quote:Op zondag 6 januari 2013 08:57 schreef Kursor het volgende:
Babbel, dat was schrikken. Goed dat je snel de huisarts hebt ingeschakeld. Wel een beetje veel op je bordje zo in korte tijd. Sterkte.
M'n klachten komen niet door een potentiële zwangerschap...vanmorgen al ongesteld geworden (dag 24, zo kort was m'n cyclus ook het laatste half jaar voor we vorig jaar begonnen). Ben er erg verdrietig over en daar voel ik me ook weer rot door. Aansteller, er moeten zoveel mensen wachten. Nu pas weer de eerste ronde mislukt, maar m'n hoofd zegt het anders. Een jaar geleden begonnen. Nu een nog kleinere kans dat ik een positieve test heb voor de datum dat ik vorig jaar positief testte of voordat het echt misging. De data blijven maar spoken nu. Ik vind het moeilijk.
Bekkenpijn had ik na m'n zwangerschap ook wel rond m'n menstruatie, maar da's alweer een tijd geleden en was ook niet zo sterk in mijn herinnering. Afgelopen jaar zeker geen last van gehad (of zou de pil daar een rol in gespeeld hebben?).
Veluwe represent, leuk!quote:Op zondag 6 januari 2013 21:47 schreef Cholula het volgende:
Een beetje schuchter kom ik me hier melden. Ik ben 27, woon op de Veluwe. Sinds september gestopt met de pil en twee keer ongesteld geworden. Een lange cyclus dus.
Verder ben ik hier op Fok nieuw, maar ik lees (en leef) al eventjes met jullie mee in dit topic.
Dank jullie voor het hartelijke welkom!quote:Op zondag 6 januari 2013 22:26 schreef Limone het volgende:
Cholula is dat kalula van chocola?, welkom! Dat het maar snel raak mag zijn. Of dat je iig een kortere cyclus hebt. Hoeveel dagen zijn ze nu?
Nja, als je blindedarm ontstoken is, kan hij 'springen' en dan heb je dus al die pus enzo (sorry) in je buikholte en dat is nog veel gevaarlijker dan een operatie op zich tijdens de zwangerschap. Van wat ik ervan begrepen heb, gaan ze je dan toch gewoon opereren, zwanger of niet.. Dus ik ben superblij dat ik de operatie nu heb gehad, ik heb nu zelfs tijd zat om te herstellen voor onze verhuizing..quote:Op maandag 7 januari 2013 11:08 schreef Cholula het volgende:
Babbel wat een vervelend begin van het nieuwe jaar! Ik hoop dat je snel weer opknapt en verder kan gaan.
Ik vraag me af hoe dat eigenlijk zou gaan als je een blindedarmontsteking krijgt tijdens je zwangerschap?
Limone: mijn lange cyclus is niet echt handig, maar er is niks aan te doen inderdaad. Ik was al blij dat ik in ieder geval ongesteld werd.
Na twee heerlijke weken vakantie moest ik vandaag weer aan het werk. En in plaats van een nieuwjaarsborrel mocht ik eerst vijf kilometer hardlopen en kregen we daarna erwtensoep. Zonder zwanger te zijn moest ik al bijna overgeven van die lucht!
Erwtensoep, lekker!quote:Op maandag 7 januari 2013 19:39 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik weet iet wat ik erger zou vinden, het hardlopen of de erwtensoep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |