Verre van zelfsquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:03 schreef Molurus het volgende:
Gangnam Style is neem ik aan de hoogste nieuwe binnenkomer? Ook wel erg.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Majo haalt vast de vliezen van haar trommels om ze aan haar vriendje te schenken.
dat was dan ook een hype he?!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Technisch vrij zwak, wel beter dan de Beatles. Die kunnen er echt geen klote van. Vooral die drummer, man man man.
Hij was niet zo erg hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:05 schreef Karina het volgende:
[..]Moet er weer even inkomen na de film.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij was niet zo erg hoor
Wij heten volgende week bij de Bossche Popquiz 'Er staat een paard in de gang namnamnam!'
Pfff... nummers die dit jaar zijn uitgebracht zouden gewoon niet in aanmerking moeten komen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Nope, Triggerfinger op #79. Wie? Triggerfinger.
Ik haat jequote:Op zaterdag 29 december 2012 19:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij was niet zo erg hoor
Wij heten volgende week bij de Bossche Popquiz 'Er staat een paard in de gang namnamnam!'
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hij was niet zo erg hoor
Goede bandquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:04 schreef Montov het volgende:
[..]
Nope, Triggerfinger op #79. Wie? Triggerfinger.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:07 schreef TLC het volgende:
The chances of anything coming from Mars are a million to one,, but still they come !
Die liveshow vond ik erg tegenvallen juist...quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:06 schreef FritsFlits het volgende:
Die live van War Of The War is ook vet(niet die nieuwe..)
quote:
Als we geen nieuwe nummers zouden meetellen dan is Slayer de hoogste binnenkomer op plaats 199quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
Pfff... nummers die dit jaar zijn uitgebracht zouden gewoon niet in aanmerking moeten komen.
Horsell Commonquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
Bij dit nummer moet ik niet aan War of the Worlds denken maar aan dit:
[ afbeelding ]
Day of the Triffids?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
zijn we het toch ergens over eens!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:06 schreef Molurus het volgende:
[..]
Pfff... nummers die dit jaar zijn uitgebracht zouden gewoon niet in aanmerking moeten komen.
Efteling?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:07 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
SLAYERRRRRRRRRR \O/quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Als we geen nieuwe nummers zouden meetellen dan is Slayer de hoogste binnenkomer op plaats 199
Ik herken er geen Efteling inquote:
Vooruit dan maar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:07 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Als we geen nieuwe nummers zouden meetellen dan is Slayer de hoogste binnenkomer op plaats 199
Die fluit is engquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:08 schreef Cee het volgende:
Ik word altijd een beetje angstig van dit nummer. Idem Airport. Er zit iets in de de muziek dat dat veroorzaakt.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
zijn we het toch ergens over eens!
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Technisch vrij zwak, wel beter dan de Beatles. Die kunnen er echt geen klote van. Vooral die drummer, man man man.
Men belde zelfs de politie omdat men dacht dat het echt wasquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:08 schreef Cee het volgende:
Ik word altijd een beetje angstig van dit nummer. Idem Airport. Er zit iets in de de muziek dat dat veroorzaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |