Ne me quitte pas. Verlaat me niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
goed voorbeeld daarvan is Me ne quitte pas..
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ze worden nogal vaak opgehemeld tav hun muzikale talent, en dat lijkt me schromelijk overdreven. Dat het een geweldige hype was, no problem.
En maar vol blijven houden dat het een hype wasquote:hype [hajp] (de; m; meervoud: hypes) 1iets nieuws dat tijdelijk sterk de aandacht trekt, maar weinig voorstelt
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:49 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
En maar vol blijven houden dat het een hype was
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef FritsFlits het volgende:
De Beatles behoren tot het werelderfgoed, niets hype.
Anthology was een gigantisch succes in de jaren '90 en ook de remasters die vorig jaar uitkwamen vonden gretig aftrek. De hele iTunes top 100 stond vol met hun werk toen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ehh, hun laatste echte album is uit 1969. En je hoort ze voornamelijk bij de top 2000.
je hebt gelijk... nou ja je snapte welke ik bedoelde..quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ne me quitte pas. Verlaat me niet.
Iets simpel maken is het meest lastige wat er isquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je weet er gewoon niet genoeg van, ben ik bang. Dat er geen tapsolo's inzitten wil niet zeggen dat ze geen muzikaal talent hebben.
Jij, ja. Ze waren ten tijde van die box best verkopende act wereldwijd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ehh, hun laatste echte album is uit 1969. En je hoort ze voornamelijk bij de top 2000.
Die is ook wel nicequote:Op zaterdag 29 december 2012 18:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind heel Jagged Little Pill wel leuk
Ach ja... dan kun je altijd nog mensen gaan verwijten dat ze er geen verstand van hebben.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je weet er gewoon niet genoeg van, ben ik bang. Dat er geen tapsolo's inzitten wil niet zeggen dat ze geen muzikaal talent hebben.
Er worden computerspelletjes om hen speciaal gemaakt terwijl ze uit de tijd komen dat geen enkel huishouden uberhaupt een computer had..quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:48 schreef Molurus het volgende:
[..]
Die komt morgenochtend pas. Ik zet m'n wekker!quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar de discussie over gaat maar bij Zapp op tv zie ik nu (zonder geluid) Gangnam Style
quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef Karina het volgende:
Geen idee waar de discussie over gaat maar bij Zapp op tv zie ik nu (zonder geluid) Gangnam Style
Besef je wel hoe bizar jong ze waren toen ze zo populair waren? Jongens van nog geen twintig jaar oud! Als je dan zulke muziek al maakt dan ben je echt wel talentvol hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:47 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ze worden nogal vaak opgehemeld tav hun muzikale talent, en dat lijkt me schromelijk overdreven. Dat het een geweldige hype was, no problem.
op 476 in de top2000. geen toeval dat dat ook het jaar is waarin het West Romeinse Rijk in elkaar stortte door de toenmalige volksverhuizingen...quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef Karina het volgende:
Iets kan snel groot worden en snel vallen. Iets wat snel groot wordt en dat meer dan 50 jaar later nog is, dat is echte grootsheidquote:Op zaterdag 29 december 2012 18:51 schreef Cee het volgende:
Ik zag toevallig een paar dagen geleden een documentaire over de beginjaren van de Beatles. Met een optreden van hen in The Cavern Club. Al die mensen die er rustig naar stonden te kijken alsof het een braderiebandje was. Paar maanden later, zelfde bandje, zelfde muziek, totale massa-hysterie. Op zich is het dus wel een hype, want mensen maken elkaar gek.
In dit geval terecht.
Jezus Christus was ook een hype.
Niet dat ik The Beatles wil vergelijken met Jezus. Of, wacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |