Nee, want alles is een complot bedacht door de Illuminatie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Stelling: De VS wordt te makkelijk gebashed ivm de schietincidenten.
Nee joh. Caland heeft maar 1 handicap en dat is zijn Family Guy gegeil. Zijn Feyenoord voorkeur schijnt een familieprobleem te zijnquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die van jou had nog wat inhoud, die van mij was: ""
FAMILY GUYquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Caland heeft maar 1 handicap en dat is zijn Family Guy gegeil. Zijn Feyenoord voorkeur schijnt een familieprobleem te zijn
Behoorlijk raar standpunt. Ben je er weleens geweest?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
De VS kan niet makkelijk genoeg gebashed worden.
Ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Behoorlijk raar standpunt. Ben je er weleens geweest?
Welke laptop?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Het is zo heerlijk om in bed te liggen met een laptop, even serieus
Nerd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Wordt altijd tering warm met een laptop op je deken, let maar op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Ook is het lekker om naast iemand te liggen die geen knol is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
ik niet, ding begint ineens warm te worden en flink naar lucht te happen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Ter vervanging van je vriendin ofwa?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Als je uit de hel komt, maakt dat niks uit. HFM boeit het niks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wordt altijd tering warm met een laptop op je deken, let maar op.
VS als land niet, de bevolking wordt wel extreem over één kam gescheerd. Maar als je de verklaringen van de schietorganisaties afgaat durf ik het gewoon walgelijk te noemen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Stelling: De VS wordt te makkelijk gebashed ivm de schietincidenten.
Kun je in Schotland mooi wat fatsoenlijke whisky halenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga met mijn vriendin naar Parijs, VS, Barcelona, Rome en Schotland dit jaar.. Dat zijn de geplande vakanties so far. Nog 3 en dan heb ik alle vakanties voor dit jaar alweer wat te doen.
je moeder ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Als je uit de hel komt, maakt dat niks uit. HFM boeit het niks.
Als je mijn chick zou zien, zie je eruit als zo'n loony-tunes figuur waarbij de tong helemaal uitrolt en dan weer "KLETS" zo je smoel inschiet. Godverdomd wat heb ik een lekker wijf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ook is het lekker om naast iemand te liggen die geen knol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |