Dire Straits is BAASquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dire Straits en Supertramp
Nee, ik heb gewoon smaak.quote:
Vergeet Pink Floyd niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:42 schreef Gehenna het volgende:
haha topic is dicht en de modjes gaan nog even door
Die prikken overal doorheen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:42 schreef Gehenna het volgende:
haha topic is dicht en de modjes gaan nog even door
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
owja.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:42 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb 'natte' uit de TT gehaald, werd te flauw
fixed that for youquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:42 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb 'natte' uit de TT gehaald, werd te flauw
neehee, gewoon smaakquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:42 schreef NaturalScience het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga eens even heel snel slapen! Je hebt een slok teveel op zo te zien.....
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon smaak.
hahaquote:
Ik luister in Belgiëquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:42 schreef Pheno het volgende:
Trouwens: wie luistert er allemaal in het buitenland? Want dat hoor ik zo goed tussen alle nummers. Van die mensen die maar al te graag laten weten dat ze ergens anders dan in Nederland een orgasme beleven.
Afgrijselijke muziek inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De Eagles kunnen er ook vrij weinig van.
Ja, die was gisteren al aan het glijdenquote:
Terechtquote:
Ik vind ze kut!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Haten op Dire Straits
Haten op Pink Floyd is helemaal royal sadness
Nah. Muzikaal zit dit toch wel een stuk beter in elkaar, hoor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:42 schreef timmmmm het volgende:
Ik bedoel, ik vind het allemaal vrij schattig enzo dit hoor, maar het is gewoon de one direction van hun tijd. Niet meer, niet minder
Zegt meer over jouquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind ze kut!
ZO! Heb ik mooi even getypt.
Dire Straits heb ik ook helemaal niets meequote:Op zaterdag 29 december 2012 13:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Haten op Dire Straits
Haten op Pink Floyd is helemaal royal sadness
Dat is Goku ook, maar daarom is Dragon Ball Z nog steeds kut.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef Cee het volgende:
Ik vind de versie van Peter Gabriel beter.
Heb ik op gestemdquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef Micson het volgende:
[..]
Romeo & Juliet beste nummer ooit gemaakt
quote:
Ik heb gestemd op Telegraph Road!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:44 schreef Micson het volgende:
[..]
Romeo & Juliet beste nummer ooit gemaakt
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Telegraph Road!![]()
Was mijn tweede keuze, maar wilde 1 per uitvoerende. Romeo & Juliet werd het dusquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Telegraph Road!![]()
Oudjaars dagquote:
Als ik zit te schijtenquote:
Moet nog even doorgeseind wordenquote:
Je zit op een openbaar forumquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:46 schreef Jane het volgende:
Mijn oom heeft Blueberry Hill ooit in de Soundmixshow gedaan.
Duurde het maar zo langquote:
maak ik jou aanrakenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:46 schreef Jane het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:46 schreef Jane het volgende:
Maak daar maar minstens veertigers vanquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:47 schreef cafca het volgende:
Dire Straits is saaie muziek voor dikke kalende dertigers, of mensen die van binnen dikke kalende dertigers zijn...
Is dat die tweelingbroer van Maik?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allemaal meezingen met Youssouf de Boer!
ohja die vind ik nog wel mooi (even vergetenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef Homdeck het volgende:
Heb ook weinig met dire straits maar private investigations vind ik wel mooi en daar heb ik dan ook op gestemd.
cafca, jij kunt er ook niets aan doen dat je als groot muziekliefhebber bent geboren zonder enige smaak. Dat moet vast een frustrerend leven zijn.....quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:47 schreef cafca het volgende:
Dire Straits is saaie muziek voor dikke kalende dertigers, of mensen die van binnen dikke kalende dertigers zijn...
Die blijft briljantquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:47 schreef Cee het volgende:
Kut Koeman, Koeman gooit alle dingen om.
Dus jij een sloot ingeredenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef Tijn het volgende:
Ik had een rijleraar die hier helemaal wild van was en me probeerde te pushen om naar een optreden van Youssou N'Dour te gaan
Haaaaaaaiquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Is dat die tweelingbroer van Maik?
Kun je niet beter ergens anders heengaan als je enkel alles maar afkraakt?quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kun je niet beter ergens anders heengaan als je enkel alles maar afkraakt?
quote:
Beetje de Henk Westbroek maar dan meer dusquote:
Ik schat in dat hij minder drinkt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Beetje de Henk Westbroek maar dan meer dus
Voor de rest lees je niet eens goed:quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:48 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kun je niet beter ergens anders heengaan als je enkel alles maar afkraakt?
quote:
Ja fijn maar enkel maar afzeiken is gewoon kansloos.quote:
Zit ook al helemaal klaar voor Psycho Killer idd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:50 schreef ValHallen het volgende:
Dit uur gaat wel lekker afgesloten worden trouwens
Ik kan me helemaal voorstellen dat er mensen plat gaan voor Dire Straits, of Pink Floyd. Net zoals ik me kan voorstellen dat mensen helemaal gek zijn van olijven terwijl ik ze echt niet door m'n strot krijg. Persoonlijk vind ik 't niet te pruimen maar ik zie (gelukkig) wel in dat het kwaliteits-producten zijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Prima dat je Dire Straits niks vindt maar om het slechte muziek noemen gaat nergens over. Mark Knopfler is een geweldige gitarist en ja een mindere zanger.
Je leest alleen het negatieve, ik kan weinig doen aan je filterinstellingen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja fijn maar enkel maar afzeiken is gewoon kansloos.
JJ Cale
Ken je niet?quote:
Ik heroinequote:
Staat nog genoeg Volendam inquote:
Neusje van de zalmquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Staat nog genoeg Volendam in
Sorry, mijn stream is iets trager. Ik mopperde nog op de DJquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ken je niet?Van Clapton ook niet?
Dan mag ie hardquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Zit ook al helemaal klaar voor Psycho Killer idd.
Benzine?quote:
Precies! Wat betreft olijven ben ik het met je eensquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kan me helemaal voorstellen dat er mensen plat gaan voor Dire Straits, of Pink Floyd. Net zoals ik me kan voorstellen dat mensen helemaal gek zijn van olijven terwijl ik ze echt niet door m'n strot krijg. Persoonlijk vind ik 't niet te pruimen maar ik zie (gelukkig) wel in dat het kwaliteits-producten zijn.Da's het mooie van muziek.
Ja, en van eten.
Ik Mexicano'squote:
Ohquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sorry, mijn stream is iets trager. Ik mopperde nog op de DJ
Toch wel gebakken héquote:
Paddo'squote:
Origineel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:51 schreef MaJo het volgende:
Is dit een cover of coverde Clapton deze?
Staat Rammstein er ook inquote:
Don't Fear The Reaperquote:
Ken alleen die van Claptonquote:
Qu'est-ce que c'est?quote:
Dat is het mooie van de Top 2000quote:
Omelet du Fromage?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:53 schreef Cee het volgende:
[..]
C'est un mortician de psychopate ooh lala! (ik gok ook maar wat)
JAAAA WEL DE LUSTEN MAAR NIET DE LASTEN HEquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:54 schreef Karina het volgende:
Zo even tussendoor elders rondgekeken en kom er net weer in voor een lekker nummer
Geinspireerd door Hank Marvin van The Shadowsquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:53 schreef tong80 het volgende:
Ldekker dit
Verder heb ik weinig met de Dire straits. Maar geweldig dat je als gitarist een sound kunt creëren waarbij je hoort dat jij het bent.
Cool, die wisten we hier nog nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
bij die 7 seconds zat nog een appelsapje.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
JAAAA WEL DE LUSTEN MAAR NIET DE LASTEN HE![]()
Pas maar op, straks wil ie jou ook al wegjagen!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van je muzieksmaak.
Ik de jouwe wel een beetje. Wat (enigzins) obscuur is vind jij tofquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van je muzieksmaak.
Ik had de radio wel aan hoorquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
JAAAA WEL DE LUSTEN MAAR NIET DE LASTEN HE![]()
Zeker wetenquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is het mooie van de Top 2000
Nou, zij bestaat tegenwoordig ook meer uit rimpel dan uit Faquote:
Ah, dat verklaart een hoopquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geinspireerd door Hank Marvin van The Shadows
ik ben niet zo snel vandaagquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Cool, die wisten we hier nog niet
Hoe verzinnen ze het, fa fris noemen als een zoute zeegolfquote:
Nou vooruitquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had de radio wel aan hoorMaar even wat tussendoor gedaan, mag het ja!
Niet echt. Er zit een groot gat tussen obscuur en Pink Floyd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik de jouwe wel een beetje. Wat (enigzins) obscuur is vind jij tof
Precies! Hopelijk blijft dit fantastische evenement nog jaren doorgaan!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeker wetenelk jaar leer ik weer nieuwe dingen en ontdek ik nieuwe muziek
Ik dacht altijd pa-pa-pa-pa maar nu ik hem weer eens hoorde lijkt het toch meer op fa-fa-fa-faquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:56 schreef Jovatov het volgende:
Zingt hij nu fa-fa-fa-fa of pa-pa-pa-pa? Ik dacht altijd het laatste, maar iedereen hier schrijft 'fa-fa-fa'
Ik kwam er gisteren pas achter dat dat best een jonge vent was, toen hij al die ouwe lullen muziek maaktequote:Op zaterdag 29 december 2012 13:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Overigens lijkt de sound van Mark Knopfler ook heel erg op die van Chris Rea, of andersom
Die kan je na nieuwjaar horen. Moet ook nog wat moois staan in de lijst van de net nietjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat? The Road to Hell van Chris Rea staat niet in de Top2000? Schande
Toch diepzinniger dan dat lied van Sienekequote:Op zaterdag 29 december 2012 13:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik dacht altijd pa-pa-pa-pa maar nu ik hem weer eens hoorde lijkt het toch meer op fa-fa-fa-fa
Nozems?quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:58 schreef tong80 het volgende:
Talking Heads begonnen in GBGB's net als The Ramones en Blondie in New York.
Even starfucken vrienden van me hebben er gespeeld![]()
Ik weet niet of het deze dame is, maar een Fa-dame is tegenwoordig met George McCrae.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:56 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, zij bestaat tegenwoordig ook meer uit rimpel dan uit Fa
Elk nummer van Rea is er 1 te veel, wmb.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:57 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat? The Road to Hell van Chris Rea staat niet in de Top2000? Schande
Vind ik welquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet echt. Er zit een groot verschil tussen obscuur en Pink Floyd.
Zo jammer dat GBGB's niet meer bestaatquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:58 schreef tong80 het volgende:
Talking Heads begonnen in GBGB's net als The Ramones en Blondie in New York.
Even starfucken vrienden van me hebben er gespeeld![]()
quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:58 schreef Fred_B het volgende:
702 You've Got A Friend Carole King
699 You've Got A Friend James Taylor
Goh, zou 't?quote:
Goed puntquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kan je na nieuwjaar horen. Moet ook nog wat moois staan in de lijst van de net nietjes
Tsssquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Elk nummer van Rea is er 1 te veel, wmb.
Ze heeft dit prachtige nummer geschreven, dus ze mag er in staan.quote:
Die heeft echt veel hits geschrevenquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze heeft dit prachtige nummer geschreven, dus ze mag er in staan.
Carole
Toch ook voor de Monkees?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die heeft echt veel hits geschreven
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:00 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die heeft echt veel hits geschreven
Ja.quote:
Stom dat Kraftwerk er niet vaker in staatquote:Op zaterdag 29 december 2012 13:59 schreef Gehenna het volgende:
695 Talk Coldplay(Melodietje komt bijdeweg van
Kraftwerk
)
Heideroosjesquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja.Kane Dir-rect en Heideroosjes zijn pussy's. Ze waren hun tijd vooruit in Nederland
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stom dat Kraftwerk er niet vaker in staat
Inderdaad. Ik heb dan ook maar weer op Autobahn gestemd, omdat er verder toch niets inkomt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Stom dat Kraftwerk er niet vaker in staat
Zag ze dit jaar nog op Bevrijdingsfestival.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:02 schreef ValHallen het volgende:
[..]
HeideroosjesHeb ze deze zomer tijdens hun afscheidstournee gezien op Sziget, waren weer geweldig.
quote:
The Nozems zeggen tegenwoordig dat ze Tong persoonlijk kennenquote:
Nou ja, niemand die de Nozems nog kent tochquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
The Nozems zeggen tegenwoordig dat ze Tong persoonlijk kennen![]()
Beatles > Queen > Stones > ABBAquote:
Maar dan ben ik er niet Verdommequote:
Je typt ook hard danquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo! In bad en de versterker zo hard gezet dat ik het nog hoor
Nederlandse tijd van vier tot vijfquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er niet Verdomme
Zet je nu even Forty Licks op. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er niet Verdomme
Dan ben ik er nog maar dan nog een half uurquote:
Niks mis met veertig likken lijkt me neequote:Op zaterdag 29 december 2012 14:06 schreef satecl het volgende:
[..]
Zet je nu even Forty Licks op. Niks mis mee.
Met een beetje geluk pak je fool to cry nog meequote:Op zaterdag 29 december 2012 14:06 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dan ben ik er nog maar dan nog een half uur
Mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Met een beetje geluk pak je fool to cry nog mee
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:08 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind het origineel van René Froger, Marco Borsato en Ruth Jacott beter.
Heel Tapestry is een geweldig album.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:08 schreef satecl het volgende:
Ik kende dit nummer amper. Ik ben verliefd.
Roth, Jacuttquote:
Ik ook al is dit ook erg mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind de versie van Taylor beter
Staat ook hogerquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben benieuwd...quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Met haar eigen prachtige versie van Natural Woman er ook op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heel Tapestry is een geweldig album.
quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is gewoon een prachtig liedje.quote:
Ach, komt uit de tijd zonder facebook, toen het begrip 'vriend' meer was dan wat bits en bytes zoals tegenwoordigquote:
Carole heeft niet zo'n 'irritante' vrouwenstem, wmb.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Tapestry heb ik hier ook op LP staan, en ik ben niet eens zo van de zangeressen, maar dit is zoooooo mooi
Vind ik leukquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, komt uit de tijd zonder facebook, toen het begrip 'vriend' meer was dan wat bits en bytes zoals tegenwoordig
Ja, ze zingt ook "All you have to do is call", tegenwoordig zou die haar moeten whatsappen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, komt uit de tijd zonder facebook, toen het begrip 'vriend' meer was dan wat bits en bytes zoals tegenwoordig
Wie wel , bijv?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:11 schreef Jane het volgende:
[..]
Carole heeft niet zo'n 'irritante' vrouwenstem, wmb.
heb je hem weerquote:
De cover van Tommy was vanochtendquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 29 december 2012 14:12 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik heb de tune gemist, was er vanmorgen tussen 8 en 9 op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |