Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren. Ecosia ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
Ingevuld. Het is me dit jaar niet gelukt om 500km (dat was m'n doel) te lopen. Verhuizing, overspannenheid, blessures e.d. hebben het dit jaar voor mij verpest. Ik zit nu op 293km, ik ga morgen het jaar afsluiten met een loop van 7 á 8km om boven de 300 uit te komen.
Volgend jaar ga ik voor de 750km. Dat gaat mij gewoon lukken!
Cooper heeft iig een bekertje op de 5km de 9km boredom buster was een groot succes, vooral de drinkpauzes in modderige beekjes. Dus nu ligt hij, gedouched en wel, en weer wit, voor Pampus in de schaduw. Hij liet het wel afweten toen het zonnetje er bij kwam, z'n tempo ging meteen omlaag dus de Badwater zal er voorlopig nog niet inzitten voor hem.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
1000km ingevuld. Twijfelde nog om 1250 te doen, maar eerst de 1000 maar eens halen. Da's het dubbele van m'n challenge van dit jaar, en zit nu op 650 moet te doen zijn met de afstanden die ik nu ren
mooie challenges hier allemaal!! we gaan weer een mooi loopjaar tegenmoet,ik kan alle leuke dingen die op het programma staan haast niet afwachten
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
yuno had vanmorgen bij die tempo`s zoiets van ehh ja hallo daar zijn we toch al geweest. vrouwtje alles wel goed? ehhh vrouwtje?
tempo`s heen en weer lopen haha!
Cooper is ook niet van de sprints... en dat kwam mij wel lekker uit vandaag, gewoon lekker hobbel de bobbel. De bruine labrador/weimararer van mijn zoon was echt, go, go, go maar niet onze Cooper...hij is echt een ultra maar dan wel onder zijn voorwaarden dus ik denk dat ik hem hier maar voor ga opgeven.... is tenslotte in de buurt
oooopppsss., sorry Cooper maar een inschrijving van 10,000 euro voor de Antarctic Marathon is toch wat te veel van het goede. misschien kan ik wat van de prijs afkrijgen door wat te regelen "with friends in high places" en hem vanaf Christchurch op het vliegtuig te zetten naar Scott Base aan boord van een bevoorradingsvliegtuig naar het NZ'se poolstation. Grote voordeel is wel dat je niet bang hoeft te zijn dat je niet voor het donker binnen bent
ja yuno heeft ook wel interesse in de mudmaster. hij heeft er zeer veel talent voor! RD ik kan Cooper ook meesmokkelen met de vasaloppet. lekker koud en lange afstand haha
home is where doghair sticks to anything but the dog!
Op zaterdag 29 december 2012 22:54 schreef winterstorm666 het volgende: ja yuno heeft ook wel interesse in de mudmaster. hij heeft er zeer veel talent voor! RD ik kan Cooper ook meesmokkelen met de vasaloppet. lekker koud en lange afstand haha
dat zal hij leuk vinden!!