quote:
Op zaterdag 5 januari 2013 13:06 schreef Dyre het volgende:Frummeltje, balen zeg....
Kursos, ik hoop voor je dat het iets tijdelijks is wat niks te maken heeft met een eventuele zwangerschap (waar ik ook op hoop voor je!

)
Ymme, fijne avond/nacht gehad?

Nu maar duimen!
Chanty, misschien heb je dit al duizend keer uitgelegd, maar waarom en wat moet je precies spuiten? Is dat niet om een eisprong 'op te wekken'? En waarom mag je daar pas mee beginnen als je een menstruatie hebt gehad?
Fijn in ieder geval dat je nu aan de slag mag, je bent in ieder geval weer een stapje dichterbij!
Mijn menstruatie is door aan het zetten, ben er erg blij mee dat het toch redelijk snel op gang is gekomen. Nu nog even afwachten hoe regelmatig (of onregelmatig) mijn cyclus gaat worden.
ik leg t met liefde nog een 1001ste keer uit hoor, een heel jaar topics doorspitten is ook zo wat

Ik heb zelf geen eisprong en dus geen menstruatie. Ze noemen me PCOS-like (Info over PCOS:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Polycysteus-ovariumsyndroom), feitelijk heb ik geen PCOS omdat ik verder niet aan de kenmerken voldoe, maar mijn lichaam gedraagt zich dus wel alsof ik het heb, vandaar de 'like'.
Maar niet minder vervelend en de behandeling is hetzelfde. Heb eerst pillen Chlomid geslikt maar die sloegen niet aan en nu moet ik dus hormonen spuiten. Die slaan wel aan, maar hier reageer ik juist weer te heftig. Dus er groeien teveel eitjes, het mogen er niet meer dan twee zijn. Het is nu zoeken naar de juiste dosis.
Een bloeding wordt bij mij door middel van pillen opgewekt, een nep menstruatie zodat het baarmoederslijmvlies en teveel ontwikkelde eitjes ed worden opgeruimd. Alleen is het de vorige keer niet netjes opgeruimd en had ik nog teveel eitjes, dus weer aan de pillen maar deze keer kwam er geen bloeding. Gisteren dus wel maar die is nu ook alweer weg maar gelukkig mocht ik gewoon starten morgen.
Hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus, lijkt me fijn als t allemaal gewoon werkt. Ik word er wel eens moe van