Wat een banaanquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:56 schreef MaJo het volgende:
Ha dan heb ik gewoon gelijk! Ik zei Colins maar mijn vriendje Gabriel haha cool, normaal heeft hij namelijk gelijk
En nou mag jij vanavond de afstandsbediening.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:56 schreef MaJo het volgende:
Ha dan heb ik gewoon gelijk! Ik zei Colins maar mijn vriendje Gabriel haha cool, normaal heeft hij namelijk gelijk
jullie mogen je allebei schamen dat je dat niet hoortquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:56 schreef MaJo het volgende:
Als je dat niet weet is het echt heel erg met je gesteld..... deze stem herken je echt uit duizenden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:56 schreef MaJo het volgende:
En doet hij de afwas.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
En nou mag jij vanavond de afstandsbediening.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:57 schreef satecl het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Wie weet tot morgenEn veel plezier nog!
O jaquote:
Had je toen ook nog een tuinbroek aan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef Karina het volgende:
Heel lang geleden, toen ik nog samenwoonde had ik ook altijd de afstandsbediening
Heb dat album sinds een maand op LP. Puur genotquote:
Mijn vriendin en ik kijken gewoon zelden tot nooit televisie. En als we een keer dat ding aanzetten kijken we samen een film.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef Karina het volgende:
Heel lang geleden, toen ik nog samenwoonde had ik ook altijd de afstandsbediening
Doegquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:57 schreef satecl het volgende:
Mooi geweest voor vandaag. Wie weet tot morgenEn veel plezier nog!
Randje LARP hoor, pas op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
O jaIK heb op Eve Of The War gestemd
Daarom woon je nu niet meer samen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef Karina het volgende:
hij is iig flink gestegenquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
O jaIK heb op Eve Of The War gestemd
LARP in je broekquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Randje LARP hoor, pas op.
Nou zegquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Had je toen ook nog een tuinbroek aan?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:59 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
hij is iig flink gestegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |