abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120846292
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:14 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja vraag ik me zo af :P
Geen idee. Als je pech hebt is/wordt het 1 van je collega's ofzo. :X
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:15:05 #102
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_120846301
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef WH141 het volgende:

[..]

Het is onnatuurlijk, hoeveel wilde dieren ken je die zich hebben laten ombouwen weetje.
Het is volkomen natuurlijk. Transgenders hebben vrijwel altijd zo lang ze zich kunnen herinneren het gevoel dat ze in het verkeerde lichaam zitten, meestal vanaf het moment dat ze zich echt bewust zijn van zichzelf en hun omgeving. Dat geeft aan dat het vooraf op het moment van verwekking bepaald is. Als het op het moment van verwekking bepaald is is het genetisch bepaald en dus volkomen natuurlijk.

Daarnaast is alles wat door de natuur wordt voortgebracht per definitie natuurlijk. De natuur kan simpelweg niet iets onnatuurlijks voortbrengen net zoals iets onnatuurlijks nooit iets natuurlijks kan voortbrengen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_120846363
quote:
0s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:53 schreef Messina het volgende:

[..]

Hoeveel dieren ken je die zich hebben laten castreren? Zichzelf he. Ben je daar ook tegen?
Ja
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_120846376
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:15 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Het is volkomen natuurlijk. Transgenders hebben vrijwel altijd zo lang ze zich kunnen herinneren het gevoel dat ze in het verkeerde lichaam zitten, meestal vanaf het moment dat ze zich echt bewust zijn van zichzelf en hun omgeving. Dat geeft aan dat het vooraf op het moment van verwekking bepaald is. Als het op het moment van verwekking bepaald is is het genetisch bepaald en dus volkomen natuurlijk.

Daarnaast is alles wat door de natuur wordt voortgebracht per definitie natuurlijk. De natuur kan simpelweg niet iets onnatuurlijks voortbrengen net zoals iets onnatuurlijks nooit iets natuurlijks kan voortbrengen.
Maar het ombouwen is niet natuurlijk ;)
pi_120846385
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:55 schreef arachide. het volgende:

[..]

Huwelijk is ook onnatuurlijk, als we nu toch absurd gaan doen.
Helemaal mee eens
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_120846392
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:09 schreef Confetti het volgende:
Je bent een beetje in het verkeerde tijdperk geboren, TS. We leven nu in een tijd waar alles kan. Een land waar familiewaarden ons allang hebben verlaten en we maar alle soorten afwijkingen moeten accepteren.

Niets mis met discriminatie als het gerechtvaardigd is. Slecht gedrag hoor je te veroordelen.

Je moet niet overal begrip voor gaan opbrengen want dan word je iemand zonder eigen principes en waarden.
Tja, ik waardeer je mening, maar! (altijd die maar)

Iemands welzijn, hoe extreem die persoon ook in elkaar zit, is het respecteren waard. Weliswaar tot op zekere hoogte. Als zo iemand je persoonlijke welzijn schaad, is het teveel van het goede.

Zolang jij je eigen leven kan leven, zoals jij dat wil, ben ik van mening dat je iedereen in zijn waarde moet laten. Zodra iemand zich in je leven voegt, met daarmee ellende en "gedoe", dan heb je al het recht om je aversie tegen verscheidene zaken te uiten.

Tot die tijd heb je het eigenlijk maar te accepteren, maar nogmaals, tot op het punt dat het je eigen geluk schaad en teniet zal doen.
It was a business doing pleasure with you.
pi_120846410
Daarbij komt, ooit gekeken naar relaties in de natuur tussen andere diersoorten dan de mens? Ze veranderen misschien niet van geslacht, maar toch.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_120846439
Te moe om deze discussie te volgen.
Amen.
pi_120846449
quote:
1s.gif Op donderdag 27 december 2012 23:58 schreef arachide. het volgende:

[..]

Als ik een jongen was nu, dan zou ik me doodongelukkig voelen. Ik hou van shoppen, jurkjes, nagellak, make-up, dat ene paar schoenen. Ohmygooddddd hakken! Mijn lange haar, mijn jarretels aandoen en me ongekend sexy voelen, me überhaupt sexy voelen. Emotioneel zijn, bridget Jones kijken, romantisch doen.

Ik zou het voor geen goud willen missen.
Je kan je als jonge ook sexy voelen, hoor.
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:17:57 #110
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_120846456
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:14 schreef Hangwang het volgende:

[..]

Haha nee ik ben echt serieus, dat jong was een ginger. Nou daar kan hij niets aan doen. Maar vervolgens werd hij dol op schoonmaken en wasmachines en hij kreeg make-upkoffertjes van zijn moeder. Nou dan krijg je zo'n kind ook verwijft als het maar kan. En nu heeft hij alleen een vriendinnetje, wordt hij gepest op school en is homo. Sommigen denken dat het onschuldig is, maar zo voedt je een jongen wel verkeerd op en wordt het uiteindelijk niets.
Homo zijn is niet hetzelfde als verwijfd zijn hè.
Maar jij denkt echt dat als je schoonmaken en make-up leuk vindt, je daardoor op jongens gaat vallen? Dat dat op de een of andere manier met elkaar verbonden is in de hersenen ofzo?
...as always
pi_120846527
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:17 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Homo zijn is niet hetzelfde als verwijfd zijn hè.
Maar jij denkt echt dat als je schoonmaken en make-up leuk vindt, je daardoor op jongens gaat vallen? Dat dat op de een of andere manier met elkaar verbonden is in de hersenen ofzo?
Neenee, zo'n jongen vindt vervolgens een andere jongen die ook dat soort dingen leuk vindt. En dan gaan ze samen lekker make-uppen. Adopteren ze een kind want ze kunnen geen kind krijgen en dan wordt dat kind ook gay.
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:19:47 #112
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_120846550
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Iemand een troll noemen omdat je niet met zijn/haar mening kan omgaan, is nogal een zwaktebod.
Wil je nou echt beweren dat je oprecht niet snapt dat er een héél duidelijk verschil zit tussen het verkrachten van een kind en jezelf om laten bouwen? Kijk, dan ben je gewoon compleet, maar dan ook echt compleet, achterlijk. Of je bent dus een troll. :*
pi_120846587
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef Hangwang het volgende:

[..]

Neenee, zo'n jongen vindt vervolgens een andere jongen die ook dat soort dingen leuk vindt. En dan gaan ze samen lekker make-uppen. Adopteren ze een kind want ze kunnen geen kind krijgen en dan wordt dat kind ook gay.
Lol :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') Hoe dom kunnen sommige mensen ook zijn.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_120846588
Ik snap het punt van ts ergens wel. Iemand kan er niets aan doen, als hij of zij die gevoelens heeft. Alleen het is maar de vraag of de maatschappij altijd moet toegeven aan die gevoelens. Stel nu, dat er iemand geboren wordt die inderdaad niet blij is met zijn kleur ogen, moeten wij die dan ook een andere kleur ogen geven?

Wat is de grens?
pi_120846641
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:20 schreef theunderdog het volgende:
Ik snap het punt van ts ergens wel. Iemand kan er niets aan doen, als hij of zij die gevoelens heeft. Alleen het is maar de vraag of de maatschappij altijd moet toegeven aan die gevoelens. Stel nu, dat er iemand geboren wordt die inderdaad niet blij is met zijn kleur ogen, moeten wij die dan ook een andere kleur ogen geven?

Wat is de grens?
Waarom zouden we het niet doen? Daar hebben we overigens een alternatief voor, kleurlenzen.
pi_120846685
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Waarom zouden we het niet doen? Daar hebben we overigens een alternatief voor, kleurlenzen.
Op een gegeven moment moet je mensen maar vertellen dat er helemaal niets mis met ze is.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2012 00:22:52 ]
pi_120846686
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:20 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Lol :'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):'):') Hoe dom kunnen sommige mensen ook zijn.
Alles kan, alles kan. Er zit een universiteit tegenover je.
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:22:24 #118
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_120846690
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:16 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Het ombouwen niet nee. De vraag die je jezelf moet stellen is deze, is een mens meer dan het lichaam waarin hij of zij zich bevind? In mijn ogen wel en als iemand zich wil laten ombouwen om de persoon te worden die hij of zij echt is dan dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Ik heb zelf namelijk niks met intolerantie. Intolerantie ontstaat uit negatieve gevoelens en leidt alleen maar tot nog meer negatieve gevoelens. Daar is in mijn leven geen plaats voor. Leef en laat leven. Dan is het leven veel mooier.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_120846717
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:19 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Wil je nou echt beweren dat je oprecht niet snapt dat er een héél duidelijk verschil zit tussen het verkrachten van een kind en jezelf om laten bouwen? Kijk, dan ben je gewoon compleet, maar dan ook echt compleet, achterlijk. Of je bent dus een troll. :*
Het gaat erom dat wat jij normaal vindt of wilt vinden.

In sommige landen is het normaal om een kind te neuken of iemand te stenigen.
Een paar decennia geleden werd hier in Nederland ook nog heel anders gedacht over sex met kinderen.

Ik zeg toch niet of ik het goed vind? Ik zeg alleen dat ik ombouwen nergens over vind gaan.
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:23:03 #120
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_120846729
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:16 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Dat is een kankergezwel wegsnijden ook niet. Je punt?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_120846754
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef wonderer het volgende:

[..]

_O_
pi_120846768
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:21 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Omdat dat ook allemaal geld kost. Zolang het kan moet het in mijn ogen gedaan worden, begrijp mij niet verkeerd.

Maar als er geld tekort is, en ik moet kiezen tussen het redden van een kankerpatiënt of de kleur ogen van iemand veranderen, dan weet ik het wel. Jij niet?
pi_120846798
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:22 schreef Confetti het volgende:

[..]

Op een gegeven moment moet je mensen maar vertellen dat er helemaal niets mis met ze is.
Dat slaat dan weer nergens op.
pi_120846824
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Omdat dat ook allemaal geld kost. Zolang het kan moet het in mijn ogen gedaan worden, begrijp mij niet verkeerd.

Maar als er geld tekort is, en ik moet kiezen tussen het redden van een kankerpatiënt of de kleur ogen van iemand veranderen, dan weet ik het wel. Jij niet?
Waarom zou je moeten kiezen, kleurlenzen kosten minder dan het eigen risico :')
pi_120846836
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:23 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat we te ver zijn doorgeschoten. Waarom denk je dat nu de discussie ontstaat over welke behandeling op welke leeftijd nog plaats zou moeten vinden?
pi_120846884
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Dat we te ver zijn doorgeschoten. Waarom denk je dat nu de discussie ontstaat over welke behandeling op welke leeftijd nog plaats zou moeten vinden?
Doordat bepaalde groepen paupers belastinglasten verlaging willen.
pi_120846892
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Waarom zou je moeten kiezen, kleurlenzen kosten minder dan het eigen risico :')
Kleurlenzen zijn niet goed genoeg. Met kleurlenzen ziet alleen de buitenwereld je echte kleurogen niet, maar je weet zelf nog donders goed dat het kleurlenzen zijn.

Nee diegene wilt, dat zijn of haar kleur van ogen echt veranderen.
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:26:07 #128
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120846899
TS heeft een nogal klein referentiekader. Ts, het komt niet meer goed met jou. Je bent te bekrompen om succes te boeken en carriere te maken. Dat is mijn diagnose.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_120846927
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:25 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Kleurlenzen zijn niet goed genoeg. Met kleurlenzen ziet alleen de buitenwereld je echte kleurogen niet, maar je weet zelf nog donders goed dat het kleurlenzen zijn.

Nee diegene wilt, dat zijn of haar kleur van ogen echt veranderen.
Dan alsnog, goedkoper dan eigen risico.
pi_120846937
Ik ben geboren met helderblauwe ogen, you jelly?
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_120846958
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Doordat bepaalde groepen paupers belastinglasten verlaging willen.
Ja, want de hardwerkende Nederlander moet maar betalen voor al die freaky operaties die mensen willen :')
pi_120846968
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Dan alsnog, goedkoper dan eigen risico.
Bron?
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:28:33 #133
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_120847033
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Er worden jaarlijks ongeveer 100 transseksuelen behandeld in Nederland. Geloof niet dat je premie daar nu ontzettend van stijgt.

Gender identity disorder is een wereldwijd erkende medische aandoening en ombouwen is de beste manier om dit te behandelen. Transseksuelen betalen ook gewoon ziektenkostenpremie en horen dus netjes de behandeling van hun aandoening vergoed te krijgen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_120847041
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:26 schreef Quotidien het volgende:
TS heeft een nogal klein referentiekader. Ts, het komt niet meer goed met jou. Je bent te bekrompen om succes te boeken en carriere te maken. Dat is mijn diagnose.
Ik heb een eigen bedrijf en meer dan genoeg succes. Diagnosticeren kun je dus maar beter aan anderen overlaten.
pi_120847042
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bron?
Uhh, ik kan zo ook wel bedenken dat als ik bijv. naar de supermarkt ga dat een pak tomaten geen 30 euro kost.

Nieuwe lenzen of ander pigment in de ogen spuiten is vrij goed te doen als we dat open stellen.
pi_120847102
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Uhh, ik kan zo ook wel bedenken dat als ik bijv. naar de supermarkt ga dat een pak tomaten geen 30 euro kost.

Nieuwe lenzen of ander pigment in de ogen spuiten is vrij goed te doen als we dat open stellen.
Dat is zeker goed te doen, de vraag is alleen of dat wenselijk is.
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:30:14 #137
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_120847128
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Ik heb een eigen bedrijf en meer dan genoeg succes. Diagnosticeren kun je dus maar beter aan anderen overlaten.
Dat jij een wereldwijk erkend (zoals hierboven vermeld) iets afdoet als complete onzin zegt genoeg. Ik kan me zoiets heel goed voorstellen, dus je hebt waarschijnlijk ook nog eens een compleet gebrek aan inlevingsvermogen. Nee, jouw soort type mens ken ik wel.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_120847139
Kunnen we TS niet behandelen? Verplichte opnamen? Lijkt me gezellig.
pi_120847183
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Kunnen we TS niet behandelen? Verplichte opnamen? Lijkt me gezellig.
Waarom zou men Ts moeten behandelen?
pi_120847242
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Omdat er duidelijk een steekje los zit bij hem.
pi_120847250
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Omdat deze (linksche) mensen zo tolerant zijn, behalve tegen iemand met een andere mening ;)
pi_120847296
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dat jij een wereldwijk erkend (zoals hierboven vermeld) iets afdoet als complete onzin zegt genoeg. Ik kan me zoiets heel goed voorstellen, dus je hebt waarschijnlijk ook nog eens een compleet gebrek aan inlevingsvermogen. Nee, jouw soort type mens ken ik wel.
Je kan betere zo weinig mogelijk gebruik maken van empathie, in een discussie : http://www.scientias.nl/t(...)unnen-het-niet/75107
pi_120847297
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:32 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

Omdat deze (linksche) mensen zo tolerant zijn, behalve tegen iemand met een andere mening ;)
Ik ben gewoon tegen haatzaaierij en dingen die aanzetten tot geweld. Dat is illegaal weetje.
pi_120847339
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Omdat er duidelijk een steekje los zit bij hem.
Och, hij heeft een wat arrogante en egoïstische attitude, maar verder valt het wel mee.
pi_120847368
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik vind het ombouwen gewoon te ver gaan. Punt.
  vrijdag 28 december 2012 @ 00:34:36 #146
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_120847380
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:20 schreef theunderdog het volgende:

Wat is de grens?
Het gaat niet om zomaar niet helemaal tevreden zijn met je geslacht, het liefst van het andere geslacht geweest zouden willen zijn. Transgenders hebben oprecht, en terecht zo leert de wetenschap ons, permanent het gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn.

Elke dag in het verkeerde lichaam zitten met alle praktische gevolgen van dien. Onbegrip. Intollerantie. Soms gewoon pure haat. Mensen zoals TS dus... En altijd, overal, elke seconde van de dag dat knagende gevoel. Het is bijna een wonder dat 'maar' 40 procent van de transgenders een al dan niet succesvolle zelfmoordpoging doet.

Nee, ze doen dit echt voor de lol en je kan niet alles hebben in het leven dus ze moeten niet zo zeuren...
pi_120847390
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:

[..]

Ik ben gewoon tegen haatzaaierij en dingen die aanzetten tot geweld. Dat is illegaal weetje.
En waar zet ik aan tot geweld?
pi_120847447
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:34 schreef Miertje88 het volgende:

[..]

En waar zet ik aan tot geweld?
Dat was 1 van je medestanders, maar geloof dat jij het met hem eens was. Zal even terug lezen.
pi_120847453
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:34 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Het gaat niet om zomaar niet helemaal tevreden zijn met je geslacht, het liefst van het andere geslacht geweest zouden willen zijn. Transgenders hebben oprecht, en terecht zo leert de wetenschap ons, permanent het gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn.

Elke dag in het verkeerde lichaam zitten met alle praktische gevolgen van dien. Onbegrip. Intollerantie. Soms gewoon pure haat. Mensen zoals TS dus... En altijd, overal, elke seconde van de dag dat knagende gevoel. Het is bijna een wonder dat 'maar' 40 procent van de transgenders een al dan niet succesvolle zelfmoordpoging doet.

Nee, ze doen dit echt voor de lol en je kan niet alles hebben in het leven dus ze moeten niet zo zeuren...
Je begrijpt het echt niet he?

Kinderen in Afrika gaan ook dagelijks dood van de honger en door ziektes.
Zijn die allemaal te redden?
Moeten we die allemaal willen redden?
pi_120847526
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 december 2012 00:34 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Ik weet donders goed dat transgenders er niets aan kunnen doen dat ze dat gevoel hebben. En dat het leven voor veel transgenders geen pretje is, ik ben ook nergens tegen het ombouwen van deze mensen.

Ik vind alleen niet dat men ts direct zo moet aanvallen, ik heb zelf namelijk het gevoel dat hij een beetje de advocaat van de duivel aan het spelen is. En daar is helemaal niets mis mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')