Tja, Muse, Pearl Jam, kunnen tegenwoordig ook gewoon hoge ogen gooien. Het is steeds minder een echte Radio 2 lijst hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Juist, maar op welke zender niet. Doet eens een gok.
en dat zijn?quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geen hele bijzondere band hoor, maar misstaan niet in de 2e helft van deze lijst met hun beste platen.
quote:
Mr. Brightside en When You Were Youngquote:
Somebody Told me en Mr Brightside sowiesoquote:
En geen Travis. Om over Blur maar niet te spreken. Ik ga Slayer-achtige acties op stapel zetten in 2013.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Of Somebody Told Me
Franz Ferdinand en Arctic Monkeys staan er zeker ook niet in?
I Predict a Riotquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:26 schreef MaJo het volgende:
The KillersHuman
Zo niet representatief voor wat ze gemaakt hebben, vooral de eerste twee albums waren fantastisch
Net als Kaiser Chiefs met Ruby, ook zo'n schijtnummer terwijl ze veel leukere nummers hebben!
Chicken Teriyaki met honey-mustard saus.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, weer terug van de lunch. Heerlijk broodje gehad van Subway... erg lekker.
En gewoon een echt goed nummerquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:29 schreef Gehenna het volgende:
[..]
I Predict a Riotecht een festivalknaller
Lekker! Ik heb 2 frikandelbroodjes op van de C1000quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, weer terug van de lunch. Heerlijk broodje gehad van Subway... erg lekker.
All these things that I've done.quote:
Die niet.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Chicken Teriyaki met honey-mustard saus.
I got soul but I'm not a soldier.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
All these things that I've done.
Zo fout, maar zo lekkerquote:Op vrijdag 28 december 2012 13:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb 2 frikandelbroodjes op van de C1000
dat zijn wel de nummers die het best te pruimen zijn ja.quote:Op vrijdag 28 december 2012 13:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Somebody Told me en Mr Brightside sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |