Morricone is sowieso briljant. Muziek van The Mission ook zooooo mooi.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef FritsFlits het volgende:
Een van de mooiste soundtracks ooit
Intro The West, Lennox?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wordt hoog tijd dat de LotR muziek ook in de Top 2000 komt
Hier ook. Toen ik mijn nieuwe geluidsinstallatie had aangesloten heb ik 'm meteen gedraaidquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:39 schreef FritsFlits het volgende:
De vinyl van Once Apon a Time in the West is heilig![]()
![]()
De intro van de film is echt geniaal. Ook qua opbouw in geluid. Zo vreselijk geniaal.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef Berkery het volgende:
De muziek is bekender dan de film lijkt het wel
Wat ik van de film gezien heb, vond ik maar saaiquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef Berkery het volgende:
De muziek is bekender dan de film lijkt het wel
Trage filmsquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef Doedezemaar het volgende:
De film is helemaal geniaal, zo fijn traag
Er zitten laaaaaange shots in, dat wel. Maar de film is wel een klassieker. En CC isquote:Op zaterdag 29 december 2012 23:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wat ik van de film gezien heb, vond ik maar saai
Wat heeft die negert van Natasja Froger er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:41 schreef FritsFlits het volgende:
Deze soundtrack is echt van een andere planeet. John Williams en de rest meegerekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |