Toch heeft het wel wat van Big Timequote:Op zaterdag 29 december 2012 18:54 schreef Molurus het volgende:
[..]
Collins. Dit soort hippe popmuziek wilde Gabriel niet maken, daarom is hij eruit gestapt.
De clip sowieso in de top 10, als er een clip top 2000 zou komen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:52 schreef NaturalScience het volgende:
Dit nummer hoort echt in de top50 te staan! Wat een enorme wereldhit is dit!![]()
Ik denk dat ik als muziekrecensent wel iets over muziek weetquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Welnee, ga eens kijken op een conservatorium zou ik zeggen.
Die is bewerkt. Toch?quote:
Mwah, ik vind dat Genesis ook na het vertrek van Peter Gabriel een paar *hele* toffe albums heeft gemaakt. Misschien nog wel toffer dan daarvoorquote:
owja...vhs banden vol met mooie clipsquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:55 schreef Cee het volgende:
Dit liedje stond op de Clipband van m'n zusje en ik. We namen daar allemaal clips op die we leuk vonden (GOH, JOH, ECHT, HOE KOM JE OP DIE NAAM CLIPBAND).
Maar ik vond het maar eng, met die poppen.
Ja, eens.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch heeft het wel wat van Big Time
Omdat het in 2012 nog succesvoller was dan in 2011..quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:55 schreef geindoctrineerd het volgende:
Waarom staat somebody that i used to know van gotye dit jaar wederom zo hoog? het was zeker een hit, maar om nu alsnog zo hoog te staan..
Ik vind dat een geweldig nummer, mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:55 schreef geindoctrineerd het volgende:
Waarom staat somebody that i used to know van gotye dit jaar wederom zo hoog? het was zeker een hit, maar om nu alsnog zo hoog te staan..
Ik wist niet dat Steve Jobs zo muzikaal wasquote:
Dan zijn er dus veel mensen die dat een leuk liedje vinden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:55 schreef geindoctrineerd het volgende:
Het heeft dit jaar best een overlap gehad, kreeg o.a. nogmaals een 'boost' doordat het werd gedaan door Walk Off The Earth.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:55 schreef geindoctrineerd het volgende:
Je vriend is domquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:56 schreef MaJo het volgende:
Ha dan heb ik gewoon gelijk! Ik zei Colins maar mijn vriendje Gabriel haha cool, normaal heeft hij namelijk gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |