abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120917426
Nogmaals: volgens jurisprudentie kan het niet betalen van een bestelling worden beschouwd als het gebruik maken van recht koop op afstand.
pi_120917641
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:35 schreef TweakersOnly het volgende:
Nogmaals: volgens jurisprudentie kan het niet betalen van een bestelling worden beschouwd als het gebruik maken van recht koop op afstand.
Dan zien we graag je bron tegemoet in plaats van in herhaling te vallen. Je bent Tweakers gewend, daar hoef je ook niet te slowchatten, dat straft men ook af.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-12-2012 17:40:46 ]
pi_120917661
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:24 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij?

Lees eens :)
:)
Hierbij wordt er van uitgegaan dat levering geschiedt. Maar dat is nu juist niet aan te tonen. En daar zal tickets4u ook niet aan meewerken. Maar goed, ik ben benieuwd wat een echte jurist hiervan zegt.
  zaterdag 29 december 2012 @ 17:43:49 #54
268053 Jig_Saw
Denk je ook niet?
pi_120917819
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:40 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

:)
Hierbij wordt er van uitgegaan dat levering geschiedt. Maar dat is nu juist niet aan te tonen. En daar zal tickets4u ook niet aan meewerken. Maar goed, ik ben benieuwd wat een echte jurist hiervan zegt.
Daar ben ik ook benieuwd naar en nogmaals aangezien ik stage loop bij een incassobureau/advocatenkantoor zal ik dat ook te weten komen. Tegen die tijd (na de vakantie) zal ik dat hier ook wel neerzetten.
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende:
biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat
pi_120918054
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:10 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Ik ben geen jurist, maar ik kan mij niet voorstellen dat deze voorwaarden rechtsgeldig zijn. Begrijp niet dat jullie je zo makkelijk neerleggen bij een paar volslagen ridicule regels uit de algemene voorwaarden.
Zeker nooit wat bij Wehkamp besteld?
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_120918164
quote:
Je bedoelt de wet koop op afstand die niet voor concertkaartjes e.d. geldt?
Die?
Ja?

Ok!
pi_120920766
Zijn de tickets toevallig niet terug te vinden onder "Mijn T4U"? Dan zou er namelijk wel sprake van levering zijn.
  zaterdag 29 december 2012 @ 19:17:24 #58
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_120921445
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:03 schreef Devz het volgende:
Zijn de tickets toevallig niet terug te vinden onder "Mijn T4U"? Dan zou er namelijk wel sprake van levering zijn.
Oja :X dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Als daar eventueel e-tickets staan heb je de producten wel ontvangen. Maar als jij zelf geen product van hun hebt ontvangen hoef je je geen zorgen te maken denk ik. Dan zijn er immers geen producten geleverd en zijn jullie in feite allebei in gebreke.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_120921629
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 19:17 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Oja :X dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Als daar eventueel e-tickets staan heb je de producten wel ontvangen. Maar als jij zelf geen product van hun hebt ontvangen hoef je je geen zorgen te maken denk ik. Dan zijn er immers geen producten geleverd en zijn jullie in feite allebei in gebreke.
Waarom zou T4U moeten leveren als er niet betaald is? Ik snap niet waar het idee vandaan komt dat je pas een overeenkomst hebt wanneer je betaald hebt.

Het is alleen nogal ongewoon om die kaarten gereserveerd te houden terwijl de betaling is afgebroken, bij bijna elke andere fatsoenlijke webshop wordt dan gewoon de complete bestelling geannuleerd.
pi_120923026
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:54 schreef ElisaB het volgende:
Dat zal ongeveer zoiets zijn: op het moment dat je op 'bestellen' klikt, geef je aan tot aanschaf te willen overgaan. Dan is de deal beklonken. Jij moet betalen en zij moeten leveren.
Ik dacht eigenlijk niet eens deze kant uit, maar nu TS inderdaad duidelijk heeft laten blijken dat hij de kaartjes wil kopen is er inderdaad al een contract ontstaan.

Ongeacht de status van de kaartjes of de betaling bestaat de verplichting tot betalen dan wel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:58 schreef shazaam het volgende:
Hebben ze je afhaal berichten gestuurd voor de tickets ?
Hebben ze je verder voor je die aanmaning stuurden iets laten horen?

Is het concert uberhaubt al geweest ? Wellicht zou de wet koop op afstand van toepassing zijn, al weet ik niet of dat ook zo is bij concertkaartjes.
geld niet op kaartjes.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:17 schreef shazaam het volgende:
Hoewel het wel allemaal de schuld van TS lijkt aan de hand van de mailtjes vind ik het toch behoorlijk schimmig.

Tickets4u klinkt als een ticket doorverkoper, mij dunkt dat ze echt niet de kaartjes van niet betalende klanten vast gaan houden. Die worden gewoon verkocht. Verder vraag ik mij af in hoeverre er daadwerkelijk een overeenkomst is, het is immers gebruikelijk bij vrijwel alle webshops dat die overeenkomst er pas is op het moment dat de betaling gedaan is.
Daarnaast vraag ik me af of de plicht volledig te betalen wel bestaat aangezien er geen levering is geweest.

-edit- de wet koop of afstand lijkt trouwens niet van toepassing te zijn op concertkaartjes. Maar ook hier vraag ik me af in hoeverre dit allemaal zit aangezien er geen levering is geweest
Levering is inrelevant voor het sluiten van een contract.
pi_120923157
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:59 schreef Thomas B. het volgende:
Er zijn geen diensten of producten geleverd. Er is niet betaald. Tickets4u probeert hier gewoon een slaatje uit te slaan. Omdat TS niet wenst mee te werken aan deze oplichtingspraktijken gaan ze over op intimiderend gedrag. Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat TS ergens aan vastzit. Die doorverkopers staan niet bepaald bekend om hun integere werkwijze.
Levering is geen voorwaarde voor contract :O
pi_120923458
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:10 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

[..]

Ze kunnen zoveel zeggen. Het is geen werkbaar bedrijfsmodel, want op deze manier *weet* je als bedrijf dat dit gaat voorkomen. Oftewel, je anticipeert op onvolledige bestellingen ten einde de klant een aanmaning te kunnen sturen. Anders is er geen enkele reden om niet eerst de betaling te vereisen. Geen betaling, dus geen producten geleverd.

Ik ben geen jurist, maar ik kan mij niet voorstellen dat deze voorwaarden rechtsgeldig zijn. Begrijp niet dat jullie je zo makkelijk neerleggen bij een paar volslagen ridicule regels uit de algemene voorwaarden.
De enige voorwaarde voor contract is het doen van een aanbod en het aanvaarde daarvan door de wederpartij. Kaartjes aanbieden op de website, TS geeft aan door op accepteren te klikken dat te aanvaarden. Ergo : contract. volgens Artikel 6:217 lid 1 van het BW

Ik kan jou de eifeltoren verkopen. Het is een contract, maar heel veel verder dan dat zal het niet komen.
pi_120923634
quote:
hier ben ik wel benieuwd naar.

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:51 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Je bedoelt de wet koop op afstand die niet voor concertkaartjes e.d. geldt?
Die?
Ja?

Ok!
en dat
pi_120926695
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe veel tijd er tussen het bestellen en het daadwerkelijke concert zat.
Weg met de monarchie! http://hetis2013.nl
pi_120927741
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:02 schreef shazaam het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar hoe veel tijd er tussen het bestellen en het daadwerkelijke concert zat.
Want?
pi_120928367
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Want?
Als TS 's ochtends probeerde te bestellen en de bestelling faalde is het niet geheel onterecht als TS alleen reserveringskosten zou moeten betalen.
pi_120928378
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 16:41 schreef Jig_Saw het volgende:

[..]

Daar hadden ze dan eerder mee moeten zijn het concert is al geweest.
Je bestelt kaartjes op 13 december voor een concert diezelfde dag maar rondt de betaling niet af. Je krijgt nog die dag een mail dat ze nog geen geld hebben ontvangen en met instructies hoe te annuleren. Twee weken later sturen ze een brief omdat je nog steeds niet betaald hebt en ook niet hebt geannuleerd, en nu ga je zeuren dat ze te laat zijn? Ze hadden je al geinformeerd op de dag dat je de bestelling plaatste...
  zaterdag 29 december 2012 @ 21:44:50 #68
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120928596
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:39 schreef shazaam het volgende:

[..]

Als TS 's ochtends probeerde te bestellen en de bestelling faalde is het niet geheel onterecht als TS alleen reserveringskosten zou moeten betalen.
Op basis waarvan dan?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_120928619
quote:

[..]

De bestelling faalde niet; de betaling faalde.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_120928678
quote:

[..]

En als ik twee keer geld heen en weer storneer is het nog steeds gewoon overgemaakt. :s)
pi_120928706
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 15:49 schreef Jig_Saw het volgende:
Vanochtend kreeg ik tot mijn verbazing een prachtige envelop binnen van het voor mij nog niet bekende bedrijf tickets4u.
Dus tot vanmorgen had je nog nooit van tickets4u gehoord, terwijl je er twee weken eerder wat besteld hebt? :?
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_120929137
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 17:28 schreef TweakersOnly het volgende:
Een tijdje geleden heeft een rechter in een soortgelijke zaak een interessante uitspraak gedaan:

wanneer iemand via internet een bestelling plaatst maar deze bestelling bewust of onbewust niet betaalt, dan moet worden beschouwd dat de klant wil gebruik maken van koop-op-afstand clausule. De winkel kan de klant niet verplichten om alsnog het product af te nemen.
Dat lijkt me bijzonder vreemd (en ik geloof er eerlijk gezegd ook geen moer van); koper heeft immers een afkoelingsperiode van 7 werkdagen waarbinnen hij de koop kan ontbinden (door niet te betalen???). Na die 7 werkdagen is de overeenkomst van rechtswege onherroepelijk en kan de "koop-op-afstand clausule" niet meer worden ingeroepen: niet meer door een schrifetelijk mededeling maar ok niet meer door 'niet te betalen'.
.
pi_120929716
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 21:54 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat lijkt me bijzonder vreemd (en ik geloof er eerlijk gezegd ook geen moer van); koper heeft immers een afkoelingsperiode van 7 werkdagen waarbinnen hij de koop kan ontbinden (door niet te betalen???). Na die 7 werkdagen is de overeenkomst van rechtswege onherroepelijk en kan de "koop-op-afstand clausule" niet meer worden ingeroepen: niet meer door een schrifetelijk mededeling maar ok niet meer door 'niet te betalen'.
Wet koop op afstand geld niet bij concertkaartjes. Maar het kan best zijn dat een rechter van mening is dat indien een iDeal betaling faalt dit in dit geval wel zo is.
pi_120929751
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:04 schreef shazaam het volgende:

[..]

Wet koop op afstand geld niet bij concertkaartjes. Maar het kan best zijn dat een rechter van mening is dat indien een iDeal betaling faalt dit in dit geval wel zo is.
Maar de betaling maakt geen deel uit van de overeenkomst zoals deze beschreven staat in het wetboek.
pi_120929872
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:05 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Maar de betaling maakt geen deel uit van de overeenkomst.
Weet niet of je dat zo zeker kan zeggen, een rechter kijkt ook gewoon naar wat redelijk en billig is in deze zaak (kanton) en zou zomaar tot de conclusie kunnen komen dat een iDeal betaling meer te vergelijken is met bijvoorbeeld pinnen in een winkel, indien de betaling niet slaagt, geen koop.
Daarnaast is het bij ruim meer dan 90% van de webshops gewoon ook gebruikelijk dat een koop pas echt geschiedt (indien via iDeal betaald) als de betaling rond is.
pi_120929929
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:04 schreef shazaam het volgende:

[..]

De Wet KoA geldt idd niet voor concerten. Maar TweakersOnly stelde iets in z'n algemeenheid dus vandaar dat ik ook reageerde in z'n algemeenheid.
.
pi_120929954
Daarnaast vind ik het (maar dat is mijn mening) ook gewoon een slechte manier van zakendoen als je als webshop een betaling laat mislukken en niet even een melding op het scherm weergeeft dat de betaling mislukt is en de vraag of je op een andere manier wilt betalen.
pi_120929987
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:07 schreef shazaam het volgende:

Daarnaast is het bij ruim meer dan 90% van de webshops gewoon ook gebruikelijk dat een koop pas echt geschiedt (indien via iDeal betaald) als de betaling rond is.
Bij de grootste webshops betaal je 9 van de 10 keer achteraf.
Zeker als je een terug kerende klant bent.
pi_120930046
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:08 schreef shazaam het volgende:
Daarnaast vind ik het (maar dat is mijn mening) ook gewoon een slechte manier van zakendoen als je als webshop een betaling laat mislukken en niet even een melding op het scherm weergeeft dat de betaling mislukt is en de vraag of je op een andere manier wilt betalen.
Want het bedrijf heeft TS geen email gestuurd dezelfde dag dat de betaling mislukt/nog niet gedaan was?
pi_120930047
quote:
Idd, dat is jouw mening. Jammer dat je geen enkele waarde hecht aan de mail van t4u met uitleg hoe TS kon annuleren.
.
pi_120931199
quote:

[..]

Weet niet of je dat zo zeker kan zeggen, een rechter kijkt ook gewoon naar wat redelijk en billig is in deze zaak (kanton) en zou zomaar tot de conclusie kunnen komen dat een iDeal betaling meer te vergelijken is met bijvoorbeeld pinnen in een winkel, indien de betaling niet slaagt, geen koop.
betaling is geen onderdeel van een overkomst sluiten
  zaterdag 29 december 2012 @ 23:13:21 #82
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_120934006
quote:
Ja, het is wel ontzettend stom van de webshop om betaling te laten mislukken, aangezien zij dondersgoed wisten dat TS geen tancodes kon ontvangen omdat hij een nieuwe telefoon had.

Al zouden ze de informatie die ze in de mail gaven als melding op het scherm hebben gedaan, denk je dat TS dan wel op de juiste wijze had geannuleerd? Zijn stelling is immers dat er geen overeenkomst is omdat hij niet betaald heeft, waarom zou hij dan wel netjes annuleren?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zaterdag 29 december 2012 @ 23:34:37 #83
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_120935320
quote:
Het is gewoon niet waar. Ik geloof best dat het zo is dat een (groot?) deel van de webshops pas iets verstuurt na betaling, maar dat doet verder helemaal niet ter zake. Dus hou er eens mee op dat steeds te roepen :{w
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 30 december 2012 @ 00:08:13 #84
387467 Cuppiecake
Keep calm and have a Cupcake!
pi_120937665
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 december 2012 22:09 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Bij de grootste webshops betaal je 9 van de 10 keer achteraf.
Zeker als je een terug kerende klant bent.
Bij alles wat ik bestel moet ik altijd vooraf betalen hoor. Daarom doe ik het ook bijna nooit net kleren want dat is zo'n gedoe als het terug moet.
pi_120946017
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 00:08 schreef Cuppiecake het volgende:

[..]

Bij alles wat ik bestel moet ik altijd vooraf betalen hoor. Daarom doe ik het ook bijna nooit net kleren want dat is zo'n gedoe als het terug moet.
Bol.com wehkamp niet.
  zondag 30 december 2012 @ 09:20:14 #86
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_120946306
Gewoon betalen zodat ze moeten leveren. Dan hopen dat ze de tickets niet meer hebben zodat zij zich niet aan de verkoop houden. Opgelost. :')
  zondag 30 december 2012 @ 11:55:27 #87
268053 Jig_Saw
Denk je ook niet?
pi_120949211
quote:
3s.gif Op zondag 30 december 2012 09:20 schreef mime_negert het volgende:
Gewoon betalen zodat ze moeten leveren. Dan hopen dat ze de tickets niet meer hebben zodat zij zich niet aan de verkoop houden. Opgelost. :')
Idd, het was al in me opgekomen dit te doen als ik er echt niet onderuit kan. Ik wacht enkel even het advies van mijn collegae af.
Op maandag 14 december 2009 22:32 schreef heey123 het volgende:
biograde kan je die plaatje veranderen van je profiel want elke keer als ik hem zie denk ik aan mijn overleden tante agaat
  zondag 30 december 2012 @ 18:09:51 #88
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_120965646
Weet niet hoe het in deze zaak zit, maar er is vaker over Tickets4U geklaagd.
https://www.google.com/se(...)ome&ie=UTF-8&qscrl=1
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
pi_120977702
De wet schrijft voor dat bij vooruitbetaling maximaal 50% mag worden gevraagd van het totaalbedrag.

Ik stel voor dat je dus 50% overmaakt. Je ontvangt dan de tickets van het bedrijf en kan dan de andere 50% overmaken.

Nu is het zo, je geeft aan dat het concert al geweest is. Bedrijf stuurt je toch de tickets, dan ontbind je de koop met de reden dat er te laat is geleverd. Levering voor de datum van het concert is namelijk cruciaal. Het bedrijf heeft de tickets te laat geleverd wat het onredelijk maakt om jou nog aan de overeenkomst te houden.

Je weigert de tickets aan de deur en vermeld dan aan het bedrijf dat je dit hebt gedaan omdat er te laat is geleverd en de overeenkomst wenst te ontbinden.
pi_120978309
quote:
10s.gif Op zondag 30 december 2012 21:25 schreef Snoepje5 het volgende:
De wet schrijft voor dat bij vooruitbetaling maximaal 50% mag worden gevraagd van het totaalbedrag.
Welke wet?
pi_120978383
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:33 schreef Light het volgende:

[..]

Welke wet?
De wet kopen op afstand. In bw7.
pi_120978638
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 21:34 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Die telt niet voor concertkaartjes :')
Bovendien is het nog onzin ook.
pi_120978782
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 21:34 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Ik heb het daar niet kunnen vinden. Heb je ook het artikelnummer waar dat in staat?
pi_120978816
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:39 schreef Light het volgende:

[..]

Ik heb het daar niet kunnen vinden. Heb je ook het artikelnummer waar dat in staat?
Hij doelt op 7:26 BW
Maar dat is geen dwingend recht.
pi_120978953
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Die telt niet voor concertkaartjes :')
Bovendien is het nog onzin ook.
Onzin, bespaar me je praatjes :')

Of e-tickets zijn uitgezonderd weet ik niet, zou evt kunnen. De zichttermijn geldt ook niet bij e-tickets. Maar lijkt me wel vreemd als je persee 100% moet betalen bij kaartjes. Zo kun je iedereen makkelijk oplichten zonder dat ze eerst hun kaartje kunnen zien.

@light: http://blog.iusmentis.com(...)oruitbetaling-eisen/

7:26 BW

Overigens maakt het voor het resultaat geen zak uit of je 50% of 100% betaald. Een te late levering zou gewoon ontbonden kunnen worden in deze situatie.
pi_120978973
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Hij doelt op 7:26 BW
Maar dat is geen dwingend recht.
En geen onderdeel van overeenkomst op afstand, want dat is 7:46a t/m 46j
pi_120979194
quote:
0s.gif Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef Light het volgende:

[..]

En geen onderdeel van overeenkomst op afstand, want dat is 7:46a t/m 46j
Wat lul je nou?

Maximaal 50% vooruitbetaling is een wettelijke regel bij kopen op afstand kerel. Ga een ander topic verzieken.
pi_120979429
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 21:45 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Wat lul je nou?

Maximaal 50% vooruitbetaling is een wettelijke regel bij kopen op afstand kerel. Ga een ander topic verzieken.
1. Wet koop op afstand is in deze situatie niet van toepassing.
2. 7:26 BW is geen onderdeel van de wet koop op afstand
3. 7:26 BW is geen dwingend recht.

Wat snap je nu niet?
  zondag 30 december 2012 @ 21:49:35 #99
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_120979515
Waarom bestel je daar... :') Google eens tickets4u, nuff said.
pi_120979715
quote:
1s.gif Op zondag 30 december 2012 21:41 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Onzin, bespaar me je praatjes :')

Of e-tickets zijn uitgezonderd weet ik niet, zou evt kunnen. De zichttermijn geldt ook niet bij e-tickets. Maar lijkt me wel vreemd als je persee 100% moet betalen bij kaartjes. Zo kun je iedereen makkelijk oplichten zonder dat ze eerst hun kaartje kunnen zien.

@light: http://blog.iusmentis.com(...)oruitbetaling-eisen/

7:26 BW

Overigens maakt het voor het resultaat geen zak uit of je 50% of 100% betaald. Een te late levering zou gewoon ontbonden kunnen worden in deze situatie.
Handige link. Heb je de eerste reacties ook gelezen? Ik heb er vast een paar geciteerd hier.
quote:
skoop 8 september 2011 @ 08:42
Dus is het wachten op de eerste personen die bedrijven als Ticketservice gaat aanklagen? Want je kan je concertkaartjes alleen maar bestellen als je het volledige bedrag direct voldoet… Is er een vrijwilliger in de zaal?
quote:
Diego 8 september 2011 @ 09:12
@ 1: Skoop, bij tickets geldt deze regeling niet. Dergelijke (tijdsgebonden) artikelen zijn uitgesloten. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor vliegtickets. Je betaalt feitelijk ook niet voor het stukje papier, maar voor de nog te leveren dienst(en).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')