intilligente?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
neejoh ik val alleen op intilligente veel van dat soort meisjes heb je geen volwaardig gesprekspartner aan
ik werd uitgescholden door paar surinaamse chickies ik lachte me kapotquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
Valt mee dat je nog geen stomp op je bakkes hebt gekregen, Gulmez.
Ik best weinig, door die haren dus, wel jammer want zwart is wel super sexy. Heb deze week wel een zwart jurkje besteldquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:54 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja zwart, ik draag super veel zwartja dat wel ja.. heb ik super erge last van. Is wel voor schut want zelf zie het niet
![]()
Ja ik herken het.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
neejoh ik val alleen op intilligente veel van dat soort meisjes heb je geen volwaardig gesprekspartner aan
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja toch die door de vip ingang naar binnen gaan bij holly
Nee, dat is algemeen heersend moslimjongeren gedrag hier in Nederland.quote:
in zwarte kleding lijkt me lichaam het mooistquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:56 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik best weinig, door die haren dus, wel jammer want zwart is wel super sexy. Heb deze week wel een zwart jurkje besteld
[..]
Ja ik herken het.
Altoquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:57 schreef Meloewa het volgende:
[..]
in zwarte kleding lijkt me lichaam het mooistja ik snap wel is ook heel irritant met die haren. Zwarte jurkjes
is ze ook zo intilligent?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Gulmez het volgende:
mijn vriendin lijkt een beetje op rosepetals leuk he
ja toch ze gaat misschien werken bij een advocaten kantoor op het weena in rotterdamquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
is ze ook zo intilligent?
Jij zou je vriendin wel inruilen voor rosepetals hequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Gulmez het volgende:
mijn vriendin lijkt een beetje op rosepetals leuk he
Zonder mag ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Meloewa het volgende:
Roooooooos pics van je jurkje of heb je die niet?
als ik mag kiezen wel denk ik ja mijn vriendin is vaak minder lief roosje is elke dag liefquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij zou je vriendin wel inruilen voor rosepetals he
Zo wolla... zo intilligent wel...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja toch ze gaat misschien werken bij een advocaten kantoor op het weena in rotterdam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van amenth gekocht zeker?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mijn spellings apparaat zei dat ik het zo moest spellen
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:00 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als ik mag kiezen wel denk ik ja mijn vriendin is vaak minder lief roosje is elke dag lief
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:58 schreef Meloewa het volgende:
Roooooooos pics van je jurkje of heb je die niet?
google chrome ik maak soms spellingsfouten en als ik er 1 maak dat komt er een rode streepje onder en dan druk ik rechtermuis knop en dan staat het vaak goed gespeld.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |