abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121281835
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:41 schreef Cholula het volgende:

[..]

Dank jullie voor het hartelijke welkom!
Ik heb nu een cyclus van 44 dagen, ik had niet verwacht dat ik meteen rond de 28 dagen zou zitten. Ik heb ook niet echt een beeld van hoe het zat voor ik aan de pil begon tien jaar geleden, toen was ik vooral bezig met niet zwanger worden...
cholula is een pittige saus in allerlei varianten die ik over het eten van mijn werk gooi om het iets van smaak te geven, als het een variant was van kahlua zou ik in dat geval toch een probleem hebben denk ik...
Zoals ik al zei, volledig nieuw hier, dus het zal ongetwijfeld meer dan 1 keer verkeerd gaan met quoten en dergelijke. Alvast mijn excuses daarvoor.
Welkom en succes!

Ik ga ook weer eens proberen wat meer mee te lezen hier.
  maandag 7 januari 2013 @ 20:45:46 #202
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_121285489
Ik ben ook niet super actief meer hoor Ymme. Leuk dat je weer vaker gaat meelezen wel :) Ik heb zo mijn periodes van meer en minder meelezen.

Pffff nog steeds geen ongesteldheid hier hoor. Wel al de hele dag misselijk en knallende hoofdpijn, zodanig dat ik niet eens kon werken. Ook ben ik echt extreem moe. Deze moeheidsaanvallen heb ik nu al ongeveer een week. Testjes zijn op thuis, volgens mijn man die ik nog naar de KV heb gestuurd, daar ook. Dus ik kan niet testen... :(
pi_121286283
Bij de ah hebben ze ook testen en die zijn tot 10 uur open *)
  maandag 7 januari 2013 @ 21:08:09 #204
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_121286675
Ja i know... maar die van kv zijn het gevoeligst. Nouja, morgen een nieuwe poging. Anders moet ie maar zo'n dure meenemen...
pi_121287033
Cholula welkom heel veel succes!

Hier spannend richting NOD. Gevoelige borsten, maar dat kan ook komen omdat ik ongesteld zou moeten worden. Afleiding zoeken dan maar!

Ik heb de dure tests liggen. Na vorige keer de KV te hebben gebruikt, hoop dat deze meer geluk brengen. Dus geen streepjes maar tekst (hopelijk).

Weet niet exact wat mijn cyclus deze keer is, omdat mijn vorige ongesteldheid een vroege miskraam was en ik gewoon vanaf die dag ben gaan tellen.

Kortom erg spannend! O+
pi_121288446
Spannend Purple en frummeltje, ik duim voor jullie ^O^ .
Ik hoop voor je frummeltje dat je test vorige week gewoon nog net te vroeg was.
En purple ik ben bang dat de test weinig invloed heeft op een positieve uitslag :P (al hoop ik natuurlijk van wel)

Ymme jij bent ook al weer een hele tijd bezig toch, wel gezellig dat je weer wat meer mee gaat lezen.

Meelezen doe ik wel veel, alleen niet altijd zin en puf om te reageren, vooral nu ik wat langer bezig ben is het soms wat lastiger om positief te blijven reageren en moet ik soms even tot 10 tellen voor ik reageer, want wil ook niet als een negatieveling overkomen.

Cholula welkom :W en veel succes.
Ik hoop voor je dat je cyclus wat korter gaat worden.
Zit je eigenlijk intern of kun je wel elke dag naar huis?
  maandag 7 januari 2013 @ 22:22:57 #207
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121290767
Auw menschen, 'buikpijn'. :X

Duimstand voor Frummel en Purple!

Oh en Sethiwe, van mij mag je best negatief zijn hoor. 'De weg naar' zwanger worden is lang niet altijd even makkelijk en kort. Jammer genoeg.

[ Bericht 15% gewijzigd door ProjSkippy op 07-01-2013 22:37:27 ]
pi_121291588
Sethiwe, ik voel me soms ook een zeur hier, maar het topic is niet alleen maar voor positief doen. Ik vind het wel herkenbaar hoor ;) :* .
pi_121291609
Oh en Skip -O-
  maandag 7 januari 2013 @ 23:31:19 #210
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121293981
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:39 schreef zandsculptuur het volgende:
Oh en Skip -O-
Mja.. Het kan ook gunstig zijn.. Maar ik ga gewoon nergens op letten. Echt niet hoor O-) .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_121295082
Feest der herkenning hoor ;) mijn borsten zijn wat groter geworden. Kan zijn dat het is omdat ik sowieso 8 ( ;() kilo ben aangekomen, of omdat ik mijn bhbandjes strakker heb gezet. Maar ik denk er natuurlijk weer vanalles achter.
Echt, als je niet para was, dan word je het wel als je probeert te verwekken :') .
  dinsdag 8 januari 2013 @ 05:32:21 #212
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121300049
Ik lig er gewoon wakker van :( .

:O .

[ Bericht 15% gewijzigd door ProjSkippy op 08-01-2013 06:11:08 (Gaaaaap) ]
pi_121300991
Ach Skip, ik hoop dat je nog wat hebt kunnen slapen! en spannend joh! :Y

Ik voel ook van alles, maar het is gebleken dat de voor mij typische zwangerschapskwaaltjes net zo goed typische ongesteldheidskwaaltjes kunnen zijn :{

Ik zit nu op dag 29 van mijn cyclus, maar mijn cyclus vorige keer was 35 dagen. Nog 7 dagen en dan mag ik testen :D
pi_121303611
Spannend dames :)

Uit ervaring weet ik dat bij mij juist het uitblijven van kwaaltjes juist wel eens op een beginnende zwangerschap kunnen lijken.
Maar het blijft leuk om te hopen en vanalles te voelen. Ik was even vergeten hoe spannend het allemaal kan zijn :) (en dan ben ik nu pas ongesteld na het stoppen met de pil en moetdoet nog beginnen :')
pi_121307361
Al een nieuwe test in huis Frummeltje?
pi_121307570
Vanmorgen dan eindelijk weer eens goed nieuws; er groeit een ei in mij! Hij springt waarschijnlijk dit weekend, dus ik kan vanaf 25 januari ongesteld worden of ik ga 28 januari testen.. *O*
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:34:43 #217
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_121308544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:09 schreef Babbel1 het volgende:
Vanmorgen dan eindelijk weer eens goed nieuws; er groeit een ei in mij! Hij springt waarschijnlijk dit weekend, dus ik kan vanaf 25 januari ongesteld worden of ik ga 28 januari testen.. *O*
Kijk dat is zeker goed nieuws, veel plezier dan maar dit weekend >:)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 8 januari 2013 @ 13:38:27 #218
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_121308696
Fijn babbel!! Deze maand kan dus heel mooi voor jou eindigen!

Nog geen test gehaald, ik ga zo proberen mezelf even naar de kv te slepen. Sowieso pas morgenochtend testen. Drink altijd veel water dus nu testen heeft weinig zin ;)
pi_121309535
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:09 schreef Babbel1 het volgende:
*O*

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_121309575
Babbel *O*
pi_121312819
Babbel dat super nieuws!!!!
pi_121314669
Ja, tis superleuk, maarreh.. zit nog wel met die blindedarmbuik.. Iemand hier geloof ik noemde haar litteken 'mooi en sexy', die fase heb ik helaas nog niet bereikt ;) Mijn buik is nog opgezet en alles doet me nog zeer.. Dus ik ga maar even heeeel rustig aan doen... wat een timing van dat ei, zeg, die 3 weken ervoor deden we het echt een paar keer per week en toen groeide hij niet, en nu... Grrrr ;) Nja, komt goed, dan maar een 'moetje' voor het goede doel.. *)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:37:38 #223
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_121315891
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:07 schreef Babbel1 het volgende:
Ja, tis superleuk, maarreh.. zit nog wel met die blindedarmbuik.. Iemand hier geloof ik noemde haar litteken 'mooi en sexy', die fase heb ik helaas nog niet bereikt ;) Mijn buik is nog opgezet en alles doet me nog zeer.. Dus ik ga maar even heeeel rustig aan doen... wat een timing van dat ei, zeg, die 3 weken ervoor deden we het echt een paar keer per week en toen groeide hij niet, en nu... Grrrr ;) Nja, komt goed, dan maar een 'moetje' voor het goede doel.. *)
Softe seks kan ook fijn zijn :) Het heeft gewoon zo moeten zijn! Hebben ze verder niks gezegd dat het niet 'goed' zou zijn?
pi_121316222
Nope, mijn gyn was echt heel aardig, hij ging zelfs even het litteken nakijken enzo.. En hij gaf aan dat ik geluk had dat ik nog een paar dagen had om bij te komen :D Hij vond het wel bijzonder geloof ik, dat het ei juist aan de kant van de blindedarm was gaan groeien.. Maar hij heeft een recept meegegeven voor het geval het nodig is, maar hij hoopte dat dat niet zo was.. Dus verder geen problemen.. Dus uitrusten en aan de slag ~O>

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 16:50:10 #225
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_121316488
Fijn Babbel! Je hoort ook wel verhalen van gyn's die echt geen kaas gegeten hebben van sociaal zijn ;) Heel prettig dat ie zo met je meedenkt.

SPOILER
pi_121325419
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Spannend dames :)

Uit ervaring weet ik dat bij mij juist het uitblijven van kwaaltjes juist wel eens op een beginnende zwangerschap kunnen lijken.
Maar het blijft leuk om te hopen en vanalles te voelen. Ik was even vergeten hoe spannend het allemaal kan zijn :) (en dan ben ik nu pas ongesteld na het stoppen met de pil en moetdoet nog beginnen :')
Ik las jouw post op mijn werk op mijn telefoon en dact toen al: wat een intens positieve lieve post! Ik moet mezelf ook meer voor houden wat voor een bijzondere periode dit is :)
pi_121325458
.... en natuurlijk even juichen voor het ei van Babbel *O* Anders doe je de 'Boom Boom Becker' methode! Ken je het verhaal van Boris Becker en de bezemkast? Nee? Pijp hem, bewaar het zaad in je mond en breng het vervolgens in. Bij Boris is hier een kindje uit geboren, dus het kan! :') :') De niet zo betrouwbare bron

[ Bericht 48% gewijzigd door Limone op 08-01-2013 20:25:17 ]
pi_121327798
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:15 schreef Limone het volgende:

[..]

Ik las jouw post op mijn werk op mijn telefoon en dact toen al: wat een intens positieve lieve post! Ik moet mezelf ook meer voor houden wat voor een bijzondere periode dit is :)
:)
Ja ik weet nog van de eerste keer dat ik echt niet altijd geduldig genoeg was om te genieten...maar dat ga ik dit x zeker wel proberen...t is ten slotte de laatste keer ;)
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:09:30 #229
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_121328363
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef Limone het volgende:
.... en natuurlijk even juichen voor het ei van Babbel *O* Anders doe je de 'Boom Boom Becker' methode! Ken je het verhaal van Boris Becker en de bezemkast? Nee? Pijp hem, bewaar het zaad in je mond en breng het vervolgens in. Bij Boris is hier een kindje uit geboren, dus het kan! :') :') De niet zo betrouwbare bron
Proest! _O-
pi_121329099
:D _O-
pi_121359456
Haahah LOL BOOMBOOMBECKER _O-
Nooit van gehoord.

Babbel het lijkt wel pasen met jou en je verstopte EI.
Goed dattie weer gevonden is.

Ik had me trouwens 2 dagen verrekend met mn NOD en ben nu eigenlijk 1 dag over tijd,
maar durf ineens niet meer te testen. Stom he.Daarbij ren ik 's ochtends echt het huis uit, dus ochtend urine is lastig. Wanneer testen jullie op de dag?
pi_121359934
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:16 schreef Limone het volgende:
Hahaha! _O-
pi_121359954
quote:
7s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:23 schreef Purple010 het volgende:
Wanneer testen jullie op de dag?
Zodra ik moet plassen en ik er aan denk. Ik houd het toch altijd zo lang op dat het altijd wel geconcenteerd is. En na je NOD maakt het niet zoveel meer uit wanneer je test ;).
pi_121360049
Op de verpakking staat 7 seconden plassen oid nou dat haal ik niet zo vaak en helemaal niet als het geconcentreerd moet zijn. Hier vaker een kleine plas. Ga mn best doen met ophouden!
pi_121360073
Maar durf eigenlijk weinig hoop te hebben, wil niets zegenen.
pi_121360129
Purple ren je in het weekend ook de deur uit?
Anders test je dan toch?
Of als je niet kan wachten kan je ook nu testen O-) .

Zandsculptuur heeft concentratie te maken met ophouden van urine, volgens mij meer met hetgeen je gedronken hebt.

Frummeltje heb je al getest of heb je nog geduldig gewacht?
pi_121360138
Ik heb wel steeds getest met ochtendurine.. Maar inderdaad, wat zand zegt, na je NOD maakt het niet meer uit (bij MvM moet je ook de hele dag urine opvangen), het zit er dan gewoon altijd in..

Wel spannend, Purple!! Wat voor test gebruik je? Ik vang het eigenlijk altijd op in een plastic bekertje (kan ik gelijk die beker weggooien).. Ik heb tot nu toe alleen maar testen gebruikt waarbij dat kon (de 2v5 van de kruidvat en een digitale van clearblue)...
pi_121360214
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 17:42 schreef Sethiwe het volgende:
Zandsculptuur heeft concentratie te maken met ophouden van urine, volgens mij meer met hetgeen je gedronken hebt.
Geen idee eigenlijk, ik dacht.... dan kan het 'indikken' ofzo, vind het nu eigenlijk best een beetje dom klinken als ik het zo lees :') . Maargoed, ik drink toch standaard te weinig :@
pi_121360343
Sorry wilde niet heel belerend overkomen :*.
pi_121360376
Zo kwam het ook niet over hoor :D
pi_121360390
Ik heb nu de digitale van clearblue liggen, 3 in een pakje.
Heb 1 x in een bakje geplast, maar vind dat zo'n gedoe en inderdaad ook gelijk weggegooid.

Moet gewoon even wat moed verzamelen.
Weekend is op zich wel een goed idee.

En ik ben ook benieuwd naar Frummel!
  woensdag 9 januari 2013 @ 18:19:53 #242
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121361352
Ik doe altijd met ochtendurine, vang het dan gewoon op ipv dat ik het doorspoel, en dan hang ik er een dipstick in.

Als je al overtijd bent maakt het op zich niet zo veel uit of het ochtendurine is of niet. ;)

[ Bericht 17% gewijzigd door ProjSkippy op 09-01-2013 18:26:32 ]
pi_121361467
Ooooh worden hier weer testen uit t vet getrokken? Ik duim hoor!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_121365061
die van clearblue zijn ^O^
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_121366160
Spannend dames :Y
pi_121366268
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 19:45 schreef Sharpdressedman het volgende:
die van clearblue zijn ^O^
En erg duur ook...

Spannende tijden hier weer!

*terug in lurk stand*
pi_121366418
Ja, ik doe alleen aan clearblue als ik op een andere test al een streepje zou hebben...voor de zekerheid zeg maar :D
  woensdag 9 januari 2013 @ 20:15:24 #248
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_121366474
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En erg duur ook...

*terug in lurk stand*
Jup, zeker! Daarom zweer ik bij de dipsticks. w/
pi_121366836
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ja, ik doe alleen aan clearblue als ik op een andere test al een streepje zou hebben...voor de zekerheid zeg maar :D
*ontlurkt*

Ik heb een digitale van Clearblue gedaan toen ik op een DA test twee streepjes had geplast. Omdat ik het leuk vond dat daar de duur ook op te zien was. En vooral omdat ik die dan wilde bewaren.

Blijkt dat de tekst op het digitale schermpje na een tijdje verdwijnt :')

quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:15 schreef ProjSkippy het volgende:
Jup, zeker! Daarom zweer ik bij de dipsticks. w/
Ja, daar wist ik toen nog niet van. Dus kocht van de DA, of Etos, ofzo. Eigen merk in ieder geval. Behalve De Bewaartest :P Die ik niet heb bewaard dus :+
pi_121367127
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 20:12 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En erg duur ook...

*terug in lurk stand*
¤6 voor twee op eBay ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: