quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maat nam die fles mee, who am i to complain
Ben zelf meer van de Dimple of JackDaniels (laatste want goedkoop)
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Juless44 het volgende:
Kan iemand even bier strooien, wat een saai topic zeg.
Mijn eerste post was in een topic waar jij ook in poste.quote:
Heb geen pics daarvan man. Zijn de moeite niet waard om te bewaren, foto's van die snollen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik wacht nog steeds op pics van je exen.
Wederom heb je me leugens verteld. Je valt me tegen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb geen pics daarvan man. Zijn de moeite niet waard om te bewaren, foto's van die snollen.
welke? Wk topic?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn eerste post was in een topic waar jij ook in poste.
En wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Jij bent de enige coole hier. Guess why.
Wat loop je dan te ouwekankerhoeren wat zuip jij dan, uitgeperst drollensap van engeltjes uit de zevende hemel?quote:
Waarom dat je knollen? Een Feyenoorder moet normale meiden kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb geen pics daarvan man. Zijn de moeite niet waard om te bewaren, foto's van die snollen.
Picorniequote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was het trouwens pikarni of pikarno?
HMF verteld nooit leugensquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wederom heb je me leugens verteld. Je valt me tegen.
pikachu.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was het trouwens pikarni of pikarno?
Nee, heb Highland park, glenfiddich, deanston en ardbeg staan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat loop je dan te ouwekankerhoeren wat zuip jij dan, uitgeperst drollensap van engeltjes uit de zevende hemel?
O geloof me ze waren goed te doen. Je vindt het alleen neit meer zo aantrekkelijk als je ze enmaal gedumpt hebt en ze van binnen bleken te bestaan uit pure kanker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Waarom dat je knollen? Een Feyenoorder moet normale meiden kunnen krijgen.
Mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord. Meer hoef je niet te weten.
Rot voor je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O geloof me ze waren goed te doen. Je vindt het alleen neit meer zo aantrekkelijk als je ze enmaal gedumpt hebt en ze van binnen bleken te bestaan uit pure kanker.
De VS kan niet makkelijk genoeg gebashed worden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Stelling: De VS wordt te makkelijk gebashed ivm de schietincidenten.
die van jou had nog wat inhoud, die van mij was: "quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WK / Waar krijg kan je de beelden van het WK zien?
Nee, want alles is een complot bedacht door de Illuminatie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Nee joh. Caland heeft maar 1 handicap en dat is zijn Family Guy gegeil. Zijn Feyenoord voorkeur schijnt een familieprobleem te zijnquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die van jou had nog wat inhoud, die van mij was: ""
FAMILY GUYquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Caland heeft maar 1 handicap en dat is zijn Family Guy gegeil. Zijn Feyenoord voorkeur schijnt een familieprobleem te zijn
Behoorlijk raar standpunt. Ben je er weleens geweest?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
De VS kan niet makkelijk genoeg gebashed worden.
Ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Behoorlijk raar standpunt. Ben je er weleens geweest?
Welke laptop?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Het is zo heerlijk om in bed te liggen met een laptop, even serieus
Nerd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Wordt altijd tering warm met een laptop op je deken, let maar op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Ook is het lekker om naast iemand te liggen die geen knol is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
ik niet, ding begint ineens warm te worden en flink naar lucht te happen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Ter vervanging van je vriendin ofwa?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Als je uit de hel komt, maakt dat niks uit. HFM boeit het niks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wordt altijd tering warm met een laptop op je deken, let maar op.
VS als land niet, de bevolking wordt wel extreem over één kam gescheerd. Maar als je de verklaringen van de schietorganisaties afgaat durf ik het gewoon walgelijk te noemen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Kun je in Schotland mooi wat fatsoenlijke whisky halenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga met mijn vriendin naar Parijs, VS, Barcelona, Rome en Schotland dit jaar.. Dat zijn de geplande vakanties so far. Nog 3 en dan heb ik alle vakanties voor dit jaar alweer wat te doen.
je moeder ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Als je uit de hel komt, maakt dat niks uit. HFM boeit het niks.
Als je mijn chick zou zien, zie je eruit als zo'n loony-tunes figuur waarbij de tong helemaal uitrolt en dan weer "KLETS" zo je smoel inschiet. Godverdomd wat heb ik een lekker wijf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ook is het lekker om naast iemand te liggen die geen knol is.
Probleem is dat ze een wapen zien als een "God given right"quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VS als land niet, de bevolking wordt wel extreem over één kam gescheerd. Maar als je de verklaringen van de schietorganisaties afgaat durf ik het gewoon walgelijk te noemen.
Niet dat het land er heel veel aan kan doen, de grondwet is nou eenmaal zowat gebaseerd op de vrijheid van het bezitten van een wapen ter zelfverdediging.
Amerikanen zijn niet eens échte Amerikanen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VS als land niet, de bevolking wordt wel extreem over één kam gescheerd. Maar als je de verklaringen van de schietorganisaties afgaat durf ik het gewoon walgelijk te noemen.
Niet dat het land er heel veel aan kan doen, de grondwet is nou eenmaal zowat gebaseerd op de vrijheid van het bezitten van een wapen ter zelfverdediging.
Vaak wel maar de uitzondering bevestigd de regel.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef mrstylo het volgende:
Stelling: Chicks met tatoeages zijn lelijk.
ligt eraanquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef mrstylo het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga met mijn vriendin naar Parijs, VS, Barcelona, Rome en Schotland dit jaar.. Dat zijn de geplande vakanties so far. Nog 3 en dan heb ik alle vakanties voor dit jaar alweer wat te doen.
Noem dan wat jij zuipt lulquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Kun je in Schotland mooi wat fatsoenlijke whisky halen
Ik vind die vrouwlijke konijn wel lekker. Maarja, het is maar wat je leuk vind.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je mijn chick zou zien, zie je eruit als zo'n loony-tunes figuur waarbij de tong helemaal uitrolt en dan weer "KLETS" zo je smoel inschiet. Godverdomd wat heb ik een lekker wijf.
Niks, was fantastisch eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat vond je zo kut aan dat bezoek dat je besloot om alles uit dat specifieke land te haten?
Kloptquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef mrstylo het volgende:
Als het een mooie tattoo is op een goede plek, nee.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef mrstylo het volgende:
bevestigtquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vaak wel maar de uitzondering bevestigd de regel.
Oneens. Er stond er toch een op dumpert laatst... godverdomme he.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef mrstylo het volgende:
Die bestaan nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als het een mooie tattoo is op een goede plek, nee.
Die schietorganisaties bestaan dan ook uit conservatieve fossielen, die mensen dien je te negeren. Veel mensen vergeten dat onze focus zo enorm op de VS ligt dat al het grote nieuws uit dat land ook groot nieuws hier is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, was fantastisch eigenlijk.
Eigenlijk valt m'n haat wel mee. Ik vind alleen dat wapenwet-gebeuren belachelijk. Erger me kapot aan die debielen die dan maar zeggen dat er op elke school iemand moet komen te zitten met een wapen om de mensen te beschermen. In plaats van minder meer wapens![]()
Daarnaast heb ik vrij recent een filmpje van O'Riley over Amsterdam gezien.
Dat is de druppel ik ga slapen.quote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wel in bezit en omzet, niet op de bankrekening.
Bij de Democraten misschien, maar bij de Republikeinen is hij wel soort held.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:12 schreef TwenteFC het volgende:
[..]O'Riley is nou niet echt representatief voor de gemiddelde Amerikaan. De meesten daar vinden hem ook gewoon een stumper.
Truste dan heaquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is de druppel ik ga slapen.
FOXquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks, was fantastisch eigenlijk.
Eigenlijk valt m'n haat wel mee. Ik vind alleen dat wapenwet-gebeuren belachelijk. Erger me kapot aan die debielen die dan maar zeggen dat er op elke school iemand moet komen te zitten met een wapen om de mensen te beschermen. In plaats van minder meer wapens![]()
Daarnaast heb ik vrij recent een filmpje van O'Riley over Amsterdam gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |