Doordat bepaalde groepen paupers belastinglasten verlaging willen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Dat we te ver zijn doorgeschoten. Waarom denk je dat nu de discussie ontstaat over welke behandeling op welke leeftijd nog plaats zou moeten vinden?
Kleurlenzen zijn niet goed genoeg. Met kleurlenzen ziet alleen de buitenwereld je echte kleurogen niet, maar je weet zelf nog donders goed dat het kleurlenzen zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarom zou je moeten kiezen, kleurlenzen kosten minder dan het eigen risico
Dan alsnog, goedkoper dan eigen risico.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:25 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kleurlenzen zijn niet goed genoeg. Met kleurlenzen ziet alleen de buitenwereld je echte kleurogen niet, maar je weet zelf nog donders goed dat het kleurlenzen zijn.
Nee diegene wilt, dat zijn of haar kleur van ogen echt veranderen.
Ja, want de hardwerkende Nederlander moet maar betalen voor al die freaky operaties die mensen willenquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:25 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Doordat bepaalde groepen paupers belastinglasten verlaging willen.
Bron?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:26 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dan alsnog, goedkoper dan eigen risico.
Er worden jaarlijks ongeveer 100 transseksuelen behandeld in Nederland. Geloof niet dat je premie daar nu ontzettend van stijgt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:24 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Dat we te ver zijn doorgeschoten. Waarom denk je dat nu de discussie ontstaat over welke behandeling op welke leeftijd nog plaats zou moeten vinden?
Ik heb een eigen bedrijf en meer dan genoeg succes. Diagnosticeren kun je dus maar beter aan anderen overlaten.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:26 schreef Quotidien het volgende:
TS heeft een nogal klein referentiekader. Ts, het komt niet meer goed met jou. Je bent te bekrompen om succes te boeken en carriere te maken. Dat is mijn diagnose.
Uhh, ik kan zo ook wel bedenken dat als ik bijv. naar de supermarkt ga dat een pak tomaten geen 30 euro kost.quote:
Dat is zeker goed te doen, de vraag is alleen of dat wenselijk is.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, ik kan zo ook wel bedenken dat als ik bijv. naar de supermarkt ga dat een pak tomaten geen 30 euro kost.
Nieuwe lenzen of ander pigment in de ogen spuiten is vrij goed te doen als we dat open stellen.
Dat jij een wereldwijk erkend (zoals hierboven vermeld) iets afdoet als complete onzin zegt genoeg. Ik kan me zoiets heel goed voorstellen, dus je hebt waarschijnlijk ook nog eens een compleet gebrek aan inlevingsvermogen. Nee, jouw soort type mens ken ik wel.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:28 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen bedrijf en meer dan genoeg succes. Diagnosticeren kun je dus maar beter aan anderen overlaten.
Waarom zou men Ts moeten behandelen?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Kunnen we TS niet behandelen? Verplichte opnamen? Lijkt me gezellig.
Omdat er duidelijk een steekje los zit bij hem.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou men Ts moeten behandelen?
Omdat deze (linksche) mensen zo tolerant zijn, behalve tegen iemand met een andere meningquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom zou men Ts moeten behandelen?
Je kan betere zo weinig mogelijk gebruik maken van empathie, in een discussie : http://www.scientias.nl/t(...)unnen-het-niet/75107quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat jij een wereldwijk erkend (zoals hierboven vermeld) iets afdoet als complete onzin zegt genoeg. Ik kan me zoiets heel goed voorstellen, dus je hebt waarschijnlijk ook nog eens een compleet gebrek aan inlevingsvermogen. Nee, jouw soort type mens ken ik wel.
Ik ben gewoon tegen haatzaaierij en dingen die aanzetten tot geweld. Dat is illegaal weetje.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:32 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Omdat deze (linksche) mensen zo tolerant zijn, behalve tegen iemand met een andere mening
Och, hij heeft een wat arrogante en egoïstische attitude, maar verder valt het wel mee.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:32 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Omdat er duidelijk een steekje los zit bij hem.
Ik vind het ombouwen gewoon te ver gaan. Punt.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat jij een wereldwijk erkend (zoals hierboven vermeld) iets afdoet als complete onzin zegt genoeg. Ik kan me zoiets heel goed voorstellen, dus je hebt waarschijnlijk ook nog eens een compleet gebrek aan inlevingsvermogen. Nee, jouw soort type mens ken ik wel.
Het gaat niet om zomaar niet helemaal tevreden zijn met je geslacht, het liefst van het andere geslacht geweest zouden willen zijn. Transgenders hebben oprecht, en terecht zo leert de wetenschap ons, permanent het gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:20 schreef theunderdog het volgende:
Ik snap het punt van ts ergens wel. Iemand kan er niets aan doen, als hij of zij die gevoelens heeft. Alleen het is maar de vraag of de maatschappij altijd moet toegeven aan die gevoelens. Stel nu, dat er iemand geboren wordt die inderdaad niet blij is met zijn kleur ogen, moeten wij die dan ook een andere kleur ogen geven?
Wat is de grens?
En waar zet ik aan tot geweld?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik ben gewoon tegen haatzaaierij en dingen die aanzetten tot geweld. Dat is illegaal weetje.
Dat was 1 van je medestanders, maar geloof dat jij het met hem eens was. Zal even terug lezen.quote:
Je begrijpt het echt niet he?quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het gaat niet om zomaar niet helemaal tevreden zijn met je geslacht, het liefst van het andere geslacht geweest zouden willen zijn. Transgenders hebben oprecht, en terecht zo leert de wetenschap ons, permanent het gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn.
Elke dag in het verkeerde lichaam zitten met alle praktische gevolgen van dien. Onbegrip. Intollerantie. Soms gewoon pure haat. Mensen zoals TS dus... En altijd, overal, elke seconde van de dag dat knagende gevoel. Het is bijna een wonder dat 'maar' 40 procent van de transgenders een al dan niet succesvolle zelfmoordpoging doet.
Nee, ze doen dit echt voor de lol en je kan niet alles hebben in het leven dus ze moeten niet zo zeuren...
Ik weet donders goed dat transgenders er niets aan kunnen doen dat ze dat gevoel hebben. En dat het leven voor veel transgenders geen pretje is, ik ben ook nergens tegen het ombouwen van deze mensen.quote:Op vrijdag 28 december 2012 00:34 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Het gaat niet om zomaar niet helemaal tevreden zijn met je geslacht, het liefst van het andere geslacht geweest zouden willen zijn. Transgenders hebben oprecht, en terecht zo leert de wetenschap ons, permanent het gevoel in het verkeerde lichaam geboren te zijn.
Elke dag in het verkeerde lichaam zitten met alle praktische gevolgen van dien. Onbegrip. Intollerantie. Soms gewoon pure haat. Mensen zoals TS dus... En altijd, overal, elke seconde van de dag dat knagende gevoel. Het is bijna een wonder dat 'maar' 40 procent van de transgenders een al dan niet succesvolle zelfmoordpoging doet.
Nee, ze doen dit echt voor de lol en je kan niet alles hebben in het leven dus ze moeten niet zo zeuren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |