Welke van de 26?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:04 schreef MaJo het volgende:
Als jullie Godzilla hebben gezien dan ken je Kashmir ook
Is nog gebruikt door zowel Cypress Hill als Rage Against The Machine. Misschien zegt dat iets?quote:
Zijn er meerderequote:
Ik herken alleen het stuk dat gebruikt is voor de sample.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef MaJo het volgende:
Kashmir is toch echt super bekendRaar dat het geen belletje doet rinkelen. Denk dat de meesten het wel kennen als ze het horen
Het is inderdaad een onvervalst Oh ja!-nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef MaJo het volgende:
Kashmir is toch echt super bekendRaar dat het geen belletje doet rinkelen. Denk dat de meesten het wel kennen als ze het horen
ohja, P. Diddy had 'm ook nog gebruiktquote:
De rest stelt eigenlijk ook niet zoveel voorquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herken alleen het stuk dat gebruikt is voor de sample.
Wees blij dát het er eens instaat!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kashmir staat wel echt te laag trouwens..
In your endo?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje jammer dat hij Innuendo verkrachtte bij de Freddie Mercury tribute
Die er niet in staan bedoelde ikquote:
Ik zou verwachten dat deze toch hoger zou staan dan vele andere LZ-platen. Of komen ze echt nog máár 2 keer?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef Jareth het volgende:
[..]
Wees blij dát het er eens instaat!
Had Freddie wel lekker gevonden.quote:
Grote families in Urk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:09 schreef Jovatov het volgende:
Meeste mensen komen uit Flevoland die op dit nummer hebben gestemd volgens de website
Eerste nummer wat ik tof vond van hunquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:11 schreef Jovatov het volgende:
Zepp komt nog drie keer trouwens, Immigrant, Whole Lotta Love en natuurlijk Stairway nog.
Ik stemde op Battle for Evermore, dat vind ik zo'n prachtig nummer
Die is ook prachtig ja, zoals zoveel van henquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:11 schreef Jovatov het volgende:
Zepp komt nog drie keer trouwens, Immigrant, Whole Lotta Love en natuurlijk Stairway nog.
Ik stemde op Battle for Evermore, dat vind ik zo'n prachtig nummer
Vrije keuzes komen er ook nauwelijks in helaasquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Cee het volgende:
Overigens heb ik net even gecheckt en geen enkel nummer van m'n vrije keuzes heeft de top 2000 gehaald.Maar al mijn liedjes uit de keuzelijst wel.
Yup, hier ook. Had ik wel verwacht, toch jammer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Cee het volgende:
Overigens heb ik net even gecheckt en geen enkel nummer van m'n vrije keuzes heeft de top 2000 gehaald.Maar al mijn liedjes uit de keuzelijst wel.
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:13 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Vrije keuzes komen er ook nauwelijks in helaas
Zit vol suiker, wordt elk kind hyper vanquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:14 schreef Pino112 het volgende:
Bert is lekker enthousiast de hele tijd.
Oh, is-ie eigenlijk altijd, ook in de reguliere programma's. Heeft hij denk ik ook van Frits geleerd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:14 schreef Pino112 het volgende:
Bert is lekker enthousiast de hele tijd.
Rebellion (Lies)quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het schandalig dat Arcade Fire er nog steeds niet in staatBeste band van het laatste decennium!
Schei uit!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het schandalig dat Arcade Fire er nog steeds niet in staatBeste band van het laatste decennium!
Volgend jaar allemaal Empty Room in de vrije keuze!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
Jaquote:
Huhquote:
En dat isquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgend jaar allemaal Empty Room in de vrije keuze!
Arcade Fire beste band van laatste decenniumquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
[..]
Huh
[..]
En dat is
Ik wil of Rebellion (Lies) of Neigborhood # 1 (Tunnels) erin!
Nummertje 5 van The Suburbs.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
[..]
Huh
[..]
En dat is
eensch!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef MaJo het volgende:
Wie zouden het dan moeten zijn? Arcade Fire vind ik de enige redelijk constante factor de laatste jaren..quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Arcade Fire beste band van laatste decennium![]()
Genoeg. Vind Arcade Fire geen fijne muziekquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zouden het dan moeten zijn? Arcade Fire vind ik de enige redelijk constante factor de laatste jaren..
Deze en Ode To My Family zijn fijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef Berkery het volgende:
Dit vind ik een stuk beter te pruimen dan Zombie
Eerste 2 albums veel gedraaid, derde vond ik niets aan (en werd een bescheiden hitjequote:Op vrijdag 28 december 2012 13:18 schreef laxus13 het volgende:
Paar goede nummers gemaakr Majo, verder ben ik niet echt groot fan
dat is het ook. zombie is overrated...quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef Berkery het volgende:
Dit vind ik een stuk beter te pruimen dan Zombie
quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef Berkery het volgende:
Dit vind ik een stuk minder dan Zombie
Kanquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Genoeg. Vind Arcade Fire geen fijne muziek
Blof tochquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan
Maar ik zou sowieso geen beste band van de laatste jaren kunnen aanwijzen om eerlijk te zijn
Nee dat is erg moeilijk vanaf 2000 iddquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan
Maar ik zou sowieso geen beste band van de laatste jaren kunnen aanwijzen om eerlijk te zijn
Tis dat je het zegt!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef MaJo het volgende:
Ik vind arcade Fire echt fantastischVandaar ook mijn avatar hè
Je UIquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef MaJo het volgende:
Niet zichtbaar op de iPadquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef MaJo het volgende:
UI hé, je zit op FOK!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef MaJo het volgende:
Die mogen we ook wel in ja, een nummer als Papillion is toch een grote hit geweestquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat Editors, die toch enkele bescheiden radiohitjes hebben gehad (ook buiten 3fm) ook nog altijd niet in de lijst staan. Ik ben geen groot fan meer, maar ik vind het een stuk beter dan de Keanes en Adeles van deze wereld.
Puur een kwestie van dat gewoon niet genoeg mensen het kennen. Smokers outside the hospital doors mag wat mij betreft regelrecht de lijst in.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat Editors, die toch enkele bescheiden radiohitjes hebben gehad (ook buiten 3fm) ook nog altijd niet in de lijst staan. Ik ben geen groot fan meer, maar ik vind het een stuk beter dan de Keanes en Adeles van deze wereld.
Juist, maar op welke zender niet. Doet eens een gok.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat me trouwens opvalt is dat Editors, die toch enkele bescheiden radiohitjes hebben gehad (ook buiten 3fm)
The Racing Rats is toch ook gewoon een radiohit geweest en heb ik indertijd zelfs wel eens op TMF gezien.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:23 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Die mogen we ook wel in ja, een nummer als Papillion is toch een grote hit geweest
Human staat bij de hoogste 500 volgens mijquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Racing Rats is toch ook gewoon een radiohit geweest en heb ik indertijd zelfs wel eens op TMF gezien.
Zelfde geldt eigenlijk een beetje voor The Killers. Al zal Human () er natuurlijk wel weer in staan
quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Racing Rats is toch ook gewoon een radiohit geweest en heb ik indertijd zelfs wel eens op TMF gezien.
Zelfde geldt eigenlijk een beetje voor The Killers. Al zal Human () er natuurlijk wel weer in staan
Of When You Were Youngquote:
Geen hele bijzondere band hoor, maar misstaan niet in de 2e helft van deze lijst met hun beste platen.quote:
Of Somebody Told Mequote:
fixedquote:
Tja, Muse, Pearl Jam, kunnen tegenwoordig ook gewoon hoge ogen gooien. Het is steeds minder een echte Radio 2 lijst hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Juist, maar op welke zender niet. Doet eens een gok.
en dat zijn?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen hele bijzondere band hoor, maar misstaan niet in de 2e helft van deze lijst met hun beste platen.
quote:
Mr. Brightside en When You Were Youngquote:
Somebody Told me en Mr Brightside sowiesoquote:
En geen Travis. Om over Blur maar niet te spreken. Ik ga Slayer-achtige acties op stapel zetten in 2013.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of Somebody Told Me
Franz Ferdinand en Arctic Monkeys staan er zeker ook niet in?
I Predict a Riotquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:26 schreef MaJo het volgende:
The KillersHuman
Zo niet representatief voor wat ze gemaakt hebben, vooral de eerste twee albums waren fantastisch
Net als Kaiser Chiefs met Ruby, ook zo'n schijtnummer terwijl ze veel leukere nummers hebben!
Chicken Teriyaki met honey-mustard saus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, weer terug van de lunch. Heerlijk broodje gehad van Subway... erg lekker.
En gewoon een echt goed nummerquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
I Predict a Riotecht een festivalknaller
Lekker! Ik heb 2 frikandelbroodjes op van de C1000quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, weer terug van de lunch. Heerlijk broodje gehad van Subway... erg lekker.
All these things that I've done.quote:
Die niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Chicken Teriyaki met honey-mustard saus.
I got soul but I'm not a soldier.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
All these things that I've done.
Zo fout, maar zo lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb 2 frikandelbroodjes op van de C1000
dat zijn wel de nummers die het best te pruimen zijn ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Somebody Told me en Mr Brightside sowieso
quote:
Waardoor een titel van een andere hit van deze band misschien wat dubieus kan klinken.quote:
Herinner me er niet aan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja wat, die heeft het hier gewoon van gejat ja.
Torch of nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:34 schreef Jareth het volgende:
[..]
Waardoor een titel van een andere hit van deze band misschien wat dubieus kan klinken.
Erg emotionele mannen vooral, want ze hadden allemaal een zakdoek in hun kontzak.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
Deze muziek trok wel veel mannen naar de disco
Tears run rings?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:34 schreef Jareth het volgende:
[..]
Waardoor een titel van een andere hit van deze band misschien wat dubieus kan klinken.
Het leverde geen langdurige relaties op. Het was echt van Say Hello And Wave Goodbye, zeg maar...quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Erg emotionele mannen vooral, want ze hadden allemaal een zakdoek in hun kontzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Rustig maar..quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere, is zo'n jingle nou zo belangrijk?
& Paul, Ringo & George & Michael.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Agnetha, Annifrid, Benny, Peter, Bjorn & John
Ik begin ABBA elk jaar steeds meer een beetje te waarderen.. Ik ben een man..quote:
En Rinus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Agnetha, Annifrid, Benny, Peter, Bjorn & John
& Jackson & Brownequote:
Laat die vooroordelen varen en je hebt er nòg meer lol van!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik begin ABBA elk jaar steeds meer een beetje te waarderen.. Ik ben een man..
Boy George Michael Jackson luidt de volledige naamquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lekkere plaat van George Michael Jackson.
Hoort eigenlijk gewoon steenvast bij de beste 1000 te staan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:40 schreef Mandéra het volgende:
Dit nummer hoort heul niet op 1025 thuis!
Boy George Michael Jackson Browne danquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:40 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Boy George Michael Jackson luidt de volledige naam
Die Moedersquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:42 schreef Gehenna het volgende:
aj.. deze sla ik over, moeders gaat ineens stofzuigen
Hunky Dorkyquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk nummer maar bepaald niet de beste van Bowie.
Rommel vind ik 't.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:44 schreef laxus13 het volgende:
En om toch eerlijk te zijn vind ik dit een van z'n minste nummers
jups, zijn meest rare nummers met Eno vind ik vooral briljant. Dit doet me eigenlijk vrij weinigquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:44 schreef laxus13 het volgende:
En om toch eerlijk te zijn vind ik dit een van z'n minste nummers
Wat een tegenspraakquote:
Ziggy en Diamond Dogsquote:
Wie?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met Bowie
ik ook niet, maar ik vind zijn platen wel goed.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:45 schreef FritsFlits het volgende:
Ik heb echt helemaal niets met Bowie
Die van The Monkees?quote:
Dat is Davy. Zoek de originele naam van Bowie eens op zou ik zeggenquote:
Och Davy of David boeiendquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dat is Davy. Zoek de originele naam van Bowie eens op zou ik zeggen
LARP is in dit jaarquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die stem is gewoon LARP, punt.
quote:
School over elektrostaten. Dan hoor je pas echt hoe goed dat klinktquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die stem is gewoon LARP, punt.
School is ook zo'n topperquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Beste is natuurlijk Fool's Overture
Ze zien eruit alsof ze er wel even over doen om thuis te komen, dus ja.quote:
Zeker.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:54 schreef laxus13 het volgende:
Al heb ik liever een Woman after midnight
Nouquote:
Idd!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:54 schreef laxus13 het volgende:
Al heb ik liever een Woman after midnight
Blij dat ik glijquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, straks the big O en Frank, ik glij van mijn stoel, die stemmen
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:00 schreef cafca het volgende:
Net ff bij een oom van 85 in het verzorgingstehuis langs geweest. Hij zat te klagen dat hij daar tussen allemaal ouwe mensen zit
Net ff bij een oom van 85 in het verzorgingstehuis langs geweest. Hij zat te klagen dat hij daar tussen allemaal ouwe mensen zit
Oh geweldig, dat zei mijn overgrootvader ook toen hij op z'n 98ste naar een verzorgingstehuis gingquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:00 schreef cafca het volgende:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn opa zat in het verzorgingstehuis altijd naast een oud vrouwtje waar hij een hekel aan had. Toen ze was overleden vertelde hij dat hij was wezen kijken bij het opbaren om te zien of ze wel echt dood was
M'n moeder: PA, doe normaal!
Ik en m'n Pa:![]()
quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mijn opa zat in het verzorgingstehuis altijd naast een oud vrouwtje waar hij een hekel aan had. Toen ze was overleden vertelde hij dat hij was wezen kijken bij het opbaren om te zien of ze wel echt dood was
Haha die opaquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Roy wel, maar niet dit nummer.quote:
Das jammer want ik vind dat nou net z'n bestequote:Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Roy wel, maar niet dit nummer.
Sam Cooke, nee.
oehquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:59 schreef laxus13 het volgende:
Weg met de reclame gewoon lekker dit opzetten
Die gitaarquote:
Gejat van René Froger.quote:Op vrijdag 28 december 2012 14:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Das jammer want ik vind dat nou net z'n beste
Rita Hovink en de Voederbietelsquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:04 schreef Jareth het volgende:
[..]
Uiterst dansbaar feestnummer, ja...
Die Freggel moet z'n kop houdenquote:
Kijk, duidelijke taal, daar hou ik vanquote:Op vrijdag 28 december 2012 14:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die Freggel moet z'n kop houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |