Viel me ook al opquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent wel druk met homo's of niet?
Dit valt serieus wel op ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent wel druk met homo's of niet?
wapenbezit is voor gangsters jaquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wapenbezit is één van de vele discussiepunten welke in deze SC op zijn minst wekelijks langs komen.
Ik wist het!quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is dat 'humor'? Geen wonder dat ik die gozer maar een matige vent vind tegenwoordig.
Wat wist je?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist het!
Zeg maar dagdag tegen je DM-rechten.
Geen naaktfoto's van HMF z'n exen willen ontvangen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist het!
Maar 1 reactie valt me tegen.quote:
Jij voegt ook weinig toe.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
Ik vind je een topmod, maar als user voeg je gewoon weingi toe de laatst tijd
Je bent zuruder dan jort kelder die hoort dat gijpie 8 ton verdient aan ze boek
Hij valt hier lelijk door de mand! Stel maar alvast een boze brief op, en ik zorg dat deze uiterlijk morgen bij Yvonne op de deurmat valt!quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist het!
Stuur rond danquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen naaktfoto's van HMF z'n exen willen ontvangen.MY GAYDAR SAYS 'BEEP BEEP'.
Al gaat 't vandaag wel redelijk met 'm. Hij heeft uitgeslapen vanochtend.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
Als je nou gaat haten op Jort Kelder is het uit ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:57 schreef Helpmefok het volgende:
Bedankt voor je hulp, ik waardeer je echt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij valt hier lelijk door de mand! Stel maar alvast een boze brief op, en ik zorg dat deze uiterlijk morgen bij Yvonne op de deurmat valt!
Omdat ik je irritant vind na je nepaangeschoten gedragquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stijn wtf is mis met jou dan
Normaal zit je altijd in me hol
Nee, integendeel. Was er om half 7 uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al gaat 't vandaag wel redelijk met 'm. Hij heeft uitgeslapen vanochtend.
Wel erg onwetwnd van de rest dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Waarschijnlijk ook de enige die begreep wat je bedoelde
![]()
En wat gebeurt er op die boot?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zit een film te kijken over een boot. Wtf.
Titanic is toch redelijk bekend dacht ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
Titanicquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
Calandquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Juless44 het volgende:
nedermeme.nl
die vinden jullie vast geweldig.
Godver, is weer iemand me voor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Titanic is toch redelijk bekend dacht ik.
Ben je jaloers omdat je elf nog nietm ag drinken ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik je irritant vind na je nepaangeschoten gedrag
Wat was het dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel erg onwetwnd van de rest dan.
Whiskeyquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je jaloers omdat je elf nog nietm ag drinken ofzo?.
IK wil je wel een foto whatsappen van de aangebroken whiskeyfles hoor.
Waterworld zeker? Herhalen ze elk jaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Titanic is toch redelijk bekend dacht ik.
quote:
Nee, nee en nee.quote:
Whisky > Whiskey, maar Jack Daniels en Red Label glijden beide zo lekker makkelijk naar binnenquote:
Waterworld?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moord enzo. Nu kidnappen ze een kind.
door-de-mand-val-postquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Leonardo in zijn jonge jaren
Het is Morph zijn favoriete filmquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je van sentimentele gedrochten van 3 uur lang houdt wel ja.
Ja, maar heb geen idee of het wat is. Vast niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterworld zeker? Herhalen ze elk jaar.
Ggmm heeft ne al eens aangesproken op iets vergelijkbaars.quote:
Een van die films waar je niet van weet wat je er van moet vinden, slecht of heel slecht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar heb geen idee of het wat is. Vast niet.
Morph vind alleen maar films leuk die ik ontzettend ruk vind.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is Morph zijn favoriete film![]()
Kanker
Hopelijk komt hij het bevestigen.
Red Labelquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Whisky > Whiskey, maar Jack Daniels en Red Label glijden beide zo lekker makkelijk naar binnen
VBL / Feliciteer *hier* de nieuwe mods!!! #2 met GGMM in de stressquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is Morph zijn favoriete film![]()
Kanker
Hopelijk komt hij het bevestigen.
Was ooit de duurste film ooit. Flopte behoorlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar heb geen idee of het wat is. Vast niet.
Maat nam die fles mee, who am i to complainquote:
Welterusten Stijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga slapen, ik hoop jullie straks weer in een goede bui te ontmoeten hier. Leef nog lang mogelijk in de nacht maar slaap niet te lang.
Ajacied422 wenst u een goede nacht.
Heb je zuurkool op?
Gelukkig doe jij er iets aan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Juless44 het volgende:
Kan iemand even bier strooien, wat een saai topic zeg.
Ik was tot die informatie gekomen door een andere post. Natuurlijk durfde ik hem daar niet direct op aan te vallen. Hij is en blijft een moderator op Fok!quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Feliciteer *hier* de nieuwe mods!!! #2 met GGMM in de stress
Leugenaar.
kanker gewoon op danquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Juless44 het volgende:
Kanker dan op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Juless44 het volgende:
Goed plan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Helpmefok het volgende:
Oke maar even serieus. Zullen we nog iets zinnigs bespreken hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |