Ik was ook een slechte jongen denk ik hahahaahha, mijn haar gaat er ook echt niet af hoor!quote:Op donderdag 27 december 2012 23:58 schreef arachide. het volgende:
[..]
Als ik een jongen was nu, dan zou ik me doodongelukkig voelen. Ik hou van shoppen, jurkjes, nagellak, make-up, dat ene paar schoenen. Ohmygooddddd hakken! Mijn lange haar, mijn jarretels aandoen en me ongekend sexy voelen, me überhaupt sexy voelen. Emotioneel zijn, bridget Jones kijken, romantisch doen.
Ik zou het voor geen goud willen missen.
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:05 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Over zwakte gesproken, TS kan het niet aan geconfronteerd te worden met de wereld. Wat een watje
Wat is er onzin aan? Vertel eens.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nu gewoon beter stoppen met onzin uitkramen.
Je wil dat het ophoud. Dus ja, ik trek mijn conclusies, maar wat is jou probleem nou. Ben je gelovig, nazi, dom?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:06 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt.
Hoe kun je iemand in vredesnaam opvoeden tot homo? En als dat kan, waarom bestaan homo's dan? Aangezien eigenlijk iedereen tot hetero wordt opgevoed.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:48 schreef Hangwang het volgende:
[..]
Straks is iedereen homo en lesbischIk ken ze die hun zoon tot homo hebben opgevoed omdat deze ''aan het experimenteren'' was.
Totaal niet te vergelijken. Een geslachtsverandering, enig idee hoe ingrijpend dat is?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:07 schreef Hangwang het volgende:
Of bijvoorbeeld mensen met adhd, ook zoiets aparts.
Als een homo-paar een kind adopteert en die opvoedt?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:09 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand in vredesnaam opvoeden tot homo? En als dat kan, waarom bestaan homo's dan? Aangezien eigenlijk iedereen tot hetero wordt opgevoed.
Gelukkig nog 1 iemand die verder na kan denken..quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:09 schreef Confetti het volgende:
Je bent een beetje in het verkeerde tijdperk geboren, TS. We leven nu in een tijd waar alles kan. Een land waar familiewaarden ons allang hebben verlaten en we maar alle soorten afwijkingen moeten accepteren.
Niets mis met discriminatie als het gerechtvaardigd is. Slecht gedrag hoor je te veroordelen.
Je moet niet overal begrip voor gaan opbrengen want dan word je iemand zonder eigen principes en waarden.
En hoe is volgens jou deze discriminatie te rechtvaardigen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:09 schreef Confetti het volgende:
Je bent een beetje in het verkeerde tijdperk geboren, TS. We leven nu in een tijd waar alles kan. Een land waar familiewaarden ons allang hebben verlaten en we maar alle soorten afwijkingen moeten accepteren.
Niets mis met discriminatie als het gerechtvaardigd is. Slecht gedrag hoor je te veroordelen.
Je moet niet overal begrip voor gaan opbrengen want dan word je iemand zonder eigen principes en waarden.
Ja, maar daar had hij het plaatje verder ook niet voor nodig...quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef PoisonPrince het volgende:
Ik krijg echt killneigingen van dat mongol plaatje van die debiel miertje88
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, maar daar had hij het plaatje verder ook niet voor nodig...
quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef PoisonPrince het volgende:
Ik krijg echt killneigingen van dat mongol plaatje van die debiel miertje88
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:12 schreef Smack10 het volgende:
Waar kom je die eigenlijk tegen die transgenders?
Haha nee ik ben echt serieus, dat jong was een ginger. Nou daar kan hij niets aan doen. Maar vervolgens werd hij dol op schoonmaken en wasmachines en hij kreeg make-upkoffertjes van zijn moeder. Nou dan krijg je zo'n kind ook verwijft als het maar kan. En nu heeft hij alleen een vriendinnetje, wordt hij gepest op school en is homo. Sommigen denken dat het onschuldig is, maar zo voedt je een jongen wel verkeerd op en wordt het uiteindelijk niets.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:09 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Hoe kun je iemand in vredesnaam opvoeden tot homo? En als dat kan, waarom bestaan homo's dan? Aangezien eigenlijk iedereen tot hetero wordt opgevoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |