekend
Natuurlijk niet, het draait toch niet om de muziek.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef peaceman het volgende:
had je nou niet die paar seconden je waffel kunnen houden?
Ik voelde al iemand uit bed stappen. Slaap lekkerquote:
Heb ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef FritsFlits het volgende:
Morgen denk de Blu-ray bestellen van Once Apon a Time in the West
In je Blof-kofferquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef glittertje39 het volgende:
binnen!!....en gooit hem weer naar buiten
Goed zo glitter, naast die kast en die kofferquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:44 schreef glittertje39 het volgende:
binnen!!....en gooit hem weer naar buiten
Oke, je mag hem ook opsturenquote:
wordt nog een zooitje hiervoor op straat...quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Goed zo glitter, naast die kast en die koffer
Dankje.quote:
Ik denk niet dat we medelijden met hem hoeven te hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Marco Borsato was binnen, totdat ie failliet ging.
Klint gezelligquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Even 'druk' met een liquidatie hier vlak bij en voortvluchtende schutters...
Ik las het net.... maar het is dus bij jullie in de buurt...quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:49 schreef glittertje39 het volgende:
Get down deeper and down
Down down deeper and down
Down down deeper and down
Get down deeper and down
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Sommigen overdrijven het echt met die Sander de Heer..quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Wat, waar? Gatverdammequote:Op zaterdag 29 december 2012 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik las het net.... maar het is dus bij jullie in de buurt...
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sommigen overdrijven het echt met die Sander de Heer..
Dit is Sander Guisquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Liquidatie was bij Westerpark, maar dader(s) schijnen deze kant op gegaan te zijn. Alles is afgezet en het wemelt van de politie hier in de buurt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik las het net.... maar het is dus bij jullie in de buurt...
wtfquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:48 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lekker danquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Liquidatie was bij Westerpark, maar dader(s) schijnen deze kant op gegaan te zijn. Alles is afgezet en het wemelt van de politie hier in de buurt.
zolang ze elkaar liquideren zeg ik: ga jullie gangquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Liquidatie was bij Westerpark, maar dader(s) schijnen deze kant op gegaan te zijn. Alles is afgezet en het wemelt van de politie hier in de buurt.
Pfff hopelijk vinden ze de daders...quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Woont die in de Van Bossestraat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeker weten!quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:51 schreef Eska het volgende:
[..]
Pretentieloos kan soms zo oké zijn.
Inderdaad..net nu 'Binnen' overal uit de huizen galmt..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |