Moet je 'm op NL zetten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mijn spellings apparaat zei dat ik het zo moest spellen
ja alleen volgensmij heb je er echt een kont voor nodig,quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke broekenMaar ik heb er nog geen. Wel jurkjes met ritsen vanachter.
Godverdomme wat grappigquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef Gulmez het volgende:
En we zaten op een bankje kijkend op de c1000 en lidl in de holtenbronx van zwolle.
we hebben daar zo'n 3 uur gezeten op dat bankje en we hadden een goed beeld van de hedendaagse maatschappij
Wat een pauperbroeken. Net als TS.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef Gulmez het volgende:
ik was net met een mattie die ik al een tijd niet had gezien even op bachplein ff chillen, assie roken en voor de rest beetje bij praten was wel chill eigenlijk.
En we zaten op een bankje kijkend op de c1000 en lidl in de holtenbronx van zwolle.
we hebben daar zo'n 3 uur gezeten op dat bankje en we hadden een goed beeld van de hedendaagse maatschappij en van de nieuwe modes onder de chicks.
Tegenwoordig lopen 2 van de 8 meisjes van de leeftijd 12 t/m 22 in dit soort broeken
[ afbeelding ]
Dit is al een wat langer verschijnsel, vaak met uitgaan ook aan de ritsen getrokken, alleen je gaat het steeds meer zien.
Opzich geen klacht natuurlijk, maar elk meisje spraken we aan en bijna allemaal liepen ze door als we over hun broeken begonnen van geile broek.![]()
klacht vrouwen die doorlopen als je wat zegt
klacht2 meisjes die een rits aan de achterkant van hun broeken dragen, straks over een aantal jaren lopen boys ook in zon broek als zo doorgaat![]()
verwachte reacties: Fatih topics altijd terechte klacht
Heb je geen kont?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja alleen volgensmij heb je er echt een kont voor nodig,
balen.
jij overstijgd denk net de leeftijd waarop het nog kan hahaquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:41 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke broekenMaar ik heb er nog geen. Wel jurkjes met ritsen vanachter.
Nee ik heb het idee dat bij mij heel wijd zou zitten.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:44 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Heb je geen kont?![]()
Je ziet nu ook wel veel rokjes met zulke ritsen.
Ja ik vind jeansleggings wel echt tof zitten, die draag ik wel het vaakst.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:45 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Nee ik heb het idee dat bij mij heel wijd zou zitten.
Ik draag het liefst leggins/stoffe broeken eigenlijk eigenlijk![]()
Katoen zit bij mij niet mooi.![]()
bij jou?
Whatever, ik vergeef je niet en als ik je tegenkom negeer ik je ookquote:
hahaha wedden dat jij moet lachen als je mij zietquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik vind jeansleggings wel echt tof zitten, die draag ik wel het vaakst.Zit ook echt fijn.
Maar heb ook wel wat leggings gezien met zulke ritsen.
[..]
Whatever, ik vergeef je niet en als ik je tegenkom negeer ik je ook
ja inderdaad die zijn ook fijnquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja ik vind jeansleggings wel echt tof zitten, die draag ik wel het vaakst.Zit ook echt fijn.
Maar heb ook wel wat leggings gezien met zulke ritsen.
[..]
Whatever, ik vergeef je niet en als ik je tegenkom negeer ik je ook
Waarom hebben ze vroeger niet bedacht toen ze spijkerbroek werd ontwikkeld, dat het veeeeel handiger is om de rits van achter te plaatsen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:20 schreef Gulmez het volgende:
ik was net met een mattie die ik al een tijd niet had gezien even op bachplein ff chillen, assie roken en voor de rest beetje bij praten was wel chill eigenlijk.
we hebben daar zo'n 3 uur gezeten op dat bankje en we hadden een goed beeld van de hedendaagse maatschappij en van de nieuwe modes onder de chicks.
Tegenwoordig lopen 2 van de 8 meisjes van de leeftijd 12 t/m 22 in dit soort broeken
[ afbeelding ]
Dit is al een wat langer verschijnsel, vaak met uitgaan ook aan de ritsen getrokken, alleen je gaat het steeds meer zien.
Opzich geen klacht natuurlijk, maar elk meisje spraken we aan en bijna allemaal liepen ze door als we over hun broeken begonnen van geile broek.![]()
klacht vrouwen die doorlopen als je wat zegt
klacht2 meisjes die een rits aan de achterkant van hun broeken dragen, straks over een aantal jaren lopen boys ook in zon broek als zo doorgaat![]()
verwachte reacties: Fatih topics altijd terechte klacht
Waarom?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:49 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahaha wedden dat jij moet lachen als je mij ziet
Zwarte broeken? Ik heb er maar 1 maar draag hem zelden, trekt zoveel haar aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja inderdaad die zijn ook fijnalleen valt me op dat ik toch het meest zwart draag
Doe dat naar die meisjes die je omschrijft in de OP dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik kan hele schattige gezichten trekken
Ja klopt maar vind zwart mooiste jwzquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:51 schreef Gulmez het volgende:
primark heb veel kleuren maloena daar ken je wel kijken als je wat meer keuren wil dragen doet mijn vriendin ook altijd
ja beter dan al die kleuren vind ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja klopt maar vind zwart mooiste jwz
Ja zwart, ik draag super veel zwartquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:52 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Zwarte broeken? Ik heb er maar 1 maar draag hem zelden, trekt zoveel haar aan
Ja ik vind te veel kleuren zo cheap weetjewelquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja beter dan al die kleuren vind ik ook hoor
neejoh ik val alleen op intilligente veel van dat soort meisjes heb je geen volwaardig gesprekspartner aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:53 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Doe dat naar die meisjes die je omschrijft in de OP dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |