Toen is het uitgebracht. Ze hebben later nog het album Abbey Road gemaakt. Gelijk hun beste album.quote:
Oh dat wist ik nog nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:42 schreef satecl het volgende:
[..]
Toen is het uitgebracht. Ze hebben later nog het album Abbey Road gemaakt.
Hoog en Laagquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:43 schreef FritsFlits het volgende:
Kan een modje een -o toevoegen, zodat het 'bingo' wordt?
Zolang je geen Apple hebt, zit je goedquote:
Oudjes falen, zodat jullie jonkies kunnen lerenquote:
Oh is dat hetquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Oudjes falen, zodat jullie jonkies kunnen leren
Je hebt geen zusquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:48 schreef jakees het volgende:
[..]
zo die grap is wel heel origineel zeg.
Moeten ze de clip van Land of Confusion eens kijken, herkennen ze niemandquote:Op vrijdag 28 december 2012 19:48 schreef MadMaster het volgende:
Leuk, een generatiekloof hier duidelijk in beeld...
Die met die grote lippen toch wel?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Moeten ze de clip van Land of Confusion eens kijken, herkennen ze niemand
Zonder de clip is het zo te veronderstellen dat dit geen aanklacht tegen televangelisten was.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:49 schreef TLC het volgende:
Mensen die niet snappen dat dit een aanklacht is
Dat soort namen slaan in het buitenland niet aan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:53 schreef Fred_B het volgende:
Leuke naam wel voor een zoekmachine: Ilse.
Grappig: veel platen vallen juist voor het eerst uit de top 1000.quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:55 schreef laxus13 het volgende:
Voor het eerst in de top 1000 terecht gekomen
Die is bij Michael Jackson Brownequote:
Nee! Dichtlaten!quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:59 schreef glittertje39 het volgende:
* glittertje39 trekt blof uit de koffer die ze buiten had gezet
Hij vergist zich.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:00 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
ja maar ja maar TLC zegt......
Welke van Blof?quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:58 schreef TLC het volgende:
Volgend uur o.a. Queen, Elvis, Bruce Springsteen, George Michael en Blof
Oh die vind ik nog wel gaanquote:
Hoeveel recente nummers van Blof staan er wel niet in? Al een keer of 4 gehad dat ik dacht: wat is deze? Bleek het zo'n typisch radio2-blofnummer te zijn uit 2011 of 2012.quote:
hahaquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef glittertje39 het volgende:
gelukkig waren ze nog klein anders kreeg ik die koffer nooit dicht
Vijf als ik het zo snel even telde.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoeveel recente nummers van Blof staan er wel niet in? Al een keer of 4 gehad dat ik dacht: wat is deze? Bleek het zo'n typisch radio2-blofnummer te zijn uit 2011 of 2012.
Ik moet straks dansen op Madnessquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:04 schreef glittertje39 het volgende:
[..]
wel blijven zitten jij heh.....
En dan de andere dag pijnlijke kuiten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:04 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik moet straks dansen op Madness
Wham en Chris Rea?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:05 schreef NaturalScience het volgende:
op 930 en 923 weer kerstliedjes!
5 nummers van 2011en later in de top 2000quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoeveel recente nummers van Blof staan er wel niet in? Al een keer of 4 gehad dat ik dacht: wat is deze? Bleek het zo'n typisch radio2-blofnummer te zijn uit 2011 of 2012.
Ja, hou op, schei uit. Afgelopen Bevrijdingsdag staan dansen bij The Selecter, voelde het nog 3 dagenquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:05 schreef Eska het volgende:
[..]
En dan de andere dag pijnlijke kuiten.![]()
Pompen en dan verzuipen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:08 schreef Jareth het volgende:
Hardnekkig gerucht: de heren van E&F zouden Jerney rond '74 hebben willen dumpen voor Patricia Paay.
En dan liters bierquote:
Ik geloof je onmiddellijk. Zo soepel als je je tijdens het dansen voelt, zo kreupel ben je de dagen er na.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja, hou op, schei uit. Afgelopen Bevrijdingsdag staan dansen bij The Selecter, voelde het nog 3 dagen
quote:
Ik beweeg alleen met een flinke dosis pijnstillers in mijn mik, dus de klap komt deste harder aanquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:10 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik geloof je onmiddellijk. Zo soepel als je je tijdens het dansen voelt, zo kreupel ben je de dagen er na.
Ai.... Pijnstilling wellicht verlengen dan, in dat geval?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik beweeg alleen met een flinke dosis pijnstillers in mijn mik, dus de klap komt deste harder aan
waar kun je die kopenquote:
Verrek zeg het bestaat ook nogquote:
Hebben die mensen ook weer even 3min om even blij te zijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:14 schreef Knip het volgende:
Zoveel ellende in Egypte en Soedan en dan zo een vrolijk liedje over die rivier die er doorheen stroomt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:14 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hebben die mensen ook weer even 3min om even blij te zijn
Ah, vroeg me al af wanneer de diaree moest komenquote:
Zelfs op de Hootenannyquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:18 schreef TLC het volgende:
Toch een van de weinige Nederlanders die bij Jules Holland heeft mogen optreden met dit nummer
Vooral als je bedenkt dat Psy hoger staatquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze wat ondergewaardeerd op het internet.
Wel overgewaardeerd in de lijst.
Gangnam Stylequote:Op vrijdag 28 december 2012 20:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vooral als je bedenkt dat Psy hoger staat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog zo'n mislukt Nederlands product.
Hoe slecht zijn de mindere recente platen dan wel nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:21 schreef laxus13 het volgende:
Een van de betere recente platen van Blof
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:21 schreef laxus13 het volgende:
Een van de betere recente platen van Blof
Slechtquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hoe slecht zijn de mindere recente platen dan wel niet
quote:
Dat gun ik Paskal c.s. dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vooral als je bedenkt dat Psy hoger staat![]()
![]()
Nick & Simon?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:23 schreef peaceman het volgende:
gelukkig komt er na blof wel weer muziek...
Beetje het effect van expres te krappe schoenen aan doen. De opluchting daarna is zo fijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:23 schreef peaceman het volgende:
gelukkig komt er na blof wel weer muziek...
Vrouwen...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:24 schreef Eska het volgende:
[..]
Beetje het effect van expres te krappe schoenen aan doen. De opluchting daarna is zo fijn.
Volgend jaar stemmen dan maarquote:
Was jij er zo eentje, Karina?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
Half 11 Doe Maar op RTL zie ik netOok leuk.
Tja, er moest wat ruimte voor Bløf komen, en voor Jepsen, Jesse J en Psy.quote:
Iddquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
André Kuipers is met z'n liefde voor Pink Floyd voor mij een nóg grotere baas geworden
Heb een keer een filmpje van hem gezien in het planetarium in Artis, waar hij bij de beelden van hemzelf en zijn uitzicht zijn favoriete muziek liet afspelen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
André Kuipers is met z'n liefde voor Pink Floyd voor mij een nóg grotere baas geworden
Dit is trouwens het nummer waar de astronauten van NASA iedere ochtend mee worden gewekt in hun Capsule of station.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waaronder ook de grootste kaskraker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef Knip het volgende:
en toen bleek dat die bassist die niet kon zingen eigenlijk hele leuke nummers kon schrijven.
Rush, dát moet in de Top 2000quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dit is trouwens het nummer van de astronauten van NASA iedere ochtend mee worden gewekt in hun Capsule of station.
![]()
Xanadu en nog veel meerquote:
was even de naam kwijtquote:
Ja daarom ken ik het niet, heb die plaat nog niet beluisterdquote:
Nooit, nooit meer doen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh jee bij Xanadu dacht ik aan een heel ander nummer
Ik kan van Rush wel 100 nummers opnoemen die in deze lijst horen!quote:
en nog indirect Franky goes to...quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik weet er zelfs nog 2! met die titel trouwens.
Even nog wat Brinta eten danquote:
ELO en Dave Dee zeker?quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En ik weet er zelfs nog 2! met die titel trouwens.
In die tijd waren er nog radioprogramma's die een uur lang aandacht besteedden aan één band. Knip is op een bewuste zaterdagavond in 1979 bekeerd tot het Rush-isme.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:34 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik kan van Rush wel 100 nummers opnoemen die in deze lijst horen!![]()
Wisten jullie trouwens dat na de Beatles en de Rolling Stones, Rush de meeste gouden platen ooit heeft?![]()
Overal op de wereld zijn ze al sinds midden jaren 70 een begrip en één van de grootste bands ooit.... behalve in freaking Nederland.....
Vorig jaar waren er 95 topics.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij lange na nog niet op koers voor een record toch?
PRACHTIG!!! nummer ditquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef laxus13 het volgende:
De meest gehate band na Blof denk ik wel op fok
Geen idee, maar voor een 'werkdag' vind ik het behoorlijk watquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij lange na nog niet op koers voor een record toch?
Zolang het allemaal kwaliteitsposts zijn mag datquote:
Ohquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
PRACHTIG!!! nummer dit![]()
Eén van de mooiste van Coldplay!
Nee Olivia Newton John en Xandra *die tweede weet ik niet helemaal zeker. Zit in mijn hoofd maar ik kom even niet op de artiest.quote:
Dat zegt dan best wel veel over Coldplay.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
PRACHTIG!!! nummer dit![]()
Eén van de mooiste van Coldplay!
Donovan ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Olivia Newton John en Xandra *die tweede weet ik niet helemaal zeker. Zit in mijn hoofd maar ik kom even niet op de artiest.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Maar liefst 16 x Coldplay in de TOP 2000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |