Gomenasai.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
Japans leren kan ik me nog in vinden maar de rest...
Ik ook, dan leer je zelfs nog iets. Maar de rest is echt over the top.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
Japans leren kan ik me nog in vinden maar de rest...
Zonder die asians heb jij niet zo mooi vuurwerkquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:04 schreef Ricardo1989 het volgende:
ik heb een hekel aan asian cultuur ook aan japan
Kloptquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:05 schreef BadassVoodooMonkey het volgende:
[..]
Zonder die asians heb jij niet zo mooi vuurwerk
Weeaboos, één enkel woord om dit hele topic te beschrijven.quote:
Handig voor ons schoolproject, dan ben je op meerdere vlakken bereikbaar. Dat is eigenlijk ook de enige reden dat ik hem als vriend heb op Facebook.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:06 schreef CasselerRIP het volgende:
Waarom je mensen op facebook zou willen hebben die je blijkbaar zo mateloos irriteren is mij een raadsel.
Mijn hemelquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
niks wannabe aan, je kan toch zo zien dat deze boy japans is
[ afbeelding ]
haters gaan haten
KAWAII :3quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
haters gaan haten
is dat een jongenquote:Op vrijdag 28 december 2012 23:07 schreef Hugh_Myron het volgende:
[ afbeelding ]
haters gaan haten
geen idee eigenlijkquote:
Dat zijn geen japanners, dat zijn mongolen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 23:02 schreef RuckTape het volgende:
GADVERDAMME, wat heb ik een hekel aan die wannabe Jappen. Een vriend/klasgenoot van mij is ook helemaal into Japan. Hij kijkt Anime, leert japans, kleed zich als een "Japanese Swag Teen" en overlaad iedereen op Facebook met zijn Japanse kerstkaarten en profielfoto's met van die gefakete "spleetogen" terwijl hij gewoon nederlands is, in mijn woonplaats schijnt er echt zo'n click te zijn met van die wannabe Jappen als ik zo zijn vriendenlijst op
Facebook door spit. Dit geld ook voor meiden trouwens die vaak zelfs nog een tikkeltje erger zijn. Ook staan ze vaak op de foto met één van hun vrienden die dus wel echt aziatisch is met zo'n houding van "Ooh kijk hoe japans ik ben:D:D:D:D" ZUM KOTZEN![]()
Hebben die mensen een ID crisis ofzo?
Het leukste is zelfs nog dat wanneer je die mensen daadwerkelijk ergens in Japan zou droppen dat ze vreemd worden aangekeken puur gewoon voor het feit dat ze westers en blank zijn in combinatie met hun Japan imiterende kledingstijl, het valt te vergelijken met van die wannabe-mocros. Als je die figuren met hun gefakete nationaliteit in het daadwerkelijke land zou droppen zijn ze niks meer.
Japan is overigens wel een mooi land.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |