Hoeveel dieren ken je die zich hebben laten castreren? Zichzelf he. Ben je daar ook tegen?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef WH141 het volgende:
[..]
Het is onnatuurlijk, hoeveel wilde dieren ken je die zich hebben laten ombouwen weetje.
Aha, jij weet hoe het is om in een verkeerd lichaam geboren te zijn?quote:Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Homo? Lesbisch? En ik maar denken dat we het over transgenders hebben...
[..]
Welke argumenten? Dat geroep dat je niet alles kan hebben in het leven, dat niet iedereen slim kan zijn, etc.? Dat is ook écht te vergelijken met in een verkeerd lichaam geboren zijn... Jij bent of compleet stupide of een debiele troll.
Ach man, jij hebt echt geen idee wat je allemaal uitkraamt. Ik zie je argument wel, maar dat heeft meer weg van een tragedie.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Troela, ik geef in dit topic argumenten. Maar jij weet waarschijnlijk niet eens wat een argument is, zo te lezen.
Huwelijk is ook onnatuurlijk, als we nu toch absurd gaan doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:52 schreef WH141 het volgende:
[..]
Het is onnatuurlijk, hoeveel wilde dieren ken je die zich hebben laten ombouwen weetje.
Nee, maar ik ben wel ingelezen in het onderwerp.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:53 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Aha, jij weet hoe het is om in een verkeerd lichaam geboren te zijn?
Lees s een boek. Dick Swaab heeft een topboek geschreven over hoe hersenen werken, en er is uitgebreid onderzoek gedaan naar transgenders, naar mensen die vinden dat hun onderarm niet bij hun lichaam hoort en naar lesbische- en homostellen en de kinderen daarvan.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:53 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Aha, jij weet hoe het is om in een verkeerd lichaam geboren te zijn?
Alleen maar voordelen idd.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef Hangwang het volgende:
Ik zou ook wel een jongen willen zijn hoor, kan ik overal pissen waar ik wil, nooit ongesteld, niet zwanger, geen tieten die in de weg zitten, kan ik als het donker is ook gewoon naar buiten en hoef ik geen make-up en shit elke ochtend erop doen en elke avond eraf te halen. Maar geboren in het verkeerde lijf... ho maar. Als ik een jongen was dan was ik homo denk ik
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:57 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Alleen maar voordelen idd.
Al zou ik best voor een dag een vrouw willen zijn.Hele dag aan mezelf zitten.
Alhoewel, dat doe ik nu ook al.
Als ik een jongen was nu, dan zou ik me doodongelukkig voelen. Ik hou van shoppen, jurkjes, nagellak, make-up, dat ene paar schoenen. Ohmygooddddd hakken! Mijn lange haar, mijn jarretels aandoen en me ongekend sexy voelen, me überhaupt sexy voelen. Emotioneel zijn, bridget Jones kijken, romantisch doen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:54 schreef Hangwang het volgende:
Ik zou ook wel een jongen willen zijn hoor, kan ik overal pissen waar ik wil, nooit ongesteld, niet zwanger, geen tieten die in de weg zitten, kan ik als het donker is ook gewoon naar buiten en hoef ik geen make-up en shit elke ochtend erop doen en elke avond eraf te halen. Maar geboren in het verkeerde lijf... ho maar. Als ik een jongen was dan was ik homo denk ik
Beter deze kosten dan die van ontelbare psychologische gesprekken en onderzoeken en mogelijk ook een aantal zelfmoorden extra per jaar.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:56 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Yep, dat kan. Gaat echt nergens over.
Ook al zou dat zo zijn, dan vind ik dat ze daar mee te dealen hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:57 schreef Frsh het volgende:
[..]
Lees s een boek. Dick Swaab heeft een topboek geschreven over hoe hersenen werken, en er is uitgebreid onderzoek gedaan naar transgenders, naar mensen die vinden dat hun onderarm niet bij hun lichaam hoort en naar lesbische- en homostellen en de kinderen daarvan.
Swaab legt dingen uit die jij niet wist, en waar hij al 30 jaar onderzoek naar doet. Transgenders zijn in de meeste gevallen inderdaad in een verkeerd lichaam geboren.
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:29 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik ben geboren met een aversie voor dit soort kuttopics.
Dat die mensen doorslaan en de maatschappij hier in meegaat.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:56 schreef Drietebuul het volgende:
Wat is nu je voornaamste punt? Dat die mensen er zijn, of dat zo'n operatie vergoed wordt? Voor dat tweede vind ik wat te zeggen. Het eerste punt maakt je voornamelijk een intolerante broodtrommel, maar dat vind ik helemaal prima, want ik ben tolerant.
Wat is er fout aan dat mensen hun geslacht veranderen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:00 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Dat die mensen doorslaan en de maatschappij hier in meegaat.
Schizofrenen, ppd-nossers, depressievelingen, suïcididalen, down-patiënten ook.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:56 schreef Confetti het volgende:
Krijgen die freaks de behandeling eigenlijk vergoed? Dat zou het verhaal helemaal tragisch maken.
En hoe ondervindt jij daar dan precies hinder van?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:00 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Dat die mensen doorslaan en de maatschappij hier in meegaat.
Ik wil ook zo stupide zijn als jij, dan zou ik gewoon niet doorhebben hoe weinig ik van de wereld wist.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:59 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ook al zou dat zo zijn, dan vind ik dat ze daar mee te dealen hebben.
Dat kan en dat recht heb. En andere mensen mogen er anders over te denken. Dat moeten we van elkaar respecteren. En zo te merken denkt een groot deel van de wereld er anders over dan jou aangezien het erkend vergoed wordt in toch een hoop landen op de wereld.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:59 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ook al zou dat zo zijn, dan vind ik dat ze daar mee te dealen hebben.
Ignorance is bliss.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:02 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wil ook zo stupide zijn als jij, dan zou ik gewoon niet doorhebben hoe weinig ik van de wereld wist.
But I dont.
Troll.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:02 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Wat is er fout aan als ik mijn leuter in een kind van 9 stop?
Is in sommige landen geen enkel probleem.
Misschien vind het kind het wel lekker.
Ik merk hetquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.
[..]
Troll.
Iemand een troll noemen omdat je niet met zijn/haar mening kan omgaan, is nogal een zwaktebod.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ignorance is bliss.
[..]
Troll.
Volgens mij kun je nu gewoon beter stoppen met onzin uitkramen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:02 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Wat is er fout aan als ik mijn leuter in een kind van 9 stop?
Is in sommige landen geen enkel probleem.
Misschien vind het kind het wel lekker.
Achterlijke,quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Iemand een troll noemen omdat je niet met zijn/haar mening kan omgaan, is nogal een zwaktebod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |