Omdat ik je irritant vind na je nepaangeschoten gedragquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Stijn wtf is mis met jou dan
Normaal zit je altijd in me hol
Nee, integendeel. Was er om half 7 uit.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al gaat 't vandaag wel redelijk met 'm. Hij heeft uitgeslapen vanochtend.
Wel erg onwetwnd van de rest dan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Waarschijnlijk ook de enige die begreep wat je bedoelde
![]()
En wat gebeurt er op die boot?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zit een film te kijken over een boot. Wtf.
Titanic is toch redelijk bekend dacht ik.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
Titanicquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
Calandquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Juless44 het volgende:
nedermeme.nl
die vinden jullie vast geweldig.
Godver, is weer iemand me voor.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Titanic is toch redelijk bekend dacht ik.
Ben je jaloers omdat je elf nog nietm ag drinken ofzo?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik je irritant vind na je nepaangeschoten gedrag
Wat was het dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel erg onwetwnd van de rest dan.
Whiskeyquote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ben je jaloers omdat je elf nog nietm ag drinken ofzo?.
IK wil je wel een foto whatsappen van de aangebroken whiskeyfles hoor.
Waterworld zeker? Herhalen ze elk jaar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:58 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Titanic is toch redelijk bekend dacht ik.
quote:
Nee, nee en nee.quote:
Whisky > Whiskey, maar Jack Daniels en Red Label glijden beide zo lekker makkelijk naar binnenquote:
Waterworld?quote:Op zaterdag 29 december 2012 00:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moord enzo. Nu kidnappen ze een kind.
door-de-mand-val-postquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, Leonardo in zijn jonge jaren
Het is Morph zijn favoriete filmquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je van sentimentele gedrochten van 3 uur lang houdt wel ja.
Ja, maar heb geen idee of het wat is. Vast niet.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waterworld zeker? Herhalen ze elk jaar.
Ggmm heeft ne al eens aangesproken op iets vergelijkbaars.quote:
Een van die films waar je niet van weet wat je er van moet vinden, slecht of heel slecht.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar heb geen idee of het wat is. Vast niet.
Morph vind alleen maar films leuk die ik ontzettend ruk vind.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is Morph zijn favoriete film![]()
Kanker
Hopelijk komt hij het bevestigen.
Red Labelquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Whisky > Whiskey, maar Jack Daniels en Red Label glijden beide zo lekker makkelijk naar binnen
VBL / Feliciteer *hier* de nieuwe mods!!! #2 met GGMM in de stressquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is Morph zijn favoriete film![]()
Kanker
Hopelijk komt hij het bevestigen.
Was ooit de duurste film ooit. Flopte behoorlijk.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, maar heb geen idee of het wat is. Vast niet.
Maat nam die fles mee, who am i to complainquote:
Welterusten Stijn.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga slapen, ik hoop jullie straks weer in een goede bui te ontmoeten hier. Leef nog lang mogelijk in de nacht maar slaap niet te lang.
Ajacied422 wenst u een goede nacht.
Heb je zuurkool op?
Gelukkig doe jij er iets aan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Juless44 het volgende:
Kan iemand even bier strooien, wat een saai topic zeg.
Ik was tot die informatie gekomen door een andere post. Natuurlijk durfde ik hem daar niet direct op aan te vallen. Hij is en blijft een moderator op Fok!quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Feliciteer *hier* de nieuwe mods!!! #2 met GGMM in de stress
Leugenaar.
kanker gewoon op danquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Juless44 het volgende:
Kanker dan op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Juless44 het volgende:
Goed plan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Helpmefok het volgende:
Oke maar even serieus. Zullen we nog iets zinnigs bespreken hier?
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:01 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maat nam die fles mee, who am i to complain
Ben zelf meer van de Dimple of JackDaniels (laatste want goedkoop)
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:02 schreef Juless44 het volgende:
Mijn eerste post was in een topic waar jij ook in poste.quote:
Heb geen pics daarvan man. Zijn de moeite niet waard om te bewaren, foto's van die snollen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed plan.
Ik wacht nog steeds op pics van je exen.
Wederom heb je me leugens verteld. Je valt me tegen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb geen pics daarvan man. Zijn de moeite niet waard om te bewaren, foto's van die snollen.
welke? Wk topic?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn eerste post was in een topic waar jij ook in poste.
En wie ben jij dan?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Jij bent de enige coole hier. Guess why.
Wat loop je dan te ouwekankerhoeren wat zuip jij dan, uitgeperst drollensap van engeltjes uit de zevende hemel?quote:
Waarom dat je knollen? Een Feyenoorder moet normale meiden kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Heb geen pics daarvan man. Zijn de moeite niet waard om te bewaren, foto's van die snollen.
Picorniequote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was het trouwens pikarni of pikarno?
HMF verteld nooit leugensquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wederom heb je me leugens verteld. Je valt me tegen.
pikachu.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Was het trouwens pikarni of pikarno?
Nee, heb Highland park, glenfiddich, deanston en ardbeg staan.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat loop je dan te ouwekankerhoeren wat zuip jij dan, uitgeperst drollensap van engeltjes uit de zevende hemel?
O geloof me ze waren goed te doen. Je vindt het alleen neit meer zo aantrekkelijk als je ze enmaal gedumpt hebt en ze van binnen bleken te bestaan uit pure kanker.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Waarom dat je knollen? Een Feyenoorder moet normale meiden kunnen krijgen.
Mooiquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Voor Feyenoord. Meer hoef je niet te weten.
Rot voor je.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O geloof me ze waren goed te doen. Je vindt het alleen neit meer zo aantrekkelijk als je ze enmaal gedumpt hebt en ze van binnen bleken te bestaan uit pure kanker.
De VS kan niet makkelijk genoeg gebashed worden.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Stelling: De VS wordt te makkelijk gebashed ivm de schietincidenten.
die van jou had nog wat inhoud, die van mij was: "quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
WK / Waar krijg kan je de beelden van het WK zien?
Nee, want alles is een complot bedacht door de Illuminatie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Nee joh. Caland heeft maar 1 handicap en dat is zijn Family Guy gegeil. Zijn Feyenoord voorkeur schijnt een familieprobleem te zijnquote:
quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
die van jou had nog wat inhoud, die van mij was: ""
FAMILY GUYquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee joh. Caland heeft maar 1 handicap en dat is zijn Family Guy gegeil. Zijn Feyenoord voorkeur schijnt een familieprobleem te zijn
Behoorlijk raar standpunt. Ben je er weleens geweest?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
De VS kan niet makkelijk genoeg gebashed worden.
Ja.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Behoorlijk raar standpunt. Ben je er weleens geweest?
Welke laptop?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Het is zo heerlijk om in bed te liggen met een laptop, even serieus
Nerd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Wordt altijd tering warm met een laptop op je deken, let maar op.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Ook is het lekker om naast iemand te liggen die geen knol is.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
ik niet, ding begint ineens warm te worden en flink naar lucht te happen..quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Ter vervanging van je vriendin ofwa?quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Als je uit de hel komt, maakt dat niks uit. HFM boeit het niks.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wordt altijd tering warm met een laptop op je deken, let maar op.
VS als land niet, de bevolking wordt wel extreem over één kam gescheerd. Maar als je de verklaringen van de schietorganisaties afgaat durf ik het gewoon walgelijk te noemen.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Kun je in Schotland mooi wat fatsoenlijke whisky halenquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Helpmefok het volgende:
Ik ga met mijn vriendin naar Parijs, VS, Barcelona, Rome en Schotland dit jaar.. Dat zijn de geplande vakanties so far. Nog 3 en dan heb ik alle vakanties voor dit jaar alweer wat te doen.
je moeder ook nietquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:09 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Als je uit de hel komt, maakt dat niks uit. HFM boeit het niks.
Als je mijn chick zou zien, zie je eruit als zo'n loony-tunes figuur waarbij de tong helemaal uitrolt en dan weer "KLETS" zo je smoel inschiet. Godverdomd wat heb ik een lekker wijf.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:08 schreef Juless44 het volgende:
[..]
Ook is het lekker om naast iemand te liggen die geen knol is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |