Welke van de 26?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:04 schreef MaJo het volgende:
Als jullie Godzilla hebben gezien dan ken je Kashmir ook
Is nog gebruikt door zowel Cypress Hill als Rage Against The Machine. Misschien zegt dat iets?quote:
Zijn er meerderequote:
Ik herken alleen het stuk dat gebruikt is voor de sample.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef MaJo het volgende:
Kashmir is toch echt super bekendRaar dat het geen belletje doet rinkelen. Denk dat de meesten het wel kennen als ze het horen
Het is inderdaad een onvervalst Oh ja!-nummer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef MaJo het volgende:
Kashmir is toch echt super bekendRaar dat het geen belletje doet rinkelen. Denk dat de meesten het wel kennen als ze het horen
ohja, P. Diddy had 'm ook nog gebruiktquote:
De rest stelt eigenlijk ook niet zoveel voorquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik herken alleen het stuk dat gebruikt is voor de sample.
Wees blij dát het er eens instaat!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kashmir staat wel echt te laag trouwens..
In your endo?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef SonicVolcano het volgende:
Beetje jammer dat hij Innuendo verkrachtte bij de Freddie Mercury tribute
Die er niet in staan bedoelde ikquote:
Ik zou verwachten dat deze toch hoger zou staan dan vele andere LZ-platen. Of komen ze echt nog máár 2 keer?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:07 schreef Jareth het volgende:
[..]
Wees blij dát het er eens instaat!
Had Freddie wel lekker gevonden.quote:
Grote families in Urk.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:09 schreef Jovatov het volgende:
Meeste mensen komen uit Flevoland die op dit nummer hebben gestemd volgens de website
Eerste nummer wat ik tof vond van hunquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:11 schreef Jovatov het volgende:
Zepp komt nog drie keer trouwens, Immigrant, Whole Lotta Love en natuurlijk Stairway nog.
Ik stemde op Battle for Evermore, dat vind ik zo'n prachtig nummer
Die is ook prachtig ja, zoals zoveel van henquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:11 schreef Jovatov het volgende:
Zepp komt nog drie keer trouwens, Immigrant, Whole Lotta Love en natuurlijk Stairway nog.
Ik stemde op Battle for Evermore, dat vind ik zo'n prachtig nummer
Vrije keuzes komen er ook nauwelijks in helaasquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Cee het volgende:
Overigens heb ik net even gecheckt en geen enkel nummer van m'n vrije keuzes heeft de top 2000 gehaald.Maar al mijn liedjes uit de keuzelijst wel.
Yup, hier ook. Had ik wel verwacht, toch jammer.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:12 schreef Cee het volgende:
Overigens heb ik net even gecheckt en geen enkel nummer van m'n vrije keuzes heeft de top 2000 gehaald.Maar al mijn liedjes uit de keuzelijst wel.
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:13 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Vrije keuzes komen er ook nauwelijks in helaas
Zit vol suiker, wordt elk kind hyper vanquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:14 schreef Pino112 het volgende:
Bert is lekker enthousiast de hele tijd.
Oh, is-ie eigenlijk altijd, ook in de reguliere programma's. Heeft hij denk ik ook van Frits geleerd.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:14 schreef Pino112 het volgende:
Bert is lekker enthousiast de hele tijd.
Rebellion (Lies)quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het schandalig dat Arcade Fire er nog steeds niet in staatBeste band van het laatste decennium!
Schei uit!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het schandalig dat Arcade Fire er nog steeds niet in staatBeste band van het laatste decennium!
Volgend jaar allemaal Empty Room in de vrije keuze!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef MaJo het volgende:
Jaquote:
Huhquote:
En dat isquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgend jaar allemaal Empty Room in de vrije keuze!
Arcade Fire beste band van laatste decenniumquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
[..]
Huh
[..]
En dat is
Ik wil of Rebellion (Lies) of Neigborhood # 1 (Tunnels) erin!
Nummertje 5 van The Suburbs.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja
[..]
Huh
[..]
En dat is
eensch!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:17 schreef MaJo het volgende:
Wie zouden het dan moeten zijn? Arcade Fire vind ik de enige redelijk constante factor de laatste jaren..quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Arcade Fire beste band van laatste decennium![]()
Genoeg. Vind Arcade Fire geen fijne muziekquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie zouden het dan moeten zijn? Arcade Fire vind ik de enige redelijk constante factor de laatste jaren..
Deze en Ode To My Family zijn fijnquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef Berkery het volgende:
Dit vind ik een stuk beter te pruimen dan Zombie
Eerste 2 albums veel gedraaid, derde vond ik niets aan (en werd een bescheiden hitjequote:Op vrijdag 28 december 2012 13:18 schreef laxus13 het volgende:
Paar goede nummers gemaakr Majo, verder ben ik niet echt groot fan
dat is het ook. zombie is overrated...quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef Berkery het volgende:
Dit vind ik een stuk beter te pruimen dan Zombie
quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef Berkery het volgende:
Dit vind ik een stuk minder dan Zombie
Kanquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Genoeg. Vind Arcade Fire geen fijne muziek
Blof tochquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan
Maar ik zou sowieso geen beste band van de laatste jaren kunnen aanwijzen om eerlijk te zijn
Nee dat is erg moeilijk vanaf 2000 iddquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan
Maar ik zou sowieso geen beste band van de laatste jaren kunnen aanwijzen om eerlijk te zijn
Tis dat je het zegt!quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef MaJo het volgende:
Ik vind arcade Fire echt fantastischVandaar ook mijn avatar hè
Je UIquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef MaJo het volgende:
Niet zichtbaar op de iPadquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:21 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |