quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maat nam die fles mee, who am i to complain
Ben zelf meer van de Dimple of JackDaniels (laatste want goedkoop)
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Juless44 het volgende:
Kan iemand even bier strooien, wat een saai topic zeg.
Mijn eerste post was in een topic waar jij ook in poste.quote:
Heb geen pics daarvan man. Zijn de moeite niet waard om te bewaren, foto's van die snollen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik wacht nog steeds op pics van je exen.
Wederom heb je me leugens verteld. Je valt me tegen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb geen pics daarvan man. Zijn de moeite niet waard om te bewaren, foto's van die snollen.
welke? Wk topic?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn eerste post was in een topic waar jij ook in poste.
En wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Jij bent de enige coole hier. Guess why.
Wat loop je dan te ouwekankerhoeren wat zuip jij dan, uitgeperst drollensap van engeltjes uit de zevende hemel?quote:
Waarom dat je knollen? Een Feyenoorder moet normale meiden kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb geen pics daarvan man. Zijn de moeite niet waard om te bewaren, foto's van die snollen.
Picorniequote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was het trouwens pikarni of pikarno?
HMF verteld nooit leugensquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wederom heb je me leugens verteld. Je valt me tegen.
pikachu.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was het trouwens pikarni of pikarno?
Nee, heb Highland park, glenfiddich, deanston en ardbeg staan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat loop je dan te ouwekankerhoeren wat zuip jij dan, uitgeperst drollensap van engeltjes uit de zevende hemel?
O geloof me ze waren goed te doen. Je vindt het alleen neit meer zo aantrekkelijk als je ze enmaal gedumpt hebt en ze van binnen bleken te bestaan uit pure kanker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Waarom dat je knollen? Een Feyenoorder moet normale meiden kunnen krijgen.
Mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord. Meer hoef je niet te weten.
Rot voor je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O geloof me ze waren goed te doen. Je vindt het alleen neit meer zo aantrekkelijk als je ze enmaal gedumpt hebt en ze van binnen bleken te bestaan uit pure kanker.
De VS kan niet makkelijk genoeg gebashed worden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Stelling: De VS wordt te makkelijk gebashed ivm de schietincidenten.
die van jou had nog wat inhoud, die van mij was: "quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WK / Waar krijg kan je de beelden van het WK zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |