SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil jij je eigen MAL er ook bij? Verander de wiki of post het even in het topic, er is vast wel iemand die het voor je kan doen
Voorgaande delen
Topicreeks: Het grote anime/manga topic
------------------------------------------------------------
Over hotlinken en ander gespui:
Veel mensen plaatsen lukraak afbeeldingen en illustraties in dit topic om hun powerlevel te tonen. Aangezien dit de laatste tijd nogal wat problemen oplevert hier een kleine guide, waarvan de basis is ontsprongen aan het intellect van outcast_within.
1. Plak niet zomaar lukraak de directe URL van de afbeelding. Dit heet hotlinking en kost bandbreedte aan de kant van de host. Sommige sites als Random Curiosity worden veel gehotlinked en hebben besloten om dit tegen te gaan. Het gevolg voor jouw afbeelding is dat wij slechts een placeholder te zien krijgen met de boodschap dat hotlinken niet toegestaan is.
2. Om ons wel jouw gevatheid te tonen is het beter om de afbeelding te rehosten. Dat wil zoveel zeggen als upload jouw afbeelding naar een andere site of database en link vanaf die locatie. Kost de originele host van de afbeelding minder bandbreedte en garandeert dat wij jouw afbeelding kunnen zien. Er bestaan een aantal van dergelijke sites, zoals Imgur of Photobucket. Als je een eigen site hebt kan je natuurlijk ook vanaf die locatie rehosten.
IRC Slowchat
#fokanime op irc.tweakers.net
Download Mirc of xchat
Degene die het laatst post in dit topic moet een nieuw topic aanmaken, en deze (als dat kan) bijhouden zolang deze open is.
De OP is hier te vinden.
Klik boven op de tab 'Bewerken' en kopiëer deze versie in verband met incorrecte weergave!''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Zo mag ik het horen (of in dit geval, lezen).quote:
Is toch te weinig material voorquote:Op vrijdag 28 december 2012 02:10 schreef Kyubey het volgende:
Wat zei je nu vorig topic? Geen BTOOOM S2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 11:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal super.
Kquote:Op vrijdag 28 december 2012 16:24 schreef .Cake. het volgende:
Heyheyhey!
Kerst is weer over, morgen kan ik weer animu kijken. Heb al een week niets gezien en loop dus een beetje achter. Moet praktisch alle finales nog zien![]()
12 Days of Anime(es) is afgelopen, hopelijk hebben jullie een beetje vermaakt, ik vond het in ieder geval erg leuk om te doen!
Hopelijk morgen tijd om K af te ronden.
FGRLKLUUMMBRULLALASEFKSOJ!!quote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 16:36 schreef .Cake. het volgende:
[..]
FGRLKLUUMMBRULLALASEFKSOJ!!
NIETS TEGEN K HE?!!
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 december 2012 19:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]Dat doe ik pas als ik de op een na laatste 49 hoofdstukken gelezen heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
Teleurstellend? Hoezo?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:29 schreef Qunix het volgende:
Ik hikte tegen Psycho Pass en beweerde zelfs dat het de meest teleurstellende anime van 2012 was, maar sinds de laatste paar episodes is het toch wel interessant. Jammer dat het zolang geduurd heeft.
Beste van het seizoenquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:29 schreef Qunix het volgende:
Ik hikte tegen Psycho Pass en beweerde zelfs dat het de meest teleurstellende anime van 2012 was, maar sinds de laatste paar episodes is het toch wel interessant. Jammer dat het zolang geduurd heeft.
Concept is aardig, animaties en design is ook nice, maar het pakte mij niet. 3 episodes over een avatar op het "internet" wat iets fout deed... Laatste paar episodes pakte mij wel. 9, 10 en 11.quote:
Inferno Copquote:Op vrijdag 28 december 2012 22:36 schreef Qunix het volgende:
Nog 2 animes die mij niet pakken zijn Cøde:breaker en Zetsuen no Tempest. Ook hier weer bij beide; verhaal, animaties, etc is prima, maar toch mist er iets.
Grappig is wel dat ik vanaf het begin Shinsekai Yori tof vind en vele andere niet.
Beide zijn te generiek.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:36 schreef Qunix het volgende:
Nog 2 animes die mij niet pakken zijn Cøde:breaker en Zetsuen no Tempest. Ook hier weer bij beide; verhaal, animaties, etc is prima, maar toch mist er iets.
Grappig is wel dat ik vanaf het begin Shinsekai Yori tof vind en vele andere niet.
Wat keek ik zojuist? Ach, ik volg hem wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
moet je alleen subs aan zetten
Jammer dat ze in episode 5 en 13 zo ontzettend geblunderd hebben met de animatiequote:Op vrijdag 28 december 2012 22:39 schreef wdn het volgende:
[..]
Beide zijn te generiek.
Shinsekai Yori vind ik anders ook uitzonderlijk goed
Help me even wat is er mis met de animatie van dertien?quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Jammer dat ze in episode 5 en 13 zo ontzettend geblunderd hebben met de animatie
Maar Hinata heeft Sasuke dan nu toch juist gecockblocked?quote:
De emoties op hun gezichten. Was ik de enige die het opviel of keek ik niet goed?quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:19 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Help me even wat is er mis met de animatie van dertien?
[..]
Maar Hinata heeft Sasuke dan nu toch juist gecockblocked?
quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De emoties op hun gezichten. Was ik de enige die het opviel of keek ik niet goed?
Op het MAL-forum las ik er ook niets over, terwijl bij episode 5 iedereen verontwaardigd was.
Bedoel je dat jij Shinsekay Yori vanaf het begin tof vond en andere animukijkers niet? Want dat is A) erg hipster van je en B) incorrect aangezien velen hier dat ook vonden.quote:Op vrijdag 28 december 2012 22:36 schreef Qunix het volgende:
A. Ok... Ik wist dat ik niet de enige was.quote:Op zaterdag 29 december 2012 01:25 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij Shinsekay Yori vanaf het begin tof vond en andere animukijkers niet? Want dat is A) erg hipster van je en B) incorrect aangezien velen hier dat ook vonden.
Of bedoel je dat jij Shinsekai Yori vanaf het begin tof vond en andere series niet?
Code;Breaker heb ik na één aflevering afgezet. Zetsuen no Tempest is qua verhaal niet slecht voor een BONES serie. Ik bedoel, het is nog niet grondig verneukt of onnavolgbaar. Plus de animatie is ge-wel-dug!
Wat leuke otakufilmpjes gepostquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:32 schreef Kyubey het volgende:
Een topic voor jullie
KLB / Wannabe Jappen
Gr gr
Beware of the cola flesquote:Op zaterdag 29 december 2012 01:32 schreef Kyubey het volgende:
Een topic voor jullie
KLB / Wannabe Jappen
Gr gr
alles en dan stelselmatig droppenquote:Op zaterdag 29 december 2012 11:12 schreef Arashimashou het volgende:
Zeg, ik ben een luie flikker.
Welke series zou ik dit seizoen moeten volgen?
bergklimende moeblobs uwotm8?quote:Op zaterdag 29 december 2012 11:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
Die serie van Shaft, die serie over bergklimmede moeblobs en die serie over de RPG antagonist die eigenlijk Horo is en waarschijnlijk net zo lang over economie zal praten als zij met Lawrence deed.
Achja waarom ook niet.quote:
RC = CP, jwz!quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Achja waarom ook niet.
en vividret operation expactations high wat
Discripties eens lezen?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
HNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNG dfkjhsfkdshbfjwgd urfwgufrwuirwgoifgufsk
Wanneer?
Een kerstaflevering in juni?quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Discripties eens lezen?
2013年6月19日(水)発売
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Bevestigd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 17:34 schreef Kyubey het volgende:
Juni wordt vanaf nu omgedoopt tot chuuni.
2 verschillende revieuws eentje die het prijst en een andere die het dumpt.quote:
Is al aan het downloadenquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:06 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
2 verschillende revieuws eentje die het prijst en een andere die het dumpt.
is dus 50/50 ik zou zeggen probeer het uit en als je het niks vind kun je altijd stoppen.
Chuunibyou Demo Koi Ga Shitaiquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:11 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb tips nodig!
Voor mijn nieuwjaarsmarathon, wat moet ik kijken?
Ik ga zeker kijken:
K-ON! film
5 cm per second
Overweeg ik om één of twee of drie van te kijken:
Mugen no Ryvius
Katanagatari
BLOOD+
Claymore
Berserk
Elfen Lied
Aanraders? Mag ook iets zijn dat niet in deze lijst staat, nieuwe dingen zijn altijd goed
quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Chuunibyou Demo Koi Ga Shitai
Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan
Wat. De. F?!!quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!
Sowieso de moeite waard
Berserkquote:Op zaterdag 29 december 2012 19:11 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb tips nodig!
Voor mijn nieuwjaarsmarathon, wat moet ik kijken?
Ik ga zeker kijken:
K-ON! film
5 cm per second
Overweeg ik om één of twee of drie van te kijken:
Mugen no Ryvius
Katanagatari
BLOOD+
Claymore
Berserk
Elfen Lied
Aanraders? Mag ook iets zijn dat niet in deze lijst staat, nieuwe dingen zijn altijd goed
Meisje komt uit de toekomst om een jongen te helpen van kinderen af te blijven omdat hij later pedofiel word. Hij doet erg veel fout en word ongeveer 10x per aflevering doodgeslagen maar hij word weer levend omdat appel.quote:
Ditquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meisje komt uit de toekomst om een jongen te helpen van kinderen af te blijven omdat hij later pedofiel word. Hij doet erg veel fout en word ongeveer 10x per aflevering doodgeslagen maar hij word weer levend omdat appel.
Het is de moeite waard
Laat ik maar eens wat minder gaan postenquote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef Piles het volgende:
Op verzoek van Qunix: statistieken van de reeks
EINDELIJKquote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef Piles het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 30 december 2012 00:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Laat ik maar eens wat minder gaan posten
quote:Op zondag 30 december 2012 00:21 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Laat ik maar eens wat minder gaan posten
Zeg, ik maak die stats niet voor niks hè. Posten zullen julliequote:
Zo is dat!quote:Op zondag 30 december 2012 00:26 schreef Piles het volgende:
[..]
[..]
Zeg, ik maak die stats niet voor niks hè. Posten zullen jullie
Niet elke maand de top poster zijnquote:Op zondag 30 december 2012 00:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Zo is dat!
Wees maar gerust hoor. Ik blijf posten.
http://piles.nl/fok/index.php?topic_id=1844699&orderby=posts
Als je een vierde van alle posts in een topic maakt, dan is er toch wel iets fout
quote:Op zondag 30 december 2012 00:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Niet elke maand de top shitposter zijn
Ik zal de grootste worden.quote:Op zondag 30 december 2012 00:45 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
En jij staat altijd in de top 3
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef Piles het volgende:
Idd, meer dan elke vierde post van hem belandt in de animereeksquote:Op zondag 30 december 2012 00:55 schreef mschol het volgende:
[..]
11.000 posts bijna? hoebedoel je die heeft gebaggerd
topicgloppenquote:Op zondag 30 december 2012 01:06 schreef mschol het volgende:
hij heeft gewoon in z'n eentje 36,5 topic volgepost
Je hebt relatief veel meer posts volgens mij. Jouw account bestaat nog niet zo langquote:Op zondag 30 december 2012 01:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kom op zeg, je weet best dat ik eigenlijk gewoon jaloers ben
Daar ben ik mij van bewustquote:Op zondag 30 december 2012 01:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je hebt relatief veel meer posts volgens mij. Jouw account bestaat nog niet zo lang
Ach. Nu je Chuunibyou gaat overwegen komt het weer goed.quote:Op zondag 30 december 2012 01:25 schreef robin007bond het volgende:
Ik voel me schuldig.
Wat voor een levenloze debiel ben ik nou weer![]()
Chuuni zal ons redden van levenloosheid.quote:Op zondag 30 december 2012 01:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ach. Nu je Chuunibyou gaat overwegen komt het weer goed.
quote:Op zondag 30 december 2012 01:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Chuuni zal ons redden van levenloosheid.
Welterusten.
To aru majutsu no index is goedquote:Op zondag 30 december 2012 12:41 schreef Kyubey het volgende:
Is Toaru Majutsu no Index goed? Of is het een soort Fate/Stay Night?
Niets tegen veertienjarigen maar het is geschreven door een veertienjarige.quote:Op zondag 30 december 2012 12:41 schreef Kyubey het volgende:
Is Toaru Majutsu no Index goed? Of is het een soort Fate/Stay Night?
Alleen vanwege de lesbienne!quote:Op zondag 30 december 2012 13:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
To aru kaguka no railgun is nog beter
Oftewel?quote:Op zondag 30 december 2012 13:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niets tegen veertienjarigen maar het is geschreven door een veertienjarige.
Ik post alleen in dit topic, en heeeeeeeeul soms in een andere. Je weet wel, als de planeten op één lijn staan en het seizoen zich ervoor leent.quote:Op zondag 30 december 2012 00:59 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Idd, meer dan elke vierde post van hem belandt in de animereeks
Ik bedoel, je hebt ook mensen van wie elke zeven posts er vijf in de animereeks belanden, maar laten we die lui buiten beschouwing laten.
Dit zou haast een reden zijn voor mij om het te kijken.quote:Op zondag 30 december 2012 13:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
Het zal vaag moeten blijven want ik ben vrijwel alles aan de serie vergeten behalve dat de president van de verenigde state een twaalfjarige lesbische loli werd.
Natsuiro no Sunadokei? Kleine OVA, 2 episodes, niet verkeerd, maar ook niet geweldig.quote:Op zondag 30 december 2012 13:59 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik post alleen in dit topic, en heeeeeeeeul soms in een andere. Je weet wel, als de planeten op één lijn staan en het seizoen zich ervoor leent.
[..]
Dit zou haast een reden zijn voor mij om het te kijken.
Iemand verder nog aanraders voor mijn marathon? Ik heb niet zo'n zin om een latente pedofiel doodgeknuppeld zien worden door een beginnende migraineaanval, en ik moet nog wat series hebben naast Berserk.
Vage shitquote:Op zondag 30 december 2012 15:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geen idee wat dit allemaal met Mirai Nikki te maken heeft maar dat terzijde.
Zo hé een baggeraar wat een goede aanwinst ben jij voor fokquote:
egt hequote:Op zondag 30 december 2012 15:51 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Zo hé een baggeraar wat een goede aanwinst ben jij voor fok
Thanksquote:Op zondag 30 december 2012 00:16 schreef Piles het volgende:
Vooral die robin is goed voor 2/3 van alle posts hierquote:Op zondag 30 december 2012 17:55 schreef Qunix het volgende:
Jeus! robin007bond en Klipnap mogen echt minderen... Het is zelfs eng.
inb4 eudrhtsfliurhtjiluerhgcdlkeiruhmpei847hgfsokdeiu4htsomiue4thmuwaagawuygawukygaukwquote:Op zondag 30 december 2012 17:56 schreef De_Dakgoot het volgende:
Robin are u even trying?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dokuro is ook super. En het is best kort, dus schroom niet.quote:Op zondag 30 december 2012 18:13 schreef Arashimashou het volgende:
Waarom heb ik dit Dokuro chan gebeuren eigenlijk nog niet gezien... het klinkt super.
Hopelijk heb ik het goede aas gebruikt.
[..]
inb4 eudrhtsfliurhtjiluerhgcdlkeiruhmpei847hgfsokdeiu4htsomiue4thmuwaagawuygawukygaukw
Soon.quote:Op zondag 30 december 2012 18:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dokuro is ook super. En het is best kort, dus schroom niet.
0. En nee.quote:Op zondag 30 december 2012 18:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Soon.
Hoeveel oliebollen heb je vandaag op? Ben je al diknap+?
I knowquote:Op zondag 30 december 2012 17:55 schreef Qunix het volgende:
Robin heeft dat een tijdje geleden kennelijk zelf al ingezien van hij post hier opmerkelijk minder.quote:Op zondag 30 december 2012 17:55 schreef Qunix het volgende:
Rob heeft een animedepressiequote:Op zondag 30 december 2012 18:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Robin heeft dat een tijdje geleden kennelijk zelf al ingezien van hij post hier opmerkelijk minder.
Die depressie is verschrikkelijk. Ik probeer 'm soms terug te halen vanuit de polreeks.quote:Op zondag 30 december 2012 18:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Robin heeft dat een tijdje geleden kennelijk zelf al ingezien van hij post hier opmerkelijk minder.
Klinkt als iets dat ik aan iemand anders over ga laten.quote:Op zondag 30 december 2012 18:30 schreef Qunix het volgende:
Degene die het volgende topic mag openen kan het linkje met de stats toevoegen in de OP.
okquote:Op zondag 30 december 2012 18:30 schreef Qunix het volgende:
Degene die het volgende topic mag openen kan het linkje met de stats toevoegen in de OP.
Jaaaaaa!quote:
Mayo Chiki heb ik al gezien, en dat met die franse heb ik niet gekeken toen het airde en ik was niet van plan om er ook aan te beginnen. Die anderen zal ik eens bekijken en in overweging nemenquote:Op zondag 30 december 2012 14:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Natsuiro no Sunadokei? Kleine OVA, 2 episodes, niet verkeerd, maar ook niet geweldig.
Mayo Chiki?
Ikoku Meiro no Croisee? Best relaxed, over een Japans meisje in het oude Frankrijk. Raar om iedereen Japans te zien praten en elkaar toch niet begrijpen
Detroit Metal City?
It's awwwwwwright.quote:Op zondag 30 december 2012 18:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
[ afbeelding ]
fapfapfapfapfap
[..]
Mayo Chiki heb ik al gezien, en dat met die franse heb ik niet gekeken toen het airde en ik was niet van plan om er ook aan te beginnen. Die anderen zal ik eens bekijken en in overweging nemen
Detroit MC moet je zeker zienquote:Op zondag 30 december 2012 18:40 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Jaaaaaa!
[ afbeelding ]
fapfapfapfapfap
[..]
Mayo Chiki heb ik al gezien, en dat met die franse heb ik niet gekeken toen het airde en ik was niet van plan om er ook aan te beginnen. Die anderen zal ik eens bekijken en in overweging nemen
De live-action is ook wel leukquote:Op zondag 30 december 2012 19:32 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eens.
KRAUSER IS RAPING TOKYO TOWER!!!
Maar wat als er niet genoeg geld is? De Blu-Rays verkochten onder verwachting.quote:Op zondag 30 december 2012 21:48 schreef .Cake. het volgende:
Was hier nou laatst iemand die zich afvroeg of BTOOOM! een tweede seizoen zou krijgen? Heeft diegene de laatste aflevering überhaupt wel gezien? Zo dik beleg ik mijn boterham niet eens, zo duidelijk ligt het er op!
Dus ja, er komt zeker een S2.
Oké, anders geformuleerd: als er genoeg vraag naar is, maw genoeg geld, dan zal er zeker een S2 komen, gezien de vele verhaallijnen die nog op dat eiland rondlopen.quote:Op zondag 30 december 2012 21:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Maar wat als er niet genoeg geld is? De Blu-Rays verkochten onder verwachting.
Het is een open eind van hier tot Tokyo, dus ik hoop dat er wel een S2 komt.
Ik interpreteerde het een beetje als: wordt in de manga vervolgd, de manga is beschikbaar in de betere boek- en sigarenwinkel en kan leiden tot misantropie en een algemeen gevoel van minachting jegens de mensheid.quote:Op zondag 30 december 2012 21:48 schreef .Cake. het volgende:
Was hier nou laatst iemand die zich afvroeg of BTOOOM! een tweede seizoen zou krijgen? Heeft diegene de laatste aflevering überhaupt wel gezien? Zo dik beleg ik mijn boterham niet eens, zo duidelijk ligt het er op!
quote:Op zondag 30 december 2012 21:57 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Oké, anders geformuleerd: als er genoeg vraag naar is, maw genoeg geld, dan zal er zeker een S2 komen, gezien de vele verhaallijnen die nog op dat eiland rondlopen.
ach, dat heb ik ook vaak genoeg gehad met series... en dan blijken ze niet verder te gaanquote:Op zondag 30 december 2012 22:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja maar ik wil wel weten hoe het verder gaat
Hahaha, ja eigenlijk wel. Maar ja, entertainment is entertainment.quote:
simpelquote:Op zondag 30 december 2012 22:20 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja maar ik wil wel weten hoe het verder gaat
Zelfs .Cake gebruikt SOAquote:Op zondag 30 december 2012 22:28 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hahaha, ja eigenlijk wel. Maar ja, entertainment is entertainment.
Nu eerst ff SOA 25 afkijken en daarna de winter preview doorlezen op Random C, eens kijken wat ik kan gaan kijken.
Altijd alquote:
quote:Op zondag 30 december 2012 22:54 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Altijd al![]()
Wat een budserie trouwens. Helemaal die tweede arc in Alfheim.
Toch blijven kijken he
Ik geef je 100% gelijk.quote:Op zondag 30 december 2012 23:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wat is Guts toch ook een baas,
[ afbeelding ]
Inferno copquote:Op zondag 30 december 2012 23:54 schreef .Cake. het volgende:
Aaah, ik dacht dat Shinsekai Yori en Zetsuen no Tempest afgelopen zouden zijn maar ze zijn blijkbaar 2 cour![]()
Valt er iig nog iets te bekijken in het nieuwe seizoen, want het seizoen aan de hand van die preview is nogal schraal als ik dit zo bekijk.
Je bent mij 2 minuten en 46 seconden van mijn tijd schuldig. Het was niet eens grappig omdat het zo slecht was.quote:Op zondag 30 december 2012 23:54 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Inferno cop
Subs kun je aan zetten op youtube
Fixed.quote:Op maandag 31 december 2012 00:24 schreef .Cake. het volgende:
Ga ik zeker kijken:
Maoyuu Maou Yuusha
Sasami-san@Ganbaranai
Tamako Market
Tamako Market
Tamako Market
Misschien:
Yama no Susume
Kotoura-San
Pure entertainment:
Senran Kagura
Als het de eerste aflevering niets is dan drop ik m:
AMNESIA
THE UNLIMITED
En natuurlijk Haganai S2 en Chihayafuru S2
Bedankt, ik voelde mij al helemaal schuldig dat ik die bij "Misschien" had gezet.quote:Op maandag 31 december 2012 00:43 schreef Kyubey het volgende:
En mijn laatste anime dit jaar was Ginban Kaleidoscope. Ondanks mijn hekel aan schaatsen heb ik er zeker geen spijt van. Af en toe was het cliché, matig en Engrish, maar het einde maakt veel goed. 7.5/10.
[..]
Fixed.
Het begint met een T en gaat over mochi.quote:Op maandag 31 december 2012 00:50 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Bedankt, ik voelde mij al helemaal schuldig dat ik die bij "Misschien" had gezet.
Hmmm.... wat gaan jullie kijken? Of met andere woorden, is er iets dat ik voor jullie kan volgen op Animees? Ik heb alleen Psycho Pass dat ik volg in de Winter...
quote:Op maandag 31 december 2012 10:14 schreef outcast_within het volgende:
Fijne jaarwisseling. Moge de middelbare scholen vol gewillige rondborstige dames zitten en per school 1 persoonlijkheidsloze onverklaarbaar charismatische sexueel verlegen jongen zitten.
Deze verwijzing snap ik nietquote:Op maandag 31 december 2012 10:14 schreef outcast_within het volgende:
Fijne jaarwisseling. Moge de middelbare scholen vol gewillige rondborstige dames zitten en per school 1 persoonlijkheidsloze onverklaarbaar charismatische sexueel verlegen jongen zitten.
* 100.000 klapper voor arashimashou zijn deur legtquote:Op maandag 31 december 2012 10:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
ALS JIJ ZO'N VUURWERKTOKKIE BENT, DAN FUCK JOU ZWAAR
Als niet, dan.... hoi
Mes paktquote:Op maandag 31 december 2012 10:31 schreef mschol het volgende:
[..]
* 100.000 klapper voor arashimashou zijn deur legt
ik heb maar 5 cobra's en dat is hetquote:Op maandag 31 december 2012 10:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als niet, dan.... hoi
Geef je geld toch gewoon uit aan een paar anime BD's. Heb je veel meer plezier aan.quote:Op maandag 31 december 2012 10:38 schreef mschol het volgende:
ik heb nog helemaal geen vuurwerk...
ga alleen wat sier spul halen
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 31 december 2012 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
om de rode rotzooi van de klapper van de muur te schrapen zeker?
tja, ik vind wat vuurwerk prima, ik ga geen honderden euro's ofzo uitgeven hoor..quote:Op maandag 31 december 2012 10:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Geef je geld toch gewoon uit aan een paar anime BD's. Heb je veel meer plezier aan.
Maar het ziet wel mooi uit.quote:Op maandag 31 december 2012 10:51 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, ik vind wat vuurwerk prima, ik ga geen honderden euro's ofzo uitgeven hoor..
dvd/BD koop ik nauwelijks nog...
dan moet je met van die schijfjes klooien, zo onhandig...
Heb ik weer wat te doenquote:Ni no Kuni (二ノ国?, literally Two Countries, also called The Another World) is a role-playing video game, co-developed by Japanese developer Level-5 and anime company Studio Ghibli, for the Nintendo DS and later PlayStation 3.
Naar ongeveer 50% van de animequote:Op maandag 31 december 2012 10:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Deze verwijzing snap ik niet
Hmm, Asenshi is laat met de laatste van K...quote:Op maandag 31 december 2012 10:20 schreef wdn het volgende:
K had een goed einde.
Sakurasou no Pet na Kanojo laatste eps was erg goed
Rest moet ik nog even inhalen want mijn automatische RSS download heeft de geest gegeven blijkbaar. Geen idee waarom maar ik moet van veel eps de laatste zelf downloaden
Live action weet ik niet, maar de anime is leuk zatquote:Op zondag 30 december 2012 19:34 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De live-action is ook wel leuk
[ afbeelding ]
Bron?quote:Op zondag 30 december 2012 21:48 schreef .Cake. het volgende:
Een tokkie niet, maar vind het enorm fascinerend spul waar ik graag mijn tijd in steek.quote:Op maandag 31 december 2012 10:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als niet, dan.... hoi
25 januari is sneller dan de eerst gezegde maart 2013quote:Op maandag 31 december 2012 11:25 schreef wdn het volgende:
25 januari 2013
[..]
Heb ik weer wat te doen
Geen bron, mannelijke intuïtie.quote:Op maandag 31 december 2012 13:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bron?
Volgens mij net als Highschool Of The Dead....
Ah. Ik weet het niet.... Ik denk dat het geen S2 krijgt. Al hoop ik dat ik het fout heb. We zullen zien...quote:
geen ruimte voor joh.. (nee serieus, echt geen ruimte voor mooi uitstallen)quote:Op maandag 31 december 2012 11:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Maar het ziet wel mooi uit.
Mijn limited editions van PS3 games staan allemaal in een vitrine. Met eventuele beeldjes vooraan.
Ja en pre-orderen. Uitgever heeft gezegd dat pre-orders een limited edition gaan krijgen maar WAT dat is is afhankelijk van het aantal pre-orders.quote:Op maandag 31 december 2012 13:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
25 januari is sneller dan de eerst gezegde maart 2013![]()
![]()
NICE!
quote:Op maandag 31 december 2012 11:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Mijn limited editions van PS3 games staan allemaal in een vitrine. Met eventuele beeldjes vooraan.
Ik wil hem!quote:Op maandag 31 december 2012 14:32 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja en pre-orderen. Uitgever heeft gezegd dat pre-orders een limited edition gaan krijgen maar WAT dat is is afhankelijk van het aantal pre-orders.
Heb je de trailer gezien? http://ninokunigame.com/quote:Op maandag 31 december 2012 13:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
25 januari is sneller dan de eerst gezegde maart 2013![]()
![]()
NICE!
Ik heb wel wat gezien, weet niet of het deze trailer ook is. Ik heb de demo ook gespeeldquote:Op maandag 31 december 2012 14:40 schreef wdn het volgende:
[..]
Heb je de trailer gezien? http://ninokunigame.com/
En 25 jan is later dan de rest van die wereld want die krijgen Ni no Kuni op de 22ste
Eeeew demoquote:Op maandag 31 december 2012 14:44 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gezien, weet niet of het deze trailer ook is. Ik heb de demo ook gespeeld
Die is al lang uitquote:
Nice. Eens kijken of ik daar vertaalde roms van kan vinden!quote:Op maandag 31 december 2012 15:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die is al lang uit
http://en.wikipedia.org/wiki/Ni_no_kuni
Release date(s)
Nintendo DS
JP December 9, 2010
PlayStation 3
JP November 17, 2011
NA January 22, 2013
EU January 25, 2013
De live-action heeft een deel van dezelfde grappen uit de anime, maar live-actions zijn altijd belachelijker qua reacties etcquote:Op maandag 31 december 2012 13:22 schreef Qunix het volgende:
[..]
Live action weet ik niet, maar de anime is leuk zat
Het einde was wel open ja, en een S2 is imo ook welkom, maar er is niet genoeg materiaal en een anime original zie ik niet pats boem gebeuren.quote:Op zondag 30 december 2012 21:48 schreef .Cake. het volgende:
Fyl bro, Ghibli en shit.quote:Op maandag 31 december 2012 14:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
man waarom heb ik een xbox 360 gekocht vroeger![]()
volgende keer weer trouw bij playstation denk ik
quote:Op maandag 31 december 2012 17:47 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nu ga ik weer oliebollen eten en lekker vuurwerk afsteken als een ekte tokkie.
Oh ja.quote:Op maandag 31 december 2012 16:00 schreef Qunix het volgende:
新年あけましておめでとうございます皆 \(^▽^@)ノ
( ^-^)ρ--―--*・:゜.゚.。
(in Japan is het nu 2013, sinds 16:00 uur)
Hahaha, oké die wordt heel raar terug vertaaldquote:Op maandag 31 december 2012 18:10 schreef .Cake. het volgende:
私が使用されていないガレージ、そんなにスペースの上に住んでいます。そのコースの神に理想的な場所は刺す:/に行くすべての夜の花火です
Gr gr de tokkies!
En wat is het?quote:Op maandag 31 december 2012 18:10 schreef .Cake. het volgende:
私が使用されていないガレージ、そんなにスペースの上に住んでいます。そのコースの神に理想的な場所は刺す:/に行くすべての夜の花火です
Gr gr de tokkies!
Pauper. Koop gewoon alle consoles deze generatie zoals ik doe.quote:Op maandag 31 december 2012 14:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
man waarom heb ik een xbox 360 gekocht vroeger![]()
volgende keer weer trouw bij playstation denk ik
Lachenquote:Op maandag 31 december 2012 18:46 schreef Qunix het volgende:
Fujoshi BL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daarvoor, met name vrouwen, in de rij staan
Vertel.quote:Op maandag 31 december 2012 18:10 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Hahaha, oké die wordt heel raar terug vertaald
Papa geeft robin geld om te shoppen in de stad, want robin is shoppen nooit zat.quote:Op maandag 31 december 2012 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pauper. Koop gewoon alle consoles deze generatie zoals ik doe.
Gtfo met je superieure pc, console heeft wel de beste games. Misschien is de beleving wat minder (of juist beter, ligt aan je voorkeuren), maar de PC heeft geen Gears of War, God of War en Uncharted bijvoorbeeld.quote:
Helemaal eens met je console argument. De exclusives kun je gewoon niet missen.quote:Op maandag 31 december 2012 18:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Papa geeft robin geld om te shoppen in de stad, want robin is shoppen nooit zat.
[..]
Gtfo met je superieure pc, console heeft wel de beste games. Misschien is de beleving wat minder (of juist beter, ligt aan je voorkeuren), maar de PC heeft geen Gears of War, God of War en Uncharted bijvoorbeeld.
Kanpai, broeder van een andere moeder!quote:Op maandag 31 december 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal eens met je console argument. De exclusives kun je gewoon niet missen.
Ik heb een keer een yaoi uitgezeten, met moeitequote:
Iets in de trend van dat ik boven een garage woon en dat daar dus veel leeg parkeerruimte is op dit tijdstip. Dat trekt de vuurwerkdebielen aan, recht onder mijn raam. topspul.quote:
Mensen die menen dat er enig kwalitatief onderscheid bestaat tussen pc en consoles voor wat betreft belevingswaardequote:
Mensen die denken dat consoles dezelfde capaciteiten hebben als moderne PC's en denken dat die lijpe controllers wat precisie betreft ook maar enigszins in de buurt komen van een toetsenbord+muis combinatie. Alsof game uitgevers geen vieze klootzakken zijn die de developer een hele game zowel grafisch als gameplay-technisch naar beneden laten brengen omdat deze ook zo nodig op consoles speelbaar moet zijn.quote:Op maandag 31 december 2012 19:19 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Iets in de trend van dat ik boven een garage woon en dat daar dus veel leeg parkeerruimte is op dit tijdstip. Dat trekt de vuurwerkdebielen aan, recht onder mijn raam. topspul.
[..]
Mensen die menen dat er enig kwalitatief onderscheid bestaat tussen pc en consoles voor wat betreft belevingswaarde![]()
Ik zei niet dat ze dezelfde capaciteiten hadden. Ik had het over beleving en wat dat betreft heb ik in mijn gamecarrière op zowel de pc als de console geweldige dingen gespeeld en meegemaakt.quote:Op maandag 31 december 2012 19:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Mensen die denken dat consoles dezelfde capaciteiten hebben als moderne PC's en denken dat die lijpe controllers wat precisie betreft ook maar enigszins in de buurt komen van een toetsenbord+muis combinatie. Alsof game uitgevers geen vieze klootzakken zijn die de developer een hele game zowel grafisch als gameplay-technisch naar beneden laten brengen omdat deze ook zo nodig op consoles speelbaar moet zijn.
30 fps
Natuurlijk vind ik het allemaal niet zo erg. Consoles zijn reuze interessant. Net zoals Bulldozer dat was.
Ik ben natuurlijk wel enigszins bevooroordeeld. Wat de hele ervaring betreft. Maar alle dingen die ik heb benoemd zijn wel waar, en vele pc-gamers een doorn in het oog.quote:Op maandag 31 december 2012 19:32 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ze dezelfde capaciteiten hadden. Ik had het over beleving en wat dat betreft heb ik in mijn gamecarrière op zowel de pc als de console geweldige dingen gespeeld en meegemaakt.
Van technische dingen weet ik niets.
Ik ben überhaupt niet echt blij met Battlefield 3. Ik kan me haast niet voorstellen dat BF4 het spelen waard wordt.quote:Op maandag 31 december 2012 19:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Dat argument over een game grafisch downgraden zodat het ook op de consoles kan is echt complete onzin tbh. Als een game als Battlefield 3 niet speelbaar zou zijn op de PS3 en XBOX360 omdat de PC gamers zo graag het beste van het beste willen, dan was het financieel gezien waarschijnlijk niet eens mogelijk om Battlefield 4 te ontwikkelen. Wees blij dat games als BF3 op consoles uitkomen, het levert uiteindelijk meer geld op om betere games te kunnen ontwikkelen.
Veel PC gamers voelen zich toch in de steek gelaten. Kan ook aan games in het algemeen liggen.quote:Op maandag 31 december 2012 19:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Battlefield 3 was een voorbeeld, het ging meer om het idee dat die egocentrische hufters met hun gaming pc van 2000 euro zich niet zo superieur moeten voelen, want zonder de console gamers was er niet eens genoeg geld om games te kunnen ontwikkelen voor hun veel te dure gaming pc.
unrelated note: wat is hun een kut woord.
Wat pauper ik mis allene nog de ps3quote:Op maandag 31 december 2012 18:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Pauper. Koop gewoon alle consoles deze generatie zoals ik doe.
BF3 IS GAY, tegenwoordig alleen maar grahpics sletten geneens goede gameplayquote:Op maandag 31 december 2012 19:43 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Battlefield 3 was een voorbeeld, het ging meer om het idee dat die egocentrische hufters met hun gaming pc van 2000 euro zich niet zo superieur moeten voelen, want zonder de console gamers was er niet eens genoeg geld om games te kunnen ontwikkelen voor hun veel te dure gaming pc.
unrelated note: wat is hun een kut woord.
Battlefield 3quote:Op maandag 31 december 2012 19:40 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben überhaupt niet echt blij met Battlefield 3. Ik kan me haast niet voorstellen dat BF4 het spelen waard wordt.
Het komt nu eenmaal veel te vaak voor dat een game hoofdzakelijk voor de consoles ontwikkeld wordt, waarbij de pc het dan moet doen met een slechte port.
unrelated note: Simcity 5 wordt echt een gigantische faal
Kut DRM, kut ea die westwood verneukt/maxis en dice. activisionquote:Op maandag 31 december 2012 19:48 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Veel PC gamers voelen zich toch in de steek gelaten. Kan ook aan games in het algemeen liggen.
En ja, hun en hen is vervelend.
Consoles en exclusives in 2013quote:Op maandag 31 december 2012 18:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helemaal eens met je console argument. De exclusives kun je gewoon niet missen.
Beste wensen en een gelukkig nieuw jaarquote:Op maandag 31 december 2012 20:46 schreef Arashimashou het volgende:
Ik zie jullie in 2013 weer.
Behalve als ik bij opa en oma achter/voor de computer kruip.
Moet ik hiervoor eerst Nise- kijken? Of kan ik het meteen na Bake kijken?quote:Op maandag 31 december 2012 20:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
GODVERDOMME YES, WE HEBBEN RAWS.
NEKOMONOGATARI DESU
Ern gelukkig nieuwjaar vol met mochi, imouto's en natuurlijk deze topicreeks. Gr grquote:Op maandag 31 december 2012 20:47 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Beste wensen en een gelukkig nieuw jaar
Je bent moe vergetenquote:Op maandag 31 december 2012 21:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ern gelukkig nieuwjaar vol met mochi, imouto's en natuurlijk deze topicreeks. Gr gr
En Lautnerquote:Op maandag 31 december 2012 21:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Je bent moe vergeten
[ afbeelding ]
400 euro voor mijn (eerste generatie) PS3 ergens in lang geleden gekocht.quote:Op maandag 31 december 2012 20:18 schreef Qunix het volgende:
Weet wel dat de consoles 10 jaar oud zijn inmiddels
Verder....
=> DIG
dat ruikt naar een xbox fanboyplaatje..quote:Op maandag 31 december 2012 20:23 schreef De_Dakgoot het volgende:
Consoles en exclusives in 2013
[ afbeelding ]
NisiOishiN kennende kan je praktisch elke aflevering zien en hét nog niet snappen. Maar ja je hoeft Nisemonogatari niet te zien. Ook al is het een van de leukste tekenfilms die er zijn. Nekomonogatari is een prequel meen ik. Een vertelling van de eerste keer dat Arararagi Hanekawa ontmoette.quote:Op maandag 31 december 2012 21:05 schreef Kyubey het volgende:
Moet ik hiervoor eerst Nise- kijken? Of kan ik het meteen na Bake kijken?
You will...kiss on him.quote:Op maandag 31 december 2012 18:54 schreef Qunix het volgende:
BL / yaoi heaven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou overdrijven als ik zou zeggen dat ik de helft van wat ze zeggen snapte, maar elke keer als ik iets enigszins begreep moest ik lachen. Ik maak me wel een beetje zorgen om het gebrek aan bewegende beelden in de trailer. Zouden ze weer hele scènes ongeanimeerd laten en later nog eens een lange pauze nemen en dan de laatste afleveringen uitbrengen en dan pas eindelijk tegen de tijd dat de BD naar buiten moeten komen sijpelen de gaten opvullen? Zoals in het eerste seizoen (Bakemonogatari S2? Telt Incestory nu opeens niet mee?)quote:Op maandag 31 december 2012 19:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Oja, einde van mijn rage. Nu weer oliebollen eten
ZEER GERELATEERDE NOTITIE;
http://www.animenewsnetwo(...)iewed-in-promo-video
dan noem je nou net allemaal titels die niet echt boeiend zijnquote:Op maandag 31 december 2012 18:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Papa geeft robin geld om te shoppen in de stad, want robin is shoppen nooit zat.
[..]
Gtfo met je superieure pc, console heeft wel de beste games. Misschien is de beleving wat minder (of juist beter, ligt aan je voorkeuren), maar de PC heeft geen Gears of War, God of War en Uncharted bijvoorbeeld.
Ik ben bang --bang flits kaboem!-- dat ik niets gekocht heb om bij de dragen aan de fonkelende hemel.quote:
Nog 5 daagjes en dan aan de champagnequote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:39 schreef Life2.0 het volgende:
loop dan gewoon over straat met een fles champagne terwijl je wat onverstaanbaars roept naar de buren?
of zijn jullie te jong?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Gedaanquote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Moge jullie goede anime zien in tweeduizenddertien.
quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nog 5 daagjes en dan aan de champagneik heb geen flauw ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gewoon wijn toch?
Ja, 't is geen sterkedrank (waar de 18jaarregel voor geldt) dus je mag het vanaf je zestiende.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 00:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik heb geen flauw idee
Is gewoon wijn toch?
Gewoon allemaal kijken, het heeft wel een chronologische volgorde maar die heeft het qua adaptons niet. Ze doen van alles door elkaar. Nisemono was tof, en Nekomono moet je ook gaan kijkenquote:Op maandag 31 december 2012 21:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Moet ik hiervoor eerst Nise- kijken? Of kan ik het meteen na Bake kijken?
Hoeveel euro's heb je de lucht in geknald?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:16 schreef Qunix het volgende:
Ik als vuurwerk gek heb mijn dag weer gehad. Nu 365 dagen wachten voor de volgende...
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:16 schreef Qunix het volgende:
Ik als vuurwerk gek heb mijn dag weer gehad. Nu 365 dagen wachten voor de volgende...
Klopt, ben ik bij!quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:19 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoezo?
In Februari is het weer oudjaarsdag
70 euro.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoeveel euro's heb je de lucht in geknald?
Oh dat valt nog mee. Wij wonen dicht bij (Overijssel) de grens van Duitsland, en gaan meestal naar de Aldi om daar wat siervuurwerk op te halen. Prima vuurwerk en spotgoedkoopquote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, ben ik bij!
(Nieuwmarkt in Amsterdam)
[..]
70 euro.
Dit vanwege de mogelijke regen. Ik was zeiknat en het vuurwerk was ook minder dan anders.
Zou ik graag ieder jaar willen doen... Duitsland is ook goedkoper en heeft mooi spul.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee. Wij wonen dicht bij (Overijssel) de grens van Duitsland, en gaan meestal naar de Aldi om daar wat siervuurwerk op te halen. Prima vuurwerk en spotgoedkoop!
Siervuurwerk is volgens mij niet veel zwaarder, maar een goede sier pot daar kost een tientje, en hier al gauw boven de 30-40 euro.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Zou ik graag ieder jaar willen doen... Duitsland is ook goedkoper en heeft mooi spul.
Nederlands vuurwerk is sinds vorig jaar zelfs zwaarder. Hier mag het 25gr per tube bevatten en in Duitsland niet. Ook zijn de meeste sierpotten daar onder de 500grams vuurwerk.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:28 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Siervuurwerk is volgens mij niet veel zwaarder, maar een goede sier pot daar kost een tientje, en hier al gauw boven de 30-40 euro.
Ik koop ieder jaar wat harde knallers die uit Polen komen, en siervuurwerk doen we al een tijdje niet meer.. Ik zei wel meestal, maar de laatste keer was 2010 geloof ik.quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:32 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nederlands vuurwerk is sinds vorig jaar zelfs zwaarder. Hier mag het 25gr per tube bevatten en in Duitsland niet. Ook zijn de meeste sierpotten daar onder de 500grams vuurwerk.
Voor harde knallen moet je naar Polen of België gaan en voor goedkoop in Duitsland.
Hoeveel gaf jij uit?quote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:34 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik koop ieder jaar wat harde knallers die uit Polen komen, en siervuurwerk doen we al een tijdje niet meer.. Ik zei wel meestal, maar de laatste keer was 2010 geloof ik.
In 2010? Toen was ik zelf nog 16 en deden we het samen met mijn oom. Bij de Aldi goede 70 euro en bij de Lidl (die verkocht ook toen) 50 euro.quote:
22,95 + 13 de lucht in geknald hier, leuke potjes maar niet zo zwaar als de verpakking deed voorkomenquote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt, ben ik bij!
(Nieuwmarkt in Amsterdam)
[..]
70 euro.
Dit vanwege de mogelijke regen. Ik was zeiknat en het vuurwerk was ook minder dan anders.
in princiepe alleen sier, maar zo'n rolletje was cheap, dus met z'n 2'en gekocht waardoor de prijs p.p. acceptabel wasquote:Op dinsdag 1 januari 2013 02:41 schreef robin007bond het volgende:
Hier alleen siervuurwerk. Knallers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |