Welkom en succes!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:41 schreef Cholula het volgende:
[..]
Dank jullie voor het hartelijke welkom!
Ik heb nu een cyclus van 44 dagen, ik had niet verwacht dat ik meteen rond de 28 dagen zou zitten. Ik heb ook niet echt een beeld van hoe het zat voor ik aan de pil begon tien jaar geleden, toen was ik vooral bezig met niet zwanger worden...
cholula is een pittige saus in allerlei varianten die ik over het eten van mijn werk gooi om het iets van smaak te geven, als het een variant was van kahlua zou ik in dat geval toch een probleem hebben denk ik...
Zoals ik al zei, volledig nieuw hier, dus het zal ongetwijfeld meer dan 1 keer verkeerd gaan met quoten en dergelijke. Alvast mijn excuses daarvoor.
Mja.. Het kan ook gunstig zijn.. Maar ik ga gewoon nergens op letten. Echt niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk dat is zeker goed nieuws, veel plezier dan maar dit weekendquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:09 schreef Babbel1 het volgende:
Vanmorgen dan eindelijk weer eens goed nieuws; er groeit een ei in mij! Hij springt waarschijnlijk dit weekend, dus ik kan vanaf 25 januari ongesteld worden of ik ga 28 januari testen..
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:09 schreef Babbel1 het volgende:
Vanmorgen dan eindelijk weer eens goed nieuws; er groeit een ei in mij! Hij springt waarschijnlijk dit weekend, dus ik kan vanaf 25 januari ongesteld worden of ik ga 28 januari testen..
Softe seks kan ook fijn zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Babbel1 het volgende:
Ja, tis superleuk, maarreh.. zit nog wel met die blindedarmbuik.. Iemand hier geloof ik noemde haar litteken 'mooi en sexy', die fase heb ik helaas nog niet bereiktMijn buik is nog opgezet en alles doet me nog zeer.. Dus ik ga maar even heeeel rustig aan doen... wat een timing van dat ei, zeg, die 3 weken ervoor deden we het echt een paar keer per week en toen groeide hij niet, en nu... Grrrr
Nja, komt goed, dan maar een 'moetje' voor het goede doel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las jouw post op mijn werk op mijn telefoon en dact toen al: wat een intens positieve lieve post! Ik moet mezelf ook meer voor houden wat voor een bijzondere periode dit isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Spannend dames
Uit ervaring weet ik dat bij mij juist het uitblijven van kwaaltjes juist wel eens op een beginnende zwangerschap kunnen lijken.
Maar het blijft leuk om te hopen en vanalles te voelen. Ik was even vergeten hoe spannend het allemaal kan zijn(en dan ben ik nu pas ongesteld na het stoppen met de pil en moetdoet nog beginnen
quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:15 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik las jouw post op mijn werk op mijn telefoon en dact toen al: wat een intens positieve lieve post! Ik moet mezelf ook meer voor houden wat voor een bijzondere periode dit is
Proest!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef Limone het volgende:
.... en natuurlijk even juichen voor het ei van BabbelAnders doe je de 'Boom Boom Becker' methode! Ken je het verhaal van Boris Becker en de bezemkast? Nee? Pijp hem, bewaar het zaad in je mond en breng het vervolgens in. Bij Boris is hier een kindje uit geboren, dus het kan!
![]()
De niet zo betrouwbare bron
Hahaha!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef Limone het volgende:
.... en natuurlijk even juichen voor het ei van BabbelAnders doe je de 'Boom Boom Becker' methode! Ken je het verhaal van Boris Becker en de bezemkast? Nee? Pijp hem, bewaar het zaad in je mond en breng het vervolgens in. Bij Boris is hier een kindje uit geboren, dus het kan!
![]()
De niet zo betrouwbare bron
Zodra ik moet plassen en ik er aan denk. Ik houd het toch altijd zo lang op dat het altijd wel geconcenteerd is. En na je NOD maakt het niet zoveel meer uit wanneer je testquote:
Geen idee eigenlijk, ik dacht.... dan kan het 'indikken' ofzo, vind het nu eigenlijk best een beetje dom klinken als ik het zo leesquote:Op woensdag 9 januari 2013 17:42 schreef Sethiwe het volgende:
Zandsculptuur heeft concentratie te maken met ophouden van urine, volgens mij meer met hetgeen je gedronken hebt.
Jup, zeker! Daarom zweer ik bij de dipsticks.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En erg duur ook...
Spannende tijden hier weer!
*terug in lurk stand*
*ontlurkt*quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja, ik doe alleen aan clearblue als ik op een andere test al een streepje zou hebben...voor de zekerheid zeg maar
Ja, daar wist ik toen nog niet van. Dus kocht van de DA, of Etos, ofzo. Eigen merk in ieder geval. Behalve De Bewaartestquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef ProjSkippy het volgende:
Jup, zeker! Daarom zweer ik bij de dipsticks.
¤6 voor twee op eBayquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En erg duur ook...
Spannende tijden hier weer!
*terug in lurk stand*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |