quote:
Waardoor een titel van een andere hit van deze band misschien wat dubieus kan klinken.quote:
Herinner me er niet aan.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja wat, die heeft het hier gewoon van gejat ja.
Torch of nietquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:34 schreef Jareth het volgende:
[..]
Waardoor een titel van een andere hit van deze band misschien wat dubieus kan klinken.
Erg emotionele mannen vooral, want ze hadden allemaal een zakdoek in hun kontzak.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:34 schreef FritsFlits het volgende:
Deze muziek trok wel veel mannen naar de disco
Tears run rings?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:34 schreef Jareth het volgende:
[..]
Waardoor een titel van een andere hit van deze band misschien wat dubieus kan klinken.
Het leverde geen langdurige relaties op. Het was echt van Say Hello And Wave Goodbye, zeg maar...quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Erg emotionele mannen vooral, want ze hadden allemaal een zakdoek in hun kontzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
Rustig maar..quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Godskolere, is zo'n jingle nou zo belangrijk?
& Paul, Ringo & George & Michael.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Agnetha, Annifrid, Benny, Peter, Bjorn & John
Ik begin ABBA elk jaar steeds meer een beetje te waarderen.. Ik ben een man..quote:
En Rinus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Agnetha, Annifrid, Benny, Peter, Bjorn & John
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |