Ga je niet naar Chroestjov!?quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:08 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Leuk, die eerste zal je vast super staan met je lengte, en smalheid![]()
Uhm ik weet nog niet misschien blijf ik wel in mijn pyjama zitten, maar misschien trek ik wel een van de leuke jurkjes van mijn zus aanMaar blijf wss toch gewoon thuis.
wat ga jij doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:11 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Awh lijkt me zo tof, een zus hebben. Kleding kunnen lenenJa ik ga uit met een vriendin.
[..]
Wat?Ga ik naast je vader op de bank zitten en dan ben jij er niet of wat?
Gezellig man. Denk je niet dat ze het een beetje raar vinden als ik opeens aanbel en zeg ''Ja hallo ik ben roosje van FOK! ik ken u zoon via internet en kom bij jullie nieuwjaar vieren, alsjeblieft, ik heb een fles wijn voor jullie''?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:12 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ga je niet naar Chroestjov!?
het is klaar tussen hem en mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!
Whaa die is mooi.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
deze alleen zit me iets te wijd bij de heupen![]()
Ja is ook wel fijn, alleen levert ook ruzie op
ahw leuk, met zijn 2-en zo
Jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Whaa die is mooi.Sowieso Jane Norman
mijn ouders drinken geen alcohol alleen mijn vader heeel af en toe, hahahah neee zeg je ik ben een klasgenoot van fatih iedereen is welkom bij mijn ouders hele aardige mensen, ik denk dat als jij daar 15 minuten bent je nooit meer weg wiltquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:14 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Gezellig man. Denk je niet dat ze het een beetje raar vinden als ik opeens aanbel en zeg ''Ja hallo ik ben roosje van FOK! ik ken u zoon via internet en kom bij jullie nieuwjaar vieren, alsjeblieft, ik heb een fles wijn voor jullie''?
Ja heel duur, ik heb ook maar 1 jurkje van haar. Maar mooie stijlvolle kleding met leuke details enzoquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:16 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jaalleen jammer dat Jane Norman soms best duur is
![]()
maar op zich wel aparte kleding.
Ja precies, naja mijn zus geeft super veel geld uit aan kleding, dus is wel handigquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja heel duur, ik heb ook maar 1 jurkje van haar. Maar mooie stijlvolle kleding met leuke details enzo
goed zo mattie en vooral als donker is en je loopt in de rij omhoog als pauze is kan je best wel proberen zo eentje te versieren vaak staat er nog achtergrond muziek aan dus komt goed mattie ik vertrouw op jequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:15 schreef dustbrain het volgende:
Ik ga naar de bios en daarna ff chicks met die nieuwe modetrend zoeken.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:17 schreef Gulmez het volgende:
[..]
mijn ouders drinken geen alcohol alleen mijn vader heeel af en toe, hahahah neee zeg je ik ben een klasgenoot van fatih iedereen is welkom bij mijn ouders hele aardige mensen, ik denk dat als jij daar 15 minuten bent je nooit meer weg wiltmijn vader heeft ook een nieuwe mercedes aangeschaft samen met mijn oom, maar weet niet of je op die dag stukje kan toeren met m, want met vuurwerk is onveilig denk maar is overna of je het leuk lijk je mag ook bij ons langskomen maar zoals gezegd is mijn vriendin de laatste tijd beetje vervelend
zeker weten maar komt nog wel keertje als je is geen afspraak heb want je heb nu al een mooie jurk enzo, maar ik weet zeker dat wij ooit nog is de allermooiste oud en nieuw van ons leven gaan meemaken mss via fok meeting op oud en nieuw dat lijkt me wel echt lachen nodigen we heel fok uit bij mij thuisquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:20 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
Heel verleidelijk allemaal, al is het maar om er later een topic over te kunnen maken.![]()
Oh ik kan wel hoor. Krabbel je nu terug? Nee ik ga naar je ouders in mijn mooie jurk. Word tof. Maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zeker weten maar komt nog wel keertje als je is geen afspraak heb want je heb nu al een mooie jurk enzo, maar ik weet zeker dat wij ooit nog is de allermooiste oud en nieuw van ons leven gaan meemaken mss via fok meeting op oud en nieuw dat lijkt me wel echt lachen nodigen we heel fok uit bij mij thuis
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:22 schreef Gulmez het volgende:
[..]
zeker weten maar komt nog wel keertje als je is geen afspraak heb want je heb nu al een mooie jurk enzo, maar ik weet zeker dat wij ooit nog is de allermooiste oud en nieuw van ons leven gaan meemaken mss via fok meeting op oud en nieuw dat lijkt me wel echt lachen nodigen we heel fok uit bij mij thuis
ik krabbel niet terug maar ik dacht dat zehma zou lijken of ik je versier ofzo maar ik bedoelde dat niet horo hahah daarom zij ik is x met meer mensen erbij ik dacht is mss voor jou wat gemakkelijker maar je bent welkom ik geef je adres deze week in fotoboekquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:23 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Oh ik kan wel hoor. Krabbel je nu terug? Nee ik ga naar je ouders in mijn mooie jurk. Word tof. Maak je geen zorgen.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:24 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik krabbel niet terug maar ik dacht dat zehma zou lijken of ik je versier ofzo maar ik bedoelde dat niet horo hahah daarom zij ik is x met meer mensen erbij ik dacht is mss voor jou wat gemakkelijker maar je bent welkom ik geef je adres deze week in fotoboek
quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Gulmez het volgende:
als jij komt kom ik ook en zorg dat mijn vriendin ergens anders heen ga zorg wel dat ze ticket krijg voor haar en een vriendin voor oud en niueuw in amsyterdam ofzoiets dkan ik lekker van haar aff hhahaa
Fantastisch! Wat een kerel ben je ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Gulmez het volgende:
als jij komt kom ik ook en zorg dat mijn vriendin ergens anders heen ga zorg wel dat ze ticket krijg voor haar en een vriendin voor oud en niueuw in amsyterdam ofzoiets dkan ik lekker van haar aff hhahaa
is goed holly meeting kwam niet van de grond omdat ik opeens voor niks geband werd maat toen wouden ook omin veel mensen komen KLB / Klaagbaak meeting, locatie Holly Rotterdam.quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef rosepetals het volgende:
[..]![]()
In fotoboek nog wel. Ik was aan het bluffen tho
Ik ga uit want is al een tijdje beloofd.
Maar die fok meeting wil ik eventueel wel, een keertje in een cafe ofzo. Als je genoeg leuke users zover hebt gekregen dan
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:30 schreef 9611Niels het volgende:
als je die opendoet staat haar halve kont open
wat een baasquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Gulmez het volgende:
Nee, voor een deel is t inderdaad door media vergroot, maar sommigen zijn echt tives asociaal. Maar die kom je bij een dagje in Almere rondlopen maar 3, 4 x tegen dus uiteindelijk valt t wel mee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:29 schreef Gulmez het volgende:
[..]
marokkanen geen probleem, ik heb altijd in gouda op het vmbo gezeten waren gewoon chille jongens en sowieso marokkanen probleem is dik vergroot door de media in real is bijna niks aan de hand
Fatih! Broeder! Echt jammer dat het niet is doorgegaan man. Op naar 2013: FOK! meet. Ik kijk ernaar uit. Hadi kibquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:27 schreef Gulmez het volgende:
[..]
is goed holly meeting kwam niet van de grond omdat ik opeens voor niks geband werd maat toen wouden ook omin veel mensen komen KLB / Klaagbaak meeting, locatie Holly Rotterdam.![]()
dit keer gedraag ik me netjes en komt het van de grond ik beloof je
doe je je skinnyjeans aanquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:43 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ja alleen volgensmij heb je er echt een kont voor nodig,
balen.
hoi BBBquote:Op zaterdag 29 december 2012 21:00 schreef BARBIE-NICKELSON het volgende:
mensen zegge ook vaak dat ik sagerijnig ben maar ze kenne me pijn tog niet??
zo dom dus zeg het gweoon niet!!
dat is dan wel weer lief van jequote:Op zaterdag 29 december 2012 20:26 schreef Gulmez het volgende:
heldin als ik voeten mocht kussen had ik het nog gedaan ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:28 schreef Ushina het volgende:
[..]
straatmarokkanen kennen ze bijna niet in Overijssel. De geert-jannen en freeks zijn het probleem.
BIER EN TIETUHHHH
Ik prefereer de straatmarokkaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |