Was dat vorige keer een symptoom bij jou? Sterkte met wachten de komende dagenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:06 schreef Kursor het volgende:
...ik hoop dat m'n zeurende bekken niet komt door waar ik zo op hoop (en toch ook bang voor ben)....nog een aantal dagen wachten...
Die diagnose heb ik vorige week gehad bij de therapeut. Hypermobiel. Mooi dat ik weet waarom ik last heb van mijn bekken. Erg jammer dat ze daar de vorige keer niet achter is gekomen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Kursor het volgende:
Ik heb van toen nog wel oefeningen van de fysio. En de laatste maanden ben ik bezig met cesartherapie om m'n spieren sterk te maken zodat die de instabiliteit wat op kunnen vangen. Tja, een hypermobiel lijf is niet echt handig.
Ik werk niet eens onregelmatig en ben niet echt trouw met tempenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:13 schreef Sethiwe het volgende:
Frummeltje hier gaat alles rustig zijn gangetje. Ben trouw aan het tempen (werkt soms lastig bij nachtdienst). Cyclus blijft onregelmatig dus het is afwachten hoe lang het deze keer duurt. Hoe gaat het bij jou?
Kursor nog een aantal dagen geduld dus... Kan me voorstellen dat het een erg dubbel gevoel geeft voor je
ik leg t met liefde nog een 1001ste keer uit hoor, een heel jaar topics doorspitten is ook zo watquote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:06 schreef Dyre het volgende:
Frummeltje, balen zeg....
Kursos, ik hoop voor je dat het iets tijdelijks is wat niks te maken heeft met een eventuele zwangerschap (waar ik ook op hoop voor je!)
Ymme, fijne avond/nacht gehad?Nu maar duimen!
Chanty, misschien heb je dit al duizend keer uitgelegd, maar waarom en wat moet je precies spuiten? Is dat niet om een eisprong 'op te wekken'? En waarom mag je daar pas mee beginnen als je een menstruatie hebt gehad?
Fijn in ieder geval dat je nu aan de slag mag, je bent in ieder geval weer een stapje dichterbij!
Mijn menstruatie is door aan het zetten, ben er erg blij mee dat het toch redelijk snel op gang is gekomen. Nu nog even afwachten hoe regelmatig (of onregelmatig) mijn cyclus gaat worden.
Pffff jeetje zeg, dat is schrikkenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:40 schreef Babbel1 het volgende:
Pff, ik was even buiten beeld... Had donderdag ineens erg buikpijn, dacht eerst dat het iets met ovulatie ofzo te maken had, maar niets bleek minder waar... Had een blindedarmontsteking, dus gisteren is hij dmv een operatie verwijderd.. Nu weer thuis uit het ziekenhuis, maar wat een toestand zo ineens,zeg...
quote:Op zondag 6 januari 2013 08:57 schreef Kursor het volgende:
Babbel, dat was schrikken. Goed dat je snel de huisarts hebt ingeschakeld. Wel een beetje veel op je bordje zo in korte tijd. Sterkte.
M'n klachten komen niet door een potentiële zwangerschap...vanmorgen al ongesteld geworden (dag 24, zo kort was m'n cyclus ook het laatste half jaar voor we vorig jaar begonnen). Ben er erg verdrietig over en daar voel ik me ook weer rot door. Aansteller, er moeten zoveel mensen wachten. Nu pas weer de eerste ronde mislukt, maar m'n hoofd zegt het anders. Een jaar geleden begonnen. Nu een nog kleinere kans dat ik een positieve test heb voor de datum dat ik vorig jaar positief testte of voordat het echt misging. De data blijven maar spoken nu. Ik vind het moeilijk.
Bekkenpijn had ik na m'n zwangerschap ook wel rond m'n menstruatie, maar da's alweer een tijd geleden en was ook niet zo sterk in mijn herinnering. Afgelopen jaar zeker geen last van gehad (of zou de pil daar een rol in gespeeld hebben?).
Veluwe represent, leuk!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef Cholula het volgende:
Een beetje schuchter kom ik me hier melden. Ik ben 27, woon op de Veluwe. Sinds september gestopt met de pil en twee keer ongesteld geworden. Een lange cyclus dus.
Verder ben ik hier op Fok nieuw, maar ik lees (en leef) al eventjes met jullie mee in dit topic.
Dank jullie voor het hartelijke welkom!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Limone het volgende:
Cholula is dat kalula van chocola?, welkom! Dat het maar snel raak mag zijn. Of dat je iig een kortere cyclus hebt. Hoeveel dagen zijn ze nu?
Nja, als je blindedarm ontstoken is, kan hij 'springen' en dan heb je dus al die pus enzo (sorry) in je buikholte en dat is nog veel gevaarlijker dan een operatie op zich tijdens de zwangerschap. Van wat ik ervan begrepen heb, gaan ze je dan toch gewoon opereren, zwanger of niet.. Dus ik ben superblij dat ik de operatie nu heb gehad, ik heb nu zelfs tijd zat om te herstellen voor onze verhuizing..quote:Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef Cholula het volgende:
Babbel wat een vervelend begin van het nieuwe jaar! Ik hoop dat je snel weer opknapt en verder kan gaan.
Ik vraag me af hoe dat eigenlijk zou gaan als je een blindedarmontsteking krijgt tijdens je zwangerschap?
Limone: mijn lange cyclus is niet echt handig, maar er is niks aan te doen inderdaad. Ik was al blij dat ik in ieder geval ongesteld werd.
Na twee heerlijke weken vakantie moest ik vandaag weer aan het werk. En in plaats van een nieuwjaarsborrel mocht ik eerst vijf kilometer hardlopen en kregen we daarna erwtensoep. Zonder zwanger te zijn moest ik al bijna overgeven van die lucht!
Erwtensoep, lekker!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik weet iet wat ik erger zou vinden, het hardlopen of de erwtensoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |