quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mijn spellings apparaat zei dat ik het zo moest spellen
quote:maar elk meisje spraken we aan en bijna allemaal liepen ze door als we over hun broeken begonnen van geile broek.
klacht vrouwen die doorlopen als je wat zegt
Tijd voor een nieuwequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Of pssssst meisje...meisje. En als ze dan niet reageert: stomme kuthoer.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:24 schreef sinepedraap het volgende:
Hoezo fluit je dan gewoon niet eerst? Gelijk praten komt zo opdringerig over.
dat is zo 2007quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:25 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Of pssssst meisje...meisje. En als ze dan niet reageert: stomme kuthoer.
straatmarokkanen kennen ze bijna niet in Overijssel. De geert-jannen en freeks zijn het probleem.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
Onterechte klacht omdat je gewoon normaal moet doen tegen meisjes en je niet moet verlagen tot het niveau van de gemiddelde straatmarokkaan.
vandaag niet zag ze wel 2 keer voorbij rijden maar ze zijn alleen bezig om kleine jongetjes die vuurwerk afsteken te beboetenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hopelijk kwam de politie je nog controleren.
marokkanen geen probleem, ik heb altijd in gouda op het vmbo gezeten waren gewoon chille jongens en sowieso marokkanen probleem is dik vergroot door de media in real is bijna niks aan de handquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef Ushina het volgende:
[..]
straatmarokkanen kennen ze bijna niet in Overijssel. De geert-jannen en freeks zijn het probleem.
BIER EN TIETUHHHH
Ik prefereer de straatmarokkaan
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
marokkanen geen probleem, ik heb altijd in gouda op het vmbo gezeten waren gewoon chille jongens en sowieso marokkanen probleem is dik vergroot door de media in real is bijna niks aan de hand
was vorige week nog in Gouda enige wat ik had gezien waren kindjes die aan het schaatsen waren op zo'n kunstschaatsbaan op het plein, en een paar 14 jarige marokkaanse jongetjes die met hun fietsen door het winkelend publiek heen reden, tuurlijk heb ik ook wel anderen dingen gezien alleen het probleem opzich lijkt me geen echt groot probleem wat verdient om zo groot in de media te komenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Dan zijn jij en ik in een verschillend Gouda geweest
Inderdaad, die broeken van tegenwoordig zijn ook zo hoog uitgevoerd.. is eigenlijk gewoon retro net zoals die zogenaamde oude retro scootersquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:32 schreef beerten het volgende:
Als kleine jongen deed ik de rits al dicht van mijn moeders broeken en rokken. Aan de achterkant.
(Begin jaren 80. Tevens ouwelul-alarm)
Niets moderns aan dus. Zo ouderwets als maar kan die broek met sluiting.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef 9611Niels het volgende:
als je die opendoet staat haar halve kont open
Moet je 'm op NL zetten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja alleen volgensmij heb je er echt een kont voor nodig,quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke broekenMaar ik heb er nog geen. Wel jurkjes met ritsen vanachter.
Godverdomme wat grappigquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef Gulmez het volgende:
En we zaten op een bankje kijkend op de c1000 en lidl in de holtenbronx van zwolle.
we hebben daar zo'n 3 uur gezeten op dat bankje en we hadden een goed beeld van de hedendaagse maatschappij
Wat een pauperbroeken. Net als TS.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef Gulmez het volgende:
ik was net met een mattie die ik al een tijd niet had gezien even op bachplein ff chillen, assie roken en voor de rest beetje bij praten was wel chill eigenlijk.
En we zaten op een bankje kijkend op de c1000 en lidl in de holtenbronx van zwolle.
we hebben daar zo'n 3 uur gezeten op dat bankje en we hadden een goed beeld van de hedendaagse maatschappij en van de nieuwe modes onder de chicks.
Tegenwoordig lopen 2 van de 8 meisjes van de leeftijd 12 t/m 22 in dit soort broeken
[ afbeelding ]
Dit is al een wat langer verschijnsel, vaak met uitgaan ook aan de ritsen getrokken, alleen je gaat het steeds meer zien.
Opzich geen klacht natuurlijk, maar elk meisje spraken we aan en bijna allemaal liepen ze door als we over hun broeken begonnen van geile broek.![]()
klacht2 meisjes die een rits aan de achterkant van hun broeken dragen, straks over een aantal jaren lopen boys ook in zon broek als zo doorgaat![]()
verwachte reacties: Fatih topics altijd terechte klacht
Heb je geen kont?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja alleen volgensmij heb je er echt een kont voor nodig,
balen.
jij overstijgd denk net de leeftijd waarop het nog kan hahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke broekenMaar ik heb er nog geen. Wel jurkjes met ritsen vanachter.
Nee ik heb het idee dat bij mij heel wijd zou zitten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb je geen kont?![]()
Je ziet nu ook wel veel rokjes met zulke ritsen.
Ja ik vind jeansleggings wel echt tof zitten, die draag ik wel het vaakst.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik heb het idee dat bij mij heel wijd zou zitten.
Ik draag het liefst leggins/stoffe broeken eigenlijk eigenlijk![]()
Katoen zit bij mij niet mooi.![]()
bij jou?
Whatever, ik vergeef je niet en als ik je tegenkom negeer ik je ookquote:
hahaha wedden dat jij moet lachen als je mij zietquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik vind jeansleggings wel echt tof zitten, die draag ik wel het vaakst.Zit ook echt fijn.
Maar heb ook wel wat leggings gezien met zulke ritsen.
[..]
Whatever, ik vergeef je niet en als ik je tegenkom negeer ik je ook
ja inderdaad die zijn ook fijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik vind jeansleggings wel echt tof zitten, die draag ik wel het vaakst.Zit ook echt fijn.
Maar heb ook wel wat leggings gezien met zulke ritsen.
[..]
Whatever, ik vergeef je niet en als ik je tegenkom negeer ik je ook
Waarom hebben ze vroeger niet bedacht toen ze spijkerbroek werd ontwikkeld, dat het veeeeel handiger is om de rits van achter te plaatsen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef Gulmez het volgende:
ik was net met een mattie die ik al een tijd niet had gezien even op bachplein ff chillen, assie roken en voor de rest beetje bij praten was wel chill eigenlijk.
we hebben daar zo'n 3 uur gezeten op dat bankje en we hadden een goed beeld van de hedendaagse maatschappij en van de nieuwe modes onder de chicks.
Tegenwoordig lopen 2 van de 8 meisjes van de leeftijd 12 t/m 22 in dit soort broeken
[ afbeelding ]
Dit is al een wat langer verschijnsel, vaak met uitgaan ook aan de ritsen getrokken, alleen je gaat het steeds meer zien.
Opzich geen klacht natuurlijk, maar elk meisje spraken we aan en bijna allemaal liepen ze door als we over hun broeken begonnen van geile broek.![]()
klacht2 meisjes die een rits aan de achterkant van hun broeken dragen, straks over een aantal jaren lopen boys ook in zon broek als zo doorgaat![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahaha wedden dat jij moet lachen als je mij ziet
Zwarte broeken? Ik heb er maar 1 maar draag hem zelden, trekt zoveel haar aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja inderdaad die zijn ook fijnalleen valt me op dat ik toch het meest zwart draag
Doe dat naar die meisjes die je omschrijft in de OP dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik kan hele schattige gezichten trekken
Ja klopt maar vind zwart mooiste jwzquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:51 schreef Gulmez het volgende:
primark heb veel kleuren maloena daar ken je wel kijken als je wat meer keuren wil dragen doet mijn vriendin ook altijd
ja beter dan al die kleuren vind ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt maar vind zwart mooiste jwz
Ja zwart, ik draag super veel zwartquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zwarte broeken? Ik heb er maar 1 maar draag hem zelden, trekt zoveel haar aan
Ja ik vind te veel kleuren zo cheap weetjewelquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja beter dan al die kleuren vind ik ook hoor
neejoh ik val alleen op intilligente veel van dat soort meisjes heb je geen volwaardig gesprekspartner aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Doe dat naar die meisjes die je omschrijft in de OP dan.
intilligente?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
neejoh ik val alleen op intilligente veel van dat soort meisjes heb je geen volwaardig gesprekspartner aan
ik werd uitgescholden door paar surinaamse chickies ik lachte me kapotquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Valt mee dat je nog geen stomp op je bakkes hebt gekregen, Gulmez.
Ik best weinig, door die haren dus, wel jammer want zwart is wel super sexy. Heb deze week wel een zwart jurkje besteldquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zwart, ik draag super veel zwartja dat wel ja.. heb ik super erge last van. Is wel voor schut want zelf zie het niet
![]()
Ja ik herken het.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
neejoh ik val alleen op intilligente veel van dat soort meisjes heb je geen volwaardig gesprekspartner aan
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja toch die door de vip ingang naar binnen gaan bij holly
Nee, dat is algemeen heersend moslimjongeren gedrag hier in Nederland.quote:
in zwarte kleding lijkt me lichaam het mooistquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik best weinig, door die haren dus, wel jammer want zwart is wel super sexy. Heb deze week wel een zwart jurkje besteld
[..]
Ja ik herken het.
Altoquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
in zwarte kleding lijkt me lichaam het mooistja ik snap wel is ook heel irritant met die haren. Zwarte jurkjes
is ze ook zo intilligent?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Gulmez het volgende:
mijn vriendin lijkt een beetje op rosepetals leuk he
ja toch ze gaat misschien werken bij een advocaten kantoor op het weena in rotterdamquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
is ze ook zo intilligent?
Jij zou je vriendin wel inruilen voor rosepetals hequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Gulmez het volgende:
mijn vriendin lijkt een beetje op rosepetals leuk he
Zonder mag ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Meloewa het volgende:
Roooooooos pics van je jurkje of heb je die niet?
als ik mag kiezen wel denk ik ja mijn vriendin is vaak minder lief roosje is elke dag liefquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij zou je vriendin wel inruilen voor rosepetals he
Zo wolla... zo intilligent wel...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja toch ze gaat misschien werken bij een advocaten kantoor op het weena in rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van amenth gekocht zeker?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als ik mag kiezen wel denk ik ja mijn vriendin is vaak minder lief roosje is elke dag lief
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Meloewa het volgende:
google chrome ik maak soms spellingsfouten en als ik er 1 maak dat komt er een rode streepje onder en dan druk ik rechtermuis knop en dan staat het vaak goed gespeld.quote:
Ik ga me even inloggen en de foto opzoekenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Meloewa het volgende:
Haha awh. Wauw zeg. Zou ik niet aan je vriendin vertellen ditquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als ik mag kiezen wel denk ik ja mijn vriendin is vaak minder lief roosje is elke dag lief
WAT?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef Gulmez het volgende:
[ afbeelding ]
Haha oké ben benieuwd. Doe je die met Nieuwjaar aan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ga me even inloggen en de foto opzoekenLaat ik het je zien
[..]
Haha awh. Wauw zeg. Zou ik niet aan je vriendin vertellen dit!
Werd tijd! Altijd smerig die wc's daar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja toch ze gaat misschien werken bij een advocaten kantoor op het weena in rotterdam
haha snap ikquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:01 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik ga me even inloggen en de foto opzoekenLaat ik het je zien
[..]
Haha awh. Wauw zeg. Zou ik niet aan je vriendin vertellen dit!
Waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef dustbrain het volgende:
Hopelijk komt een chick in zo'n broek mij schuren vanavond.
ik heb nu beetje veel geblow en heel netjes typen doe ik alles als ik wat te melden heb wat heel serieus ius nu tytp ik als ik ook op twitter typequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef Splutje het volgende:
Gulmez die de ene keer wel normaal kan typen en de andere keer niet
Kun je trainen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
balen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:02 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Haha oké ben benieuwd. Doe je die met Nieuwjaar aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, met nieuwjaar doe ik iets met korte mouw aanEn glitters. Enige dag in het jaar dat ik iets met glitters draag
![]()
Wat ga jij aandoen?"What's in a name? That which we call a rose
By any other name would smell as sweet."
welke disco ga jequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:05 schreef dustbrain het volgende:
Hopelijk komt een chick in zo'n broek mij schuren vanavond.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:07 schreef rosepetals het volgende:
[..]Leuk, die eerste zal je vast super staan met je lengte, en smalheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, met nieuwjaar doe ik iets met korte mouw aanEn glitters. Enige dag in het jaar dat ik iets met glitters draag
![]()
Wat ga jij aandoen?![]()
Uhm ik weet nog niet misschien blijf ik wel in mijn pyjama zitten, maar misschien trek ik wel een van de leuke jurkjes van mijn zus aanMaar blijf wss toch gewoon thuis.
wat ga jij doen?Doei!
Ik was laatst nog in Emmen bij de burgerking in het overdekte centrum daaroquote:
Awh lijkt me zo tof, een zus hebben. Kleding kunnen lenenquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leuk, die eerste zal je vast super staan met je lengte, en smalheid![]()
Uhm ik weet nog niet misschien blijf ik wel in mijn pyjama zitten, maar misschien trek ik wel een van de leuke jurkjes van mijn zus aanMaar blijf wss toch gewoon thuis.
wat ga jij doen?
Wat?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:10 schreef Gulmez het volgende:
Heee roosje, mijn vader woont in de palastrinaflat en vanaf daar heb je uitzicht op heel stadshagen met vuurwerk enzo is echt facking mooi je bent uitgenodigd als je wil komen groetjes
Valt reuze mee. Als er een kamper komt is ie alleen of met twee, maar wij zijn met 5 of meer dus die houden hun bek wel lekker dicht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Ik was laatst nog in Emmen bij de burgerking in het overdekte centrum daarois het leuk stappen in Emmen? ik hoorde van een vriend die daar woont dat er veel problemen zijn met kampers tijdens het stappen
nee ik ben dan in de wipstrik bij mijn vriendin maar ik heb een hele aardige vader alleen wijn moet je zelf meenemen dan hahaha maybe kom ik wel ff langs hahahahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awh lijkt me zo tof, een zus hebben. Kleding kunnen lenenJa ik ga uit met een vriendin.
[..]
Wat?Ga ik naast je vader op de bank zitten en dan ben jij er niet of wat?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:11 schreef Gulmez het volgende:
[..]
nee ik ben dan in de wipstrik bij mijn vriendin maar ik heb een hele aardige vader alleen wijn moet je zelf meenemen dan hahaha
Ga je niet naar Chroestjov!?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leuk, die eerste zal je vast super staan met je lengte, en smalheid![]()
wat ga jij doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awh lijkt me zo tof, een zus hebben. Kleding kunnen lenenJa ik ga uit met een vriendin.
[..]
Wat?Ga ik naast je vader op de bank zitten en dan ben jij er niet of wat?
Gezellig man. Denk je niet dat ze het een beetje raar vinden als ik opeens aanbel en zeg ''Ja hallo ik ben roosje van FOK! ik ken u zoon via internet en kom bij jullie nieuwjaar vieren, alsjeblieft, ik heb een fles wijn voor jullie''?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ga je niet naar Chroestjov!?
het is klaar tussen hem en mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!
Whaa die is mooi.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze alleen zit me iets te wijd bij de heupen![]()
Ja is ook wel fijn, alleen levert ook ruzie op
ahw leuk, met zijn 2-en zo
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Whaa die is mooi.Sowieso Jane Norman
mijn ouders drinken geen alcohol alleen mijn vader heeel af en toe, hahahah neee zeg je ik ben een klasgenoot van fatih iedereen is welkom bij mijn ouders hele aardige mensen, ik denk dat als jij daar 15 minuten bent je nooit meer weg wiltquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gezellig man. Denk je niet dat ze het een beetje raar vinden als ik opeens aanbel en zeg ''Ja hallo ik ben roosje van FOK! ik ken u zoon via internet en kom bij jullie nieuwjaar vieren, alsjeblieft, ik heb een fles wijn voor jullie''?
Ja heel duur, ik heb ook maar 1 jurkje van haar. Maar mooie stijlvolle kleding met leuke details enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaalleen jammer dat Jane Norman soms best duur is
![]()
maar op zich wel aparte kleding.
Ja precies, naja mijn zus geeft super veel geld uit aan kleding, dus is wel handigquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja heel duur, ik heb ook maar 1 jurkje van haar. Maar mooie stijlvolle kleding met leuke details enzo
goed zo mattie en vooral als donker is en je loopt in de rij omhoog als pauze is kan je best wel proberen zo eentje te versieren vaak staat er nog achtergrond muziek aan dus komt goed mattie ik vertrouw op jequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef dustbrain het volgende:
Ik ga naar de bios en daarna ff chicks met die nieuwe modetrend zoeken.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mijn ouders drinken geen alcohol alleen mijn vader heeel af en toe, hahahah neee zeg je ik ben een klasgenoot van fatih iedereen is welkom bij mijn ouders hele aardige mensen, ik denk dat als jij daar 15 minuten bent je nooit meer weg wiltmijn vader heeft ook een nieuwe mercedes aangeschaft samen met mijn oom, maar weet niet of je op die dag stukje kan toeren met m, want met vuurwerk is onveilig denk maar is overna of je het leuk lijk je mag ook bij ons langskomen maar zoals gezegd is mijn vriendin de laatste tijd beetje vervelend
zeker weten maar komt nog wel keertje als je is geen afspraak heb want je heb nu al een mooie jurk enzo, maar ik weet zeker dat wij ooit nog is de allermooiste oud en nieuw van ons leven gaan meemaken mss via fok meeting op oud en nieuw dat lijkt me wel echt lachen nodigen we heel fok uit bij mij thuisquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Heel verleidelijk allemaal, al is het maar om er later een topic over te kunnen maken.![]()
Oh ik kan wel hoor. Krabbel je nu terug? Nee ik ga naar je ouders in mijn mooie jurk. Word tof. Maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zeker weten maar komt nog wel keertje als je is geen afspraak heb want je heb nu al een mooie jurk enzo, maar ik weet zeker dat wij ooit nog is de allermooiste oud en nieuw van ons leven gaan meemaken mss via fok meeting op oud en nieuw dat lijkt me wel echt lachen nodigen we heel fok uit bij mij thuis
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zeker weten maar komt nog wel keertje als je is geen afspraak heb want je heb nu al een mooie jurk enzo, maar ik weet zeker dat wij ooit nog is de allermooiste oud en nieuw van ons leven gaan meemaken mss via fok meeting op oud en nieuw dat lijkt me wel echt lachen nodigen we heel fok uit bij mij thuis
ik krabbel niet terug maar ik dacht dat zehma zou lijken of ik je versier ofzo maar ik bedoelde dat niet horo hahah daarom zij ik is x met meer mensen erbij ik dacht is mss voor jou wat gemakkelijker maar je bent welkom ik geef je adres deze week in fotoboekquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh ik kan wel hoor. Krabbel je nu terug? Nee ik ga naar je ouders in mijn mooie jurk. Word tof. Maak je geen zorgen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik krabbel niet terug maar ik dacht dat zehma zou lijken of ik je versier ofzo maar ik bedoelde dat niet horo hahah daarom zij ik is x met meer mensen erbij ik dacht is mss voor jou wat gemakkelijker maar je bent welkom ik geef je adres deze week in fotoboek
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Gulmez het volgende:
als jij komt kom ik ook en zorg dat mijn vriendin ergens anders heen ga zorg wel dat ze ticket krijg voor haar en een vriendin voor oud en niueuw in amsyterdam ofzoiets dkan ik lekker van haar aff hhahaa
Fantastisch! Wat een kerel ben je ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Gulmez het volgende:
als jij komt kom ik ook en zorg dat mijn vriendin ergens anders heen ga zorg wel dat ze ticket krijg voor haar en een vriendin voor oud en niueuw in amsyterdam ofzoiets dkan ik lekker van haar aff hhahaa
is goed holly meeting kwam niet van de grond omdat ik opeens voor niks geband werd maat toen wouden ook omin veel mensen komen KLB / Klaagbaak meeting, locatie Holly Rotterdam.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
In fotoboek nog wel. Ik was aan het bluffen tho
Ik ga uit want is al een tijdje beloofd.
Maar die fok meeting wil ik eventueel wel, een keertje in een cafe ofzo. Als je genoeg leuke users zover hebt gekregen dan
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef 9611Niels het volgende:
als je die opendoet staat haar halve kont open
wat een baasquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Gulmez het volgende:
Nee, voor een deel is t inderdaad door media vergroot, maar sommigen zijn echt tives asociaal. Maar die kom je bij een dagje in Almere rondlopen maar 3, 4 x tegen dus uiteindelijk valt t wel mee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
marokkanen geen probleem, ik heb altijd in gouda op het vmbo gezeten waren gewoon chille jongens en sowieso marokkanen probleem is dik vergroot door de media in real is bijna niks aan de hand
Fatih! Broeder! Echt jammer dat het niet is doorgegaan man. Op naar 2013: FOK! meet. Ik kijk ernaar uit. Hadi kibquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:27 schreef Gulmez het volgende:
[..]
is goed holly meeting kwam niet van de grond omdat ik opeens voor niks geband werd maat toen wouden ook omin veel mensen komen KLB / Klaagbaak meeting, locatie Holly Rotterdam.![]()
dit keer gedraag ik me netjes en komt het van de grond ik beloof je
doe je je skinnyjeans aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
balen.
hoi BBBquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef BARBIE-NICKELSON het volgende:
mensen zegge ook vaak dat ik sagerijnig ben maar ze kenne me pijn tog niet??
zo dom dus zeg het gweoon niet!!
dat is dan wel weer lief van jequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Gulmez het volgende:
heldin als ik voeten mocht kussen had ik het nog gedaan ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef Ushina het volgende:
[..]
straatmarokkanen kennen ze bijna niet in Overijssel. De geert-jannen en freeks zijn het probleem.
BIER EN TIETUHHHH
Ik prefereer de straatmarokkaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |