Mja.. Het kan ook gunstig zijn.. Maar ik ga gewoon nergens op letten. Echt niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat is zeker goed nieuws, veel plezier dan maar dit weekendquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:09 schreef Babbel1 het volgende:
Vanmorgen dan eindelijk weer eens goed nieuws; er groeit een ei in mij! Hij springt waarschijnlijk dit weekend, dus ik kan vanaf 25 januari ongesteld worden of ik ga 28 januari testen..
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:09 schreef Babbel1 het volgende:
Vanmorgen dan eindelijk weer eens goed nieuws; er groeit een ei in mij! Hij springt waarschijnlijk dit weekend, dus ik kan vanaf 25 januari ongesteld worden of ik ga 28 januari testen..
Softe seks kan ook fijn zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Babbel1 het volgende:
Ja, tis superleuk, maarreh.. zit nog wel met die blindedarmbuik.. Iemand hier geloof ik noemde haar litteken 'mooi en sexy', die fase heb ik helaas nog niet bereiktMijn buik is nog opgezet en alles doet me nog zeer.. Dus ik ga maar even heeeel rustig aan doen... wat een timing van dat ei, zeg, die 3 weken ervoor deden we het echt een paar keer per week en toen groeide hij niet, en nu... Grrrr
Nja, komt goed, dan maar een 'moetje' voor het goede doel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las jouw post op mijn werk op mijn telefoon en dact toen al: wat een intens positieve lieve post! Ik moet mezelf ook meer voor houden wat voor een bijzondere periode dit isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Spannend dames
Uit ervaring weet ik dat bij mij juist het uitblijven van kwaaltjes juist wel eens op een beginnende zwangerschap kunnen lijken.
Maar het blijft leuk om te hopen en vanalles te voelen. Ik was even vergeten hoe spannend het allemaal kan zijn(en dan ben ik nu pas ongesteld na het stoppen met de pil en moetdoet nog beginnen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:15 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik las jouw post op mijn werk op mijn telefoon en dact toen al: wat een intens positieve lieve post! Ik moet mezelf ook meer voor houden wat voor een bijzondere periode dit is
Proest!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef Limone het volgende:
.... en natuurlijk even juichen voor het ei van BabbelAnders doe je de 'Boom Boom Becker' methode! Ken je het verhaal van Boris Becker en de bezemkast? Nee? Pijp hem, bewaar het zaad in je mond en breng het vervolgens in. Bij Boris is hier een kindje uit geboren, dus het kan!
![]()
De niet zo betrouwbare bron
Hahaha!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef Limone het volgende:
.... en natuurlijk even juichen voor het ei van BabbelAnders doe je de 'Boom Boom Becker' methode! Ken je het verhaal van Boris Becker en de bezemkast? Nee? Pijp hem, bewaar het zaad in je mond en breng het vervolgens in. Bij Boris is hier een kindje uit geboren, dus het kan!
![]()
De niet zo betrouwbare bron
Zodra ik moet plassen en ik er aan denk. Ik houd het toch altijd zo lang op dat het altijd wel geconcenteerd is. En na je NOD maakt het niet zoveel meer uit wanneer je testquote:
Geen idee eigenlijk, ik dacht.... dan kan het 'indikken' ofzo, vind het nu eigenlijk best een beetje dom klinken als ik het zo leesquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:42 schreef Sethiwe het volgende:
Zandsculptuur heeft concentratie te maken met ophouden van urine, volgens mij meer met hetgeen je gedronken hebt.
Jup, zeker! Daarom zweer ik bij de dipsticks.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En erg duur ook...
Spannende tijden hier weer!
*terug in lurk stand*
*ontlurkt*quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja, ik doe alleen aan clearblue als ik op een andere test al een streepje zou hebben...voor de zekerheid zeg maar
Ja, daar wist ik toen nog niet van. Dus kocht van de DA, of Etos, ofzo. Eigen merk in ieder geval. Behalve De Bewaartestquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef ProjSkippy het volgende:
Jup, zeker! Daarom zweer ik bij de dipsticks.
¤6 voor twee op eBayquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En erg duur ook...
Spannende tijden hier weer!
*terug in lurk stand*
Ja of 8 euro, ik weet niet meer precies hoeveel, maar eBay loontquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
6 euro voor 2... Dat is geen geld! Of in elk geval veul goedkoper als in de winkel
Dat vind ik wel een beetje de vloek en de zegen van een forumquote:Op donderdag 10 januari 2013 10:44 schreef Musique het volgende:
Ik ben me er heel erg van bewust geworden dat zwanger worden en blijven helemaal niet vanzelfsprekend is.
Hai Cwen!quote:Op donderdag 10 januari 2013 09:19 schreef Cwen het volgende:
Purple, wat jammer! Maar inderdaad heeft een lichaam vaak tijd nodig...
Frummel, verdorie!
Martine, dat lijkt me idd even slikken ja. Maar jullie tijd komt idd nog wel.
Limone, verdraaid. Hoe lang was je cyclus dit keer?
Momo, ook hier nog heel veel sterkte en ik duim toch nog even voor je.
Ik vind het idd schokkend hoeveel dames van de streepjesregen hier weer terug zijn. Ik weet dat er in essentie een kans van 1 op 5 is, maar toch. Dit is veel! Klopt het dat alleen de hillies en ik nog zwanger zijn?
Kans is niet zo hoog als jij schetst. Een op tien, niet vijf. Sorry verkeerde quote.quote:Op donderdag 10 januari 2013 10:02 schreef Hilzillah het volgende:
Om even in te haken op de post van Cwen, ik ben ook ECHT in shock. Heb echt nooit geweten dat mk'en zo vaak voorkwamen. Nu hoor je dat IRL natuurlijk niet zo vaak, omdat mensen meestal hun mond houden tijdens de eerste 3 maanden, maar heb sinds ik in oud kom regelmatig met een brok in mijn keel gezeten.... Het kan soms zo oneerlijk zijn!
Het kan best in de folder staan, maar ik heb mondeling al veel vaker gehoord en ook op meerdere plaatsen gelezen (oa in een opleidingsboek gynaecologie) dat de kans echt 1 op 5 is. Maar let wel, dat zijn óók zwangerschappen die door vrouwen nog helemaal niet opgemerkt zijn of voor NOD al misgaan (zoals ik in oktober had, vermoedelijk). Die tellen ook.quote:Op donderdag 10 januari 2013 19:30 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Kans is niet zo hoog als jij schetst. Een op tien, niet vijf. Sorry verkeerde quote.
En die info kwam uit folder van Knov
Volgens mij loopt ongeveer 10%-15% van de opgemerkte zwangerschappen uit op een miskraam. Dus als je al positief getest hebt. Ga je voor die tijd kijken, dus idd dat vrouwen het helemaal niet in de gaten hebben (gehad), dan heb je het inderdaad over een procent of 75.quote:Op donderdag 10 januari 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
[..]
Het kan best in de folder staan, maar ik heb mondeling al veel vaker gehoord en ook op meerdere plaatsen gelezen (oa in een opleidingsboek gynaecologie) dat de kans echt 1 op 5 is. Maar let wel, dat zijn óók zwangerschappen die door vrouwen nog helemaal niet opgemerkt zijn of voor NOD al misgaan (zoals ik in oktober had, vermoedelijk). Die tellen ook.
Nee, helaas, we zitten vol.quote:Op donderdag 10 januari 2013 22:42 schreef Caireann het volgende:
hallo!
mijn vriend en ik zijn een paar maanden geleden begonnen met proberen zwanger te raken.
is er hier nog plek om mee te praten over dit onderwerp?
Whahaha! Die grap wilde ik vannacht ook maken, maar ik ben kennelijk tijdens het typen in slaap gevallenquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:40 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee, helaas, we zitten vol.![]()
.
.
.
.
.
.
Superflauw, sorry!![]()
Welkom! Is het jullie eerste? Hoe oud ben je, waar woon je, ben je een kloon?
En zo dubbelzinnig. Voor een West-Vlaming tochquote:Op vrijdag 11 januari 2013 07:59 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Whahaha! Die grap wilde ik vannacht ook maken, maar ik ben kennelijk tijdens het typen in slaap gevallen.
Hihi, welkom! En verder wat Limone vraagt.
Spannend! Ik heb ook endometriose maar buiten mijn buik en werd snel zwanger. Wel lastig als het een maand niet gelukt was en ik zo'n heftige menstruatie moest doorstaan. Succes!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 15:21 schreef Caireann het volgende:
hoi
dankjulliewel!![]()
ik ben 28 en woon in noord limburg.
het is onze eerste ja. best spannend, zeker met het oog op mijn endometriose dus ik hoop dat het gaat lukken. Dat hoop ik natuurlijk ook voor jullie allemaal!
mijn NOD is 27 januari.
De naam Caireann betekend klein vriendje en is oud iers. Zo heb ik mijn parkiet genoemd.
Pff, heftig! Ik ben sinds 5 wkn na mijn bevalling, nu 5 mnd geleden, non stop de pil aan het slikken dus nu ook geen last gelukkig. Hiervoor 3 jaar zonder pil en de pijn werd maandeljjks erger. Het werd bij mij pas geconstateerd toen ik al zwanger was, beetje raar gegaan allemaal. Hoe gaat het nu met de pijn?quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:27 schreef Caireann het volgende:
wat fijn dat je snel zwanger werd!ik ben 4-5 jaar geleden twee keer geopereerd hiervoor, puur vanwege de pijn. toen was kindjes krijgen nog niet aan de orde. heb er ook relatief weinig last van gehad maar heb dan ook constant de pil zonder stopweek geslikt, tot 7 maanden geleden dan
Fijn dat de pijn mee valt!quote:Op vrijdag 11 januari 2013 16:37 schreef Caireann het volgende:
succes dinsdag chanty!
met de pijn gaat t wel redelijk moet ik zeggen, op de ongesteldheidsweek na maar ook dat kan veel erger weer ik uit ervaring dus op het moment kan ik niet klagen!
gelukkig heb je nu ook geen last! en tijden s die drie jaar vooraf nooit eerder aan endo gedacht door een dokter ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |