In die tijd waren er nog radioprogramma's die een uur lang aandacht besteedden aan één band. Knip is op een bewuste zaterdagavond in 1979 bekeerd tot het Rush-isme.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:34 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik kan van Rush wel 100 nummers opnoemen die in deze lijst horen!![]()
Wisten jullie trouwens dat na de Beatles en de Rolling Stones, Rush de meeste gouden platen ooit heeft?![]()
Overal op de wereld zijn ze al sinds midden jaren 70 een begrip en één van de grootste bands ooit.... behalve in freaking Nederland.....
Vorig jaar waren er 95 topics.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij lange na nog niet op koers voor een record toch?
PRACHTIG!!! nummer ditquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef laxus13 het volgende:
De meest gehate band na Blof denk ik wel op fok
Geen idee, maar voor een 'werkdag' vind ik het behoorlijk watquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bij lange na nog niet op koers voor een record toch?
Zolang het allemaal kwaliteitsposts zijn mag datquote:
Ohquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
PRACHTIG!!! nummer dit![]()
Eén van de mooiste van Coldplay!
Nee Olivia Newton John en Xandra *die tweede weet ik niet helemaal zeker. Zit in mijn hoofd maar ik kom even niet op de artiest.quote:
Dat zegt dan best wel veel over Coldplay.quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
PRACHTIG!!! nummer dit![]()
Eén van de mooiste van Coldplay!
Donovan ookquote:Op vrijdag 28 december 2012 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee Olivia Newton John en Xandra *die tweede weet ik niet helemaal zeker. Zit in mijn hoofd maar ik kom even niet op de artiest.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:38 schreef Deisyy het volgende:
Maar liefst 16 x Coldplay in de TOP 2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |